hoop voor je dat je cyclus weer regelamatig is, zie dat ie vorige keer in de 60 dagen was. Helaas wil 1x 28 dagen niet zeggen dat t dan zo blijft, maar is te hopen van wel! Liefs
Pfff...Nog steeds niet ongi en vanmorgen weer een negatieve test met cb digitaal. Heb vanaf vanmorgen 11:00uur last rechts onderin mn buik en straalt uit naar mn bovenbeen en beetje naar mn rug. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Als ik google dan kan t van alles zijn en komt t ook voor bij zwangeren. Hmmm...Heb dit soort klachten in ieder geval nooit als ik ongi moet worden normaal. Kan toch onmogelijk zwanger zijn als ik nu nog steeds nega test?
Pppfff dat is inderdaad killing. Ik heb ook op het juiste moment geklust dus ik hoop dat het raak is. Is voor mij pas de eerst keer dus ik zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebben maar stiekem hoop ik het toch.. hihi
dames gewoon blijven hopen en de moed erin houden niet opgeven he! nou ik zit pas in mijn 2de ronde en ik kan over 3 dagen testen dus ben benieuwd
Ik ben ongeveer 6 dagen voor de eisrong begonnen met klussen. Heb 2 dagen en de dag voor mijn eisprong geklust... Er moet dus een kansje zijn.... hihi We blijven hoop hebben!
Menstruatie is nu eindelijk doorgezet, dus ga nu officieel nieuwe ronde in. Net als mvk bekijk ik het maar positief en zit er eindelijk enig regelmaat in mijn cyclus! In december zijn we precies een jaar bezig, lijkt mij een mooie tijd om dan eindelijk raak te schieten. (hihi)
ik moet ook nog even wachten, voel me heel raar, heel anders, maar ben nog niet echt bezig, dus kans is niet groot dat het ook echt al zo is. zou wel heel blij zijn als het zo zou zijn..... xxx
ik vind het ook spannend. Ik heb vorige week t/m woensdag geklust. we zijn een beetje in de war geraakt voor de ovutesten. Toen t/m zondag niet meer geklust. Zondag weer geklust en die dag heb ik (waarschijnlijk) ook mn ei gehad. Denk niet dat het genoeg is, maar hoor het wel Op naar de NOD Suc6 alle andere meiden
Ik mag morgen testen! Pfoe, ben zo zenuwachtig! Had zondag en maandag een heel klein beetje bruine afcheiding, maar nu wijst niets er verder op dat ik ongesteld moet worden! Ik vind het zo spannend
Ik heb net getest en helaas was deze negatief . Als ik morgenochtend nog niet ongi ben ga ik nog een keer testen met ochtendurine. Me gevoel zegt nog steeds dat het raak is deze maand, nu de testen nog ff