HIer nog iemand op het wachtbankje Probeerde me deze maand met vanalles bezig te houden, zolang het maar niet met zwanger worden was, natuurlijk lukte dat niet helemaal, maar wel redelijk, maar nu ik mijn ei gehad heb en weer op het wachtbankje zit, zijn mijn zenuwen weer niet te houden en denk ik maar aan 1 ding Zwanger worden/zijn en testen! Vreselijk die laatste 2 weken, ze duren zolang! Hopelijk mogen we allemaal deze maand wel gewoon lekker zwanger zijn, en blijven!
Zucht...hier nog zo iemand. Ook ik stond niet bepaald vooraan toen ze geduld uitdeelden... De dagen komen gelukkig weer wat nader tot mijn NOD, maar je wilt niet weten hoe verschrikkelijk ik de dagen heb weggekeken...en dan nog 5 dagen wachten..pfff. Zucht-steun-kreun en nog maar weer eens een zucht... Begin al wel allerlei kwaaltjes te ontdekken; Moe, brandend maagzuur, vaak plassen, zeurend gevoel in buik en steken in lies. Maja het lichaam is ook heel erg knap in je voor de gek te houden. Heb al wel getest maar nog geen lijntje te bekennen... Succes dames met wachten!
Helaas zit ik ook nog op het wachtbankje... Ik heb deze maand pas op dag 33 mijn ei gehad, hij komt steeds later. Ik beeld me al allerlei kwaaltjes in, maar dat doe ik elke keer (meer met mij las ik al). Succes met wachten allemaal en hopelijk wondt het wachten snel beloond!
Ik zit (gelukkig) pas in de 2e ronde, en heb dus eigenlijk nog geen recht van klagen. Maar ik merk wel al dat ik nu enorm naar mijn lichaam luister. Elk pijntje of steekje wordt onder de loep genomen. Zo heb ik nu gevoelige borsten, en wat zeurend gevoel onder in de buik met af en toe een steek.... Zou het? denk ik dan. Maar als ik heel eerlijk ben, dan ga ik er van uitd at er nog niks is. Maar stiekum hoop ik natuurlijk dat het raak is
Hahahahaha moest enorn lachen toen ik dit las...is inderdaad allemaal geen probleem! Ik weet het nog niet helemaal zeker maar misschien kan ik me een dezer dagen bij jullie aansluiten...heb nog een twijfelachtig ei, vind ik.
@Sterre Niks niet twijfelachtig! Je ei = gevonden, hihi. Dus haal dat onderschrift maar weg. Ei is niet kwijt, maar was verdwaald en heeft de weg nu gevonden Liefs
ZUCHT....ZUCHT...ZUCHT... :x wacht duurt dat wachten toch lang. Ik zucht even met jullie mee Ik wacht wacht wacht op mijn volgende ongesteldheid.
hey Sofie28, we lopen idd gelijk.. Ik zeg altijd dat ik pas bij een week overtijd ga testen, aangezien ik ook langere cyclussen heb. Maar ik weet nu al dat dat toch niet gaat lukken. Ik ben zo ongeduldig en wil gewoon weten waar ik aan toe ben; ook al is het geen tweede streepje.
Natuurlijk wacht ik op een positieve test , maar daar durf ik echt niet vanuit te gaan na al bijna een jaar bezig te zijn. Voor jou schiet het al op...nog 5 dagen afwachten.
Dat is wel voor je NOD, dan heb je eigenlijk nog niet echt zekerheid...maar ik begrijp wel dat je niet zo lang kunt wachten. Ik heb ook weleens voor mijn NOD willen testen, maar het toch nog even volgehouden met wachten.
ja,daarom dat ik twijfel,wil ook niet teleurgesteld zijn,maar ja,als ik mijn ms krijg ben ik ook teleurgesteld! groetjes sofie
Die twee weken na de ovulatie lijken inderdaad eindeloos te duren. wist niet dat ik dat zo erg zou merken. Vooral omdat t van mn vriend niet meteen raak hoeft te zijn en ik dus dacht dat ik t allemaal wel zou zien. Mooi niet dus haha...zou stiekem toch wel leuk zijn als t nu al raak is.
Hoi meiden, Ik meld me ook bij jullie ... ik had vandaag mijn NOD, maar temperatuurde vanochtend vroeg nog 37,14! Spannend, vorige maand was ik ineens 2 a 3 dagen eerder ongi, en daarvoor was mijn cyclus 30dgn, dus dat is weer wat later ... zucht ... ik hoop zooooo dat het nu raak is! We zijn al bij de gyn geweest maar krijgen pas 21nov uitslag van de bloedtesten. DUIM DUIM DUIM .... hoop hoop hoop ..... aaahhhhh ....
Hoi Be Happy, Tja, kan me voorstellen dat deze weken ook moeilijk voor jou zijn. Hoe lang ben je nu bezig? Bij sommige vrouwen kan het wel langer dan een jaar duren, dus geef de hoop niet op! Daarbij komt, hoe ouder je wordt, hoe langer het duurt. Ik weet er alles van...ben ook niet meer zo piepjong.. succes meid..
Hoi Pelikaantje, Heb jij ook lang de pil geslikt? Vraag me namelijk af en toe wel eens af of het daaraan kan liggen dat het lang duurt. Vriendin van me is 33, nooit een pil geslikt en in 1 keer raak. Met die pil vraag ik het me echt af...