Die 2 weken wachten na je eisprong..zucht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dovaca, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Ow, wat spannend allemaal dat getest! Ik moet nog 3 dagen wachten...Heb wel een test in de la liggen, dus moet me inhouden om niet stiekum toch al te testen! Wil niet teleurgesteld worden en voel ook eigenlijk nog helemaal niets... Normaal heb ik altijd hele zere borsten vanaf een week voor de ongesteldheid, maar nu heb ik dit niet! Vaag! Tis allemaal zo spannend! Iedereen succes he!

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik heb die klachten die ik bij me menstruatie heb....dus ben bang dat het niet raak is maar ik ben nog niet ongie!

3. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    hey lotte en anderen op het wachtbankje.
    Tja hoop dat mijn cyclus normaal is, maar ik was vroeger (langlang geleden ;) voordat ik aan de pil begon ook erg regelmatig, dus ik hoop dat de 63 dagen vorige keer kwam door het stoppen met de pil! Positief blijven, maar het is wel moeilijk.
    Vooral nu er afgelopen jaar 8 mensen om mij heen zwanger zijn geworden! Pfff IK WIL OOK denk ik dan maar ja... dit is een van de weinige dingen die je niet zelf kan controleren, BAH
    Iedereen sterkte en hopelijk niet tot de volgende keer op het wachtbankje!
    Groetjes MVK

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik hoefde helaas niet meer te testen vanmorgen :(
    Succes allemaal met wachten en hopelijk testen jullie allemaal positief !

5. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Gevraagd!!….“Wie geeft mij een schop onder m’n kont!”

Ik had bijna een advertentie gezet!

Ik ben een drukke vrouw….zwanger willen worden, werken, kinderen, leren, sporten, huishouden ..noem het maar op. Toch heb ik de laatste dagen het idee dat ik geen reet uitvoer! Wachten, computeren, wachten, klussen, wachten, broek loeren, wachten, mezelf misselijk maken, wachten . En dit is ronde 1! Het moet toch niet gekker worden!
    Het leven bestaat niet uit “NOD”!

HET IS AFGELOPEN!!!

Vandaag is het een nieuwe dag!
    Vandaag is het weer tijd van aanpakken!
    Vandaag gaan we weer werken, huishouden, studeren en haal mijn examen met een 10!
    Vandaag pik ik de draad weer op, zoals ik dat zo goed kan! Die schop ga ik mezelf geven..en vandaag ga ik het volhouden!
    Voelen jullie de energie? IK WEL
    Computer uit en ik en iedereen krijgt straf!

Fijne dag iedereen en tot vanavond!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

AMEN!
    K weet hoe je je voelt, ronde twee is gisteren hier in een teleurstelling van hier tot Tokio geeindigd. Ik heb het idee dat dit soort forums, hoe verslavend ook, in de hand werken dat je nergens anders meer aan denkt. BAH>
    Dus, als je nog een schop over hebt...ik hou me aanbevolen.

7. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Getver! :thumbdown: Hoe kan het he! je zit jezef rot te klussen en dan niks! is dit de eerste voor jou?
    Ik leef met je mee... het is hellemaal niks voor mij dat wachten....geen controle....bah!
    zinnen op wat anders proberen te zetten.... :rolleyes: :rolleyes: hmmm en die woorden heb ik ook nodig :) :)

8. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Nog 2 dagen en dan zit ik ook weer op het wachtbankje samen met zoveel anderen :( SPANNEND!
    Ik hoop zo dat het deze keer lukt, was anders 5 dec. uitgerekend dus het zou leuk zijn als ik er dan achter kom dat ik toch weer zwanger ben... maakt de maand december voor mij weer een stuk aangenamer...

Suc6 allemaal en duimen maar!

Liefs Nelleke

9. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik wil ook heel erg graag zwanger worden ben op 28 - 10 - 2008 gestopt met de pil.
    Ga nu opeens ook allemaal kwaaltjes ontdekken haha..
    Zoals borrelende buik, misselijk, last van me ogen noem maar op..
    Zal het dan zo zijn of...?

10. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Wat leuk zeg! jij bent 19 jaar! Ik was ook 19 toen ik zwanger werd van mn eerste... nou nog een week wachten he... net zoals ik.. ook ik heb de kwaaltjes...maarrrr ik denk dat het lijf een spelletje aan het spelen is..:(

11. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik hoop dat het zo is, ik wil het echt heel erg graag!

