Die 2 weken wachten na je eisprong..zucht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dovaca, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kreeg ongeveer 4 dagen na t klussen lichte pijn onderin mn buik en pijn onderin mn rug en dat had ik 3 dagen. Verder af en toe links en rechts (vooral links) in mn buik steekjes (kan ook gewoon komen doordat de grote boodschap wat lastig gaat. Tepels doen sinds n week een beetje zeer, maar alleen als ik eraan zit. Verder ben ik vrij emotioneel. Terwijl ik echt nooit huil (ben nogal goed in muurtjes bouwen en alles wegduwen). Nou moest ik van de week huilen omdat een een katje op tv ziek was en uiteindelijk ging hij dood :( . Normaal vind ik dat ook heel erg maar krijg ik alleen een btje tranen in mn ogen.

Maar nu heb ik sinds een paar dagen vrijwel geen last meer van mn buik en ik heb ook niet t gevoel (in mn hoofd) zwanger te zijn. Hoop het stiekem wel veel te erg...

In ieder geval nog niet :evil: ....dag is bijna om...schiet op haha :p

ohja. Heb mn temperatuur bijgehouden sinds 6 november (temp is normaal rond 36.4) Eisprong was rond 1nov. Temp schommelt sinds 6 nov tussen 36.7 en 37.0. Maar heb geen vertand van wat dit zou kunnen zeggen.

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Is er nog een plaatsje op het wachtbankje?
    Dan zou ik er ook graag bij willen....Moet ngog wel een tijdje wachten en is pas ronde 1 maar toch...

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik kon niet wachten en heb me eerste ovu test gedaan .
    Dus deze ronde is nu echt weer begonnen .

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey meiden!

Mag ik hier aansluiten? Ik zit 'pas' in de tweede ronde, maar dat wachten tot NOD vind ik echt vreselijk. Wat voel ik? Wat is dit? Hoort dit steekje bij innesteling? Hoort dit steekje bij de naderende red devils? Hoop onzekerheid...

Ik zit op dag 25 van een cyclus van 31 dagen. Tenminste, daar ga ik vanuit, want ik had op dag 16 volgens mij mijn eisprong, ik had die avond laat behoorlijke krampen EN op dag 15+16 een positieve ovutest(14.15u)

Durven jullie al ruim van tevoren te testen met een gevoelige test?

Wachten.....

5. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik zou niet te vroeg testen kan alleen maar een hoop teleurstelling met zich mee brengen. Nog even een algemene vraag ik hoor van veel mensen dat je je baarnoeder kan voelen hoe voel je dat ?

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey Mirjam!
    Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik lees ook regelmatig dat iemand zijn baarmoeder kan voelen, maar waar voel je dat of bedoelen ze dat je inwendig voelt?

Ik wil absoluut niet te vroeg testen,maar o hemel, ik weet niet of ik het kan volhouden.... Ik heb hier testen van sensitest die vanaf 4 dagen voor NOD kunnen, dat is dinsdag! Ik ga proberen om ze in de verpakking te laten.
    Misschien geef ik ze wel mee aan mijn man, kan ie ze in de auto laten liggen en kan ik er niks mee :D!

Groetjes!

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    zucht kan haast niet meer wachten...

8. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Vanaf de 20ste moet ik ongesteld worden, maar vanaf die datum kunnen we ook testen. Vind het zo spannend. Ik heb wel van die rare symtonen, maar ja die heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Woensdag of donderdagavond kreeg ik rare steken in bed, aan de linkerkant en bij mijn lies en heb nu ook last van puistjes en vanmorgen duizelig en ben ook moe. Heb er zelfs afgelopen nacht over gedroomd, dat het tweede kerstdag was en we bij mijn ouders zaten en ze als cadeau een speen gaven.

Hebben trouwens al wel wat spullen gekocht, want ja als ik straks wel zwanger ben en je het dan allemaal moet kopen, dan is het al duur genoeg. Hebben bv. al een mooie complete wandelwagen staan en speelgoed en kleertjes. Ik weet het is veels te vroeg, maar las dat meerdere dat hier al hadden gedaan. Ja je hoopt toch ergens op.

Het weekend gaan we weg en als ik dan nog niet ongesteld ben, gaan we zaterdag er een kopen een zwangerschapstest en zondagmorgen testen, want ze zeggen dat het met ochtendurine het beste resultaat geeft toch.

Kan haast niet wachten, maar ik moet me er niet teveel op verheugen, want straks is het negatief en dan denken volgende maand beter. Dit is pas onze eerste poging en zijn net begonnen, maar het zou wel heel leuk zijn. We zijn er wel klaar voor.

9. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik mag vanaf donderdag testen wij hebben nog niks gekocht wel druk aan het kijken hoor, wij zijn drie maanden bezig en hopen dat we nu positief kunnen testen kan ook bijna niet wachten maar goed eerder testen kan ook weer een teleurstelling zijn en ja heb wel wat symtomen maar die had ik de andere keren ook

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik had me nog zo voorgenomen om er deze ronde wat minder mee bezig te zijn dan de vorige...maar dit lukt me niet echt nog hoor! Ik heb vanavond wat krampen in mijn buik,alsof ik ongesteld moet worden.
    Ik denk dan echt meteen van 'zie je wel, ik word ongesteld'. Nou, dan mag dat nu wel meteen gaan doorbreken en niet pas volgende week!

11. Guppie79

Guppie79 Lid

19 jul 2008
    17
    0
    0
    Lotte1987: als je temp hoogt blijft, ook na je NOD dan heb je grote kans zwanger te zijn. Nou ja...als je tenminste zeker weet dat 1 nov je eisprong was! Het is vandaag de 16e, dus dat is 15 dagen geleden en dan ben je "overtijd" dus.
    Succes, wanneer ga je testen?
    (Ik hou dus ook mijn temp bij en morgen is dag 14 van de verhoging, dus erg spannend nog...)

12. Guppie79

Guppie79 Lid

19 jul 2008
    17
    0
    0
    Bij mij heeft het helaas (weer) niet zo mogen zijn....
    Mijn temp was vanochtend flink gedaald, dus ik word vandaag ongesteld. Nu hebben we het dus officieel niet gered binnen 1 jaar om zwanger te worden.
    Ik baal enorm, maar wil niet janken dit keer (deed ik vorige maand wel nl).
    Probeer moed erin te houden al is die teleurstelling zo K*T elke keer weer. Pffffff.
    Hoop echt dat het bij jullie wel allemaal lukt! Succes.

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen meiden!

Nog ruim 1 week... pffff... De tijd kruipt echt voorbij.

Vorige maand had ik veel meer het idee dat ik zwanger had kunnen zijn. We hebben echt wel tijdens mijn vruchtbare periode geklust maar... :( Gek hea?!? Nu heb ik dat idee dus helemaal niet. Mijn (.)(.) zijn huge (voor mijn doen), maar dat waren ze vorige maand ook en ik ben vreselijk moe... Maar ook dat was ik vorige maand. Afwachten dus nog maar even...

Hoe gaat t met jullie?

Liefs Debby

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Het Guppie,

Wat enorm balen hea! Ben je van plan om hulp te zoeken? om het na te laten kijken?

Liefs Debby

15. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Ik moet nog zoooo lang en kan nu al niet meer wachten. Maar ja, degenen die al bijna mogen.. veel succes. En Guppie, sterkte :(

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Succes met wachten Hope! Hopen dat aankomende 2 weken voorbij vliegen!

Liefs Debby

17. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Goedemorgen!

Guppie...wat ontzettend K**. En als je wilt huilen, laat je tranen dan maar wel de loop hoor, dat kan soms ook even heel goed zijn!
    Bij mij ging het de vorige ronde ook dat ik wist door daling van temperatuur dat ik ongesteld werd. Maar ik nam mijn temp toen, daarna plassen en toen was ik al ongi....

Ik werd vannacht wakker van de kramp in mijn buik, niet leuk :(. Ik probeer mij dan ook maar alvast in te stellen op de naderende :evil: :evil:.
    Al valt dat nog niet mee.

Ik zit op dag 26, met vandaag mee nog 4 dagen...

Iedereen succes met wachten ... wat duurt dat toch lang... :x

X mexican

18. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Dank je Debbie. Punt is dat de dagen altijd voorbij vlogen. Totdat ik nu steeds let op de dagen waardoor het super traag gaat ;(. Ook let ik nu al op symptomen die kunnen horen bij een mogelijke innestling/zwangerschap. Wat natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg is en ook onzinnig.

19. Eefje75

Eefje75 Lid

25 aug 2008
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen,

Guppie! Veel sterkte, kan me voorstellen dat je die tranen gewoon wilt laten gaan, en daar is niets mis mee!
    Ik leef erg mee, meesten van jullie NOD is eerder dan die van mij. Dus vanaf de wachtbank, ik draai mn duimen!

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik herken het helemaal! Elke 'opvlieger', elk krampje, steekje etc etc.. Zou het? Zou het nu dan toch?

Ach ja... het is een test voor onze geduld denk ik. We moeten met de toekomstige kleine ook genoeg geduld hebben. hihihi :)

Liefs Debby

Deel Deze Pagina