Hello ladies Even een vraagje. Als je een test doet die je al vanaf 4 dagen van te voren doet en je ziet helemaal geen streepje, kan je dat na je NOD toch alsnog positief testen? Of wil die test dan gewoon zeggen dat je echt niet zwanger bent? Iemand enig idee? Wil namelijk zometeen zo'n vroegtijdige test doen...zaterdag is mn NOD. Thnx
Hoi Lotte, Je kan nu testen en het kan zijn dat hij nu nog negatief is en over een paar dagen wel positief. Je lichaam maakt het hormoon HCG aan en dat test je dus ook. Maar als je daar nog niet genoeg van hebt dan geeft hij negatief aan. En hij kan dan negatief blijven of toch positief blijven! Dus je kan altijd alvast een gokje wagen! Hoop dat je zwanger bent! xxx
hallo meiden. Wil me graag bij jullie aansluiten op de wachtbank Dit is voor mij pas de eerste maand Heb alle symptomen deze maand wel gevoeld pff en nu maar wachten... spannend!
Dank je voor je reaktie. Heb net een testje gedaan met zo'n hele gevoelige test en die was echt negatief...helaas. Had die nu dan niet al positief moeten zijn als ik over 2 dagen mn NOD heb? Even voor de zekerheid hoor...anders ben ik nu helemaal down...maja...Deze test kan vanaf 6 dagen voor je NOD
Hallo ladies! precies 2 weken geleden ben ik zelf dit topic gestart (zie pagina 1).. Ik heb nieuws.... ik ben zwanger ik heb er weinig van gemerkt, op een tomatensap aanval na dan (3 liter in 1 week ). Ik moest eigenlijk gisteren of vandaag ongesteld worden. Aangezien ik al dagen menstruatie-achtige krampen had, dacht ik ECHT dat ik ongesteld ging worden. Ik stond gisterenavond dus met een sjacherijnig gezicht in die badkamer een CB test te doen en op het scherm verschijnt ineens...zwanger! (zie mijn album) huh? : Ben super super blij!
Ik heb er niet heel veel verstand van,want ik ben nog nooit zwanger geweest.maar wat ik allemaal lees is dat je inderdaad ook al test je voor je nod negatief dat dat dan een tijdje later toch nog positief kan zijn. Ik zal in ieder geval voor je duimen. xxx
Ik ben 6 maanden geleden gestopt met de pil, maar ik kon sindsdien met ovu testen geen eisprong vinden. Ik had de huisarts er ook al over gebeld. Deze maand had ik voor het eerst een duidelijke eisprong, dat vond ik al heel wat! Nu nog dit ook! wauw! We hebben het een maand of 3 ´geprobeerd´, maar zonder eisprong en een wisselende cyclus hadden we een beetje het idee voor jan doedel bezig te zijn. Deze maand was de eerste ECHTE poging met een duidelijke positieve ovu test. Als een stel gekken geklust maar wel een schot in de roos dus!
onwijs gefeliciteerd meis, heel erg leuk voor jullie. Wij zitten momenteel in ronde 3 en denk vandaag mn ei gehad te hebben. Heb al een dag of 4 posi testen maar die van gister was toch wel een super vette paarse streep (die andere beetje roze, zie mijn album) gister nog even geklust en de week daarvoor ook flink geklust. Zal het morgen aan mijn temp wel zien. Die is heel stabiel steeds 36.6 geweest en nu al een dag of 2/3 36.7, dus hoop dat ie morgen weer ophoog schiet... we zullen het wel zien.
Hey kweb! Nou..je hebt mijn verhaal gelezen, dus als je in de week voor je ovulatie (en op de dag van de LH piek zelf) flink geklust hebt, is de kans dus groot dat het raak is! heel veel succes! ik zal voor je duimen
Ik hoop het zo he (natuurlijk ook voor alle andere meiden) ben zelf een beetje bang dat ik nog niet lang genoeg van de pil ben.... maar je weet maar nooit ! k blijf frisse moed houden...nu de laatste 2 weekjes ff uitzingen hahaha maar helemaal top voor jullie, vind het echt super leuk
Gek genoeg heb ik nu helemaal niet het idee dat het misschien raak zou kunnen zijn... maar wie weet komt dat nog. Stiekem hoop ik het natuurlijk wel... hihihi Even afwachten... 2 weken... Grrrr
Gefeliciteerd meid! Geniet er van! Hier is er in de week voor mijn ei en tijdens de super positieve ovu test ook flink geklust, dus ik hoop dat ik me over anderhalve week bij je aan kan sluiten. Dus jij heb alleen een tomatensap aanval gehad? Geen grotere gevoelige boobs? Ik heb een soort kramp in mijn buik...maar ja, je verbeeld je natuurlijk van alles in hè
Hoi dames, Ik schreef een paar dagen geleden dat ik dinsdag mijn NOD had, maar dat niet zeker wist. Ik ben dus vandaag ongi geworden. Eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg, dit is mijn eerste ongi na het stoppen met de pil. Heb ook geen idee of ik al een eisprong heb gehad in mijn vorige cyclus.... Ik begin nu wel met temperaturen, zodat ik weet of ik wel of geen eisprong heb gehad. Zal effe een banner maken! Toch is dat allemaal spannend zeg, vooral nu ik mijn ' eigen' ongi heb! Beel succes allemaal! Liefs Nadja
hallo meiden Nou ik sluit me ook op de wachtbank aan. hier ook allemaal kwaaltjes van dat je denkt zou het dan toch. maar goed heb me eigen al zo vaak in de maling genomen. en toch denken he zou ik zwanger zijn maar goed weer even wachten. heb last van me (.)(.) en raar gevoel in me buik gehad, en nu weer beetje rare achtige krampen zo iets van nod maar toch weer effe niet. en dan ook nog die lage rug pijn, en last van soort van steken in me boven been lastig hoor. dovaca van harte meid vind het super voor je liefs chev
Ik sluit me ook aan. Ovu test was gister positief.. dus alleen vandaag nog echt klussen en dan afwachten.