Hoe is het je bevallen op je 19e een kindje?

Heb het nog nooit zo spannend gevonden de tijd tot mijn ongesteldheid haha!

12. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Ik had met 19 jaar al een heel leven gehad en ik vond mezelf er klaar voor. wel heb ik het mega zwaar gehad...dit was doordat mijn ex er vandoor ging toen de 2e was geboren.. ik heb er dus 10 jaar alleen voor gestaan.. daarbij had ik niet echt een goede opleiding dus kon ik ook niet een goede baan krijgen. ik heb me 10 jaar lang in het zweet gewerkt.. kinderen, studeren, werken! nu heb ik mijn eigen bedrijf , heb schatten van kinderen en werken zelf ook heel hard op het vwo. 2 jaar geleden een hele lieve man ontmoet en ben dolgelukkig nu.. Nu ga ik dus weer opnieuw beginnen..haha Ik denk wel dat het heel anders gaat worden dan toen ik 19 was... ga er echt van genieten elke maand, elk uur, heel bewust!.. Wat ik je mee kan geven is... Zorg dat je blijft groeien! het maakt je trots, zelfstandig! Wat ook heel grappig is dat mijn vriendenkring bestaat uit mensen die een stuk ouder zijn.. Je zal merken dat als je een kindje hebt, ook met andere mensen omgaat.. Vrienden die elk weekend uitgaan en dit ook de eerste 10 jaar blijven doen zal je geen aansluiting meer mee hebben.. jij staat straks op het schoolplein, of bij de kinderopvang te praten over kinderen. het grootste nadeel van kinderen krijgen (in het algemeen) is dat je vanaf je zwangerschap zorgen hebt!
    Zorgen of alles goed gaat
    Zorgen dat het kind iets overkomt
    Zorgen dat jou iets overkomt waardoor je kind alleen blijft.
    Zorgen dat er brand komt, zorgen dat je een slechte moeder bent..
    Zorgen zorgen zorgen..
    maar ja...hahah daar ben je dan moeder voor!

Ik heb nooit spijt gehad van mijn kinderen of de keuze die ik heb gemaakt. Dat niet alles gelopen is als ik had gehoopt, is jammer dan.
    Ik ben een heel blij mens die hoopt dat donderdag de test op positief staat!
    :) :) :) :) :) :)

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ai, voor mij is dit een waarheid als een koe :oops:
    Wij zitten nog maar in de eerste ronde.. en we zijn eigenlijk allebei heel nuchter.. maar sinds ik dit forum heb ontdenkt.. pfoeiihhhjjj :oops:
    In een week heb ik hier meer over zwanger zijn/worden geleerd dan in de hele 24 jaar daarvoor.. maar in een week ben ik ook 1000x meer ongerust en ongeduldig geworden hihi :oops:

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38

Jajaja precies! Alleen ben ik al 32 :)
    Heb al 4 dagen een posi ovu test, snap er niks van :)

Word nu al gek bij het idee dat ik moet gaan wachten, laat staan dat ik nog niet gewacht heb.. Ik heb zoveel respect voor de meiden onder ons die al zoveel meer rondes aan het wachten zijn!

Meiden een dikke duim! :) We zijn o zo geduldig straks! omdat we niet beter meer weten :)

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Edit ging iets fout in mijn vorige bericht XD iets met dubbelop :)

16. Yoki

Yoki Actief lid

19 aug 2008
    156
    0
    0
    Nog één dag en dan mag ik! Ben nu al zenuwachtig... Hoop zo dat het raak is! Voel op een paar steken recht onderin mijn buik en gevoelige tepels nog helemaal niks... Hoop dat ik me kan inhouden vanavond! :)

17. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik mocht vandaag testen helaas ronde 4 is niks geworden op naar de volgende

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    ik kon vandaag testen en gedaan ook metde kruidvat test 2 voor 5 euro er was niks te zien...en nog niet ongie.........hebben mensen er ervaring mee met eerste dag overtijd teste en negatief en dan een paar dagen later wel positief?

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Sjan, ik heb daar ervaring mee. Heb zelfs een keer pas na een week ofzo positief getest! Dus het kan nog altijd zolang je geen bloed ziet!

20. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    oh ok bedankt voor je antwoord.....

das dan wel grappig als je later welpositief kan testen :)

xxx

Deel Deze Pagina