Die 2 weken wachten na je eisprong..zucht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dovaca, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik ben nu ook aan het afwachten of ik ongesteld word of dat het misschien nu eindelijk weer is gelukt :oops: merk aan mezelf dat ik elke week voor ik ongesteld moet worden (of niet) onzettend zenuwachtig word, als dan weer de teleurstelling komt voel ik me zwaar KLOTE :( en het lijkt dan wel of ik steeds verder in de put raak! Heb in mei een miskraam gehad (moest gecureteerd worden) en vind het allemaal zo spannend nu... het lijkt wel een obsessie! Als het niet goed is ;) word ik vrijdag ongesteld en ben nu al zowat elke 5 minuten naar de wc aan het lopen of ik niet toch ongesteld ben geworden.... ben er zo op gefocusd dat is er zelfs buikpijn van krijg....!

2. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    hallo , die 2 weken wachten is al erg...maar als je na je nod negatief test is het wachten nog erger...!
    teste vanmorgen weer negatief (kon bijna wel huilen) en ben vanaf vandaag opeens kotsmisselijk en gevoelige borsten heb ik al langer dan een week...
    wachten is nie leuk...behalve de 9 maanden wachten tot het kind er is :)
    haden ze het niet iets makkelijker voor de vrouw kunnen maken ?...

nou dames allemaal succes met wachten hopen dat snel raak is :)

Liefs. J

3. Kaatje1980

10 okt 2008
    87
    0
    0
    Kom ff binnenstormen ;) mijn 2 weken wachten is ook ingegaan, poeh, deze gaan weer lang duren, maar mag eigenlijk niet klagen hoor, zit nog "maar" in de 2e ronde, maar vind het nu al lang duren, het lijkt ook wel of de zwangere vrouwen rond mij heen uit de grond schieten :) en dan denk ik IK WIL OOK!

Succes aan alle bankzitters, toi toi toi!

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Nog 10 dagen.... en alles in me zegt dat ik zwanger ben. Ik heb alleen nog niet echt symptomen. Wel met vlagen wat misselijk, vooral na iets te eten of drinken. Verder meer witte afscheiding ( :oops: ).

Wachten duurt zo lang! :(

LIefs

5. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik heb 14 jaar de pil geslikt! Ze zeggen dat het wel een jaar kan duren voor die zooi uit je lichaam is. Ik denk ook soms dat het daar aan kan liggen dat het zo lang duurt.

Voor alle wachtende dames: we wachten nog lekker (ahum..) verder :)

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    En ook ik zit op het wachtbankje..al was dat op dit moment niet helemaal de bedoeling..Ik ben trouwens 17 jaar aan de pil geweest en ben in juli gestopt en mijn cyclus loopt eigenlijk meteen al goed! Mja..handig..als je ook je kalender op de precieze dagen afsteld en dat had ik niet gedaan..hij stond nog op 32 dagen..terwijl ie op 28 moest staan..oeps..Dusse..zondag moet ik of ongesteld worden of maandag testen, spannend!

Jullie ook veel succes bij het wachten..wat duurt het toch lang!

Liefs

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik heb op een bepaalde site een test gekocht die als t goed is morgen binnen komt! Dit is een test waarvan gezegd wordt dat deze wel betrouwbaar is vanaf 4 dagen voor je NOD. Ze raden af om testen te kopen waarmee je 6 dagen voor je NOD kan testen.. Ben benieuwd! Heb wel wat kwaaltjes, maar die zijn makkelijk te verklaren...helaas hihi...Nog 5 dagen en dan kan ik die test proberen!

8. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    pfff ik heb vanmorgen getest..

negatief natuurlijk, dacht wel even iets te zien, maar dat kan nooit

verschrikkelijk ik weet wel dat ik nog niet had moeten testen, maar ik MOEST! ik dacht dat ik er meer vrede mee zou hebben als ik vanmorgen zou zien dat het negatief is.. (omdat het te vroeg is) maar het word eigenlijk niets minder :(

heb jij niet zon drang om al te testen?

die kwaaltjes ook ja, hier ook last van.. maar het kan ook bedrog zijn natuurlijk

9. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook best lang de pil geslikt en voor ik de eerste keer zwanger was heeft meer dan een jaar geduurd. Nu helaas in nog geen jaar 3 MK en nu hoop ik zooooo dat ik morgenochtend weer hoge temp heb en ik maak me nu al nerveus wanneer ik nou zal gaan testen als ik nog steeds niet ongi ben ... zucht ...
    Soms denk ik zeker weten te voelen dat ik zwanger ben, maar ja, mijn lichaam heeft me de afgelopen jaren ook vaak genoeg voor de gek gehouden, dus ik durf niks meer te hopen, is de teleurstelling zo groot als er weer staat: niet zwanger!
    Ik leef heel erg met jullie mee .... en duim voor iedereen dat 't dit keer wel raak is!

Liefs, Dyaan

10. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    wat vervelend die miskramen...

11. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vind ik ook en ik dacht na de eerste: nu is de kans nog kleiner dan de eerste keer, dus de volgende keer gaat het goed. Maar goed, je hebt er niks over te zeggen. Afwachten en blijven proberen dus maar ...

12. Dovaca

Dovaca Lid

10 okt 2008
    86
    0
    0
    Heej Bright,

Wat grappig. Alles in je zegt dat je zwanger bent? Als je geen symptomen hebt, waaraan merk je dat dan?
    Ik hoor van mijn moeder ook altijd dat ze dat vroeger ´gewoon wist´ omdat ze zich anders voelde. Ben erg nieuwsgierig hoe dat ´anders´ dan voelt...

Hoop voor jou in ieder geval dat je intuitie klopt!

13. Yvje

Yvje Lid

8 sep 2008
    23
    0
    0
    Hoi Dovaca,

Ik hoop de door jou genoemde intuïtie te herkennen. Dat maakt dat ik enerzijds heel veel vertrouwen heb, aan de andere kant ook twijfel aan mijn eigen intuïtie :rolleyes:.

Uit de ovu-testen bleek dat we op het goede moment geklust hadden en dat geeft natuurlijk hoop (vorig weekend). Vorige week donderdag ineens een enorme steek in mijn buik en sindsdien zegt mijn intuïtie dat ik zwanger ben. Heb inmiddels ontzettend onrustige darmen, steken in mijn buik en liezen en.... nog geen ongi! Morgen ga ik testen en ik hoop zo dat mijn gevoel me niet op het verkeerde spoor heeft gezet :confused:.

Met twijfelende groet,
    Yvje

14. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik herken je ongeduld zo ... ik moet echt moeite doen om nu niet gelijk te testen, want ik ben de laatste maanden wat onregelmatig ongi geworden, dus ik wil niet nu al zien dat ik niet zwanger ben. Het is gewoon struisvogelpolitiek, want ik het nu morgen al weet of pas zondag ofzo ...

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Dovoca,

Ja, kan het niet uitleggen. Het is meer dat deze cyclus helemaal anders gaat dan anders. Had een vet positieve ovu test en goed geklust.

Ben ontzettend moe, maar kan ook komen omdat ik er vroeg uit moet voor mijn werk.
    Heb last van een weeig gevoel op de maag en af en toe steken in mijn buik. Maar kan ook komen omdat ik misschien ziek wordt.

Dus heb wel wat symptomen, maar niet zo veel en zo duidelijk als anderen ze vaak hebben.

En gisteren of vandaag zou ook eigenlijk pas de innesteling geweest kunnen zijn, dus volgens mij kan ik ook nog niks voelen.

Zucht, ik weet het niet zo goed meer. Ga mezelf gewoon voorhouden dat ik niet zwanger ben. Dat helpt denk ik beter dan op zoek gaan naar symptomen. Denk dat het ook vooral de wens is om zwanger te zijn wat mijn gedachten beinvloedt.

Dus, lang verhaal kort, denk dat mijn intuïtie me een beetje voor de gek houdt. Hihi

Liefs

16. Dovaca

Dovaca Lid

10 okt 2008
    86
    0
    0
    Heej @bright en @yvje

Tja...als we nou eens wisten of we die intuitie konden volgen he?

Ik herken overigens wel jouw klachten bright!
    Ik heb precies hetzelfde! Voor het eerst deze maand een duidelijk positieve ovulatietest, flink geklust op het juiste moment en nu heb ik dezelfde ´klachten´

Ben erg moe (vanmiddag een paar uur knock out liggen slapen na mijn werk, zo moe was ik), darmen overhoop, steken in mijn buik..

Maar goed, het zou ook kunnen zijn dat ik gewoon aan het kwakkelen ben met de gezondheid. Ook hele drukke werkweek gehad enzo.
    Hoeft dus allemaal niks te betekenen... :(

Ladies.. ik hoop ECHT dat het voor ons dit keer raak is! Ik duim voor ons allen..

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    @Dovoca,

Dat hoop ik ook echt! Ga meeduimen! ;)

Zag gisteravond en vanmorgen donkere randen om mijn tepels :oops:
    Maar misschien zit dat er altijd wel al, maar valt het me nu op, omdat ik weet dat het een symptoom kan zijn.
    En ik blijf last houden van afscheiding, anders nooit :oops:

Liefs

18. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hey meiden,
    ook ik zit op het wachtbankje. Mijn cyclus wisselt wel een beetje, maar ik houd het gemiddelde aan en dat betekend dat ik over 3 dagen kan testen. na zoveel rondes teleurstellingen ga ik er eigenlijk al weer vanuit dat het de :evil: zijn die eerdaags komen.
    lopen sinds deze maand ook bij de gyn. zou leuk zijn als we de mm voorblijven.

succes allemaal!

19. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi Allemaal,

Als we het hebben over wachten ik vind het al erg lang duren voor dat de eisprong plaats vind daar is het eerst al wachten op dan moeten we weer wachten tot we kunnen testen gek word ik ervan.

Ik heb over een paar dagen mijn eisprong dus het is voor ons klussen geblazen en maar wachten...
    nooit gedacht dat het zo moeilijk zo zijn om geduld op te brengen en dan zit ik pas in de tweede ronde dus eigenlijk heb ik nkiks te klagen maar als je eenmaal iets wil....

Wacht ze allemaal,

Liefs melissa

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mijn ei is inderdaad niet tweifelachtig geweest, (bright had gelijk :D ) hij is weer terecht haha! Zit nu dus met jullie 'gezellig' op het wachtbankje.

Bright, ken je gevoel...denk namelijk ook dat het misschien weleens per ongeluk raak is geweest. Wat ik al zei op het andere topic...mijn ei 'pijn' blijft, had ik vorige keer niet, rommelige darmen, steken in mijn buik en liezen, wee-ig gevoel op mijn maag maar ja net als jij, verder niks....Ik ben bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houd. Helaas kunnen we niks anders doen dan wachten.

Liefs!

Deel Deze Pagina