Voor dat ik aan de pil begon was mn menstruatie ook heel regelmatig. Nus was de eerste keer 29 dagen en dit keer 34 dagen. Valt opzich dus mee. Hoop voor jou ook dat het weer korter wordt
Claudia, GEFELICITEERD! En dat in de 1e ronde! Goed gedaan! * Neemt ondertussen plaats op het wachtbankje...*
ik ben ook aan t wachten... bleehhh! heb de 19e mijn ei gehad ( 18e pos ovu test) goed geklust, en sinds 2 dagen weer rare klachten. last van mijn onderrug en onderbuik, en mijn darmen. Maar ik heb alle 9 maanden dat ik bezig was ( m.u.v. vorige maand) allerlei soorten klachten al gehad, en alle keren gewoon ongi geworden ik hoop zooooooo dat t binnekort gewoon eens RAAK is! maar goed, we wachten maar weer af hihi! liefs dana
1.2.3.4. we wachten al zo lang Ik zit ook weer op het wachtbankje.... ronde 7 na MA.... zou anders 5 dec. zijn uitgerekend dus hoop dat ik toch een mooi sinterklaas cadeau krijg
Ja inderdaad... dat maakt je zowat helemaal gek.... bij het ene kwaaltje denk je.... JAAAA volgens mij ben ik zwanger en dan denk je ineens weer... NEEE word ongesteld.... bah om gek van te worden! Hahaha..... : : :
hallo dames, ik zit ook weer op het wachtbankje! ik zit nu in ronde 3 en ik voel me zo "raar"! bij de andere cyclussen had ik tussen ei en NOD last van mijn borsten en nu niks,ikvind dat echt raar! groetjes sofie