Nou meiden, Naar aanleiding van een ovu test en de steken in mijn buik moet ik de afgelopen dagen of nu mijn ei hebben. We hebben de hele week flink geklust (alleen vrij en za niet, toen waren we uitgeput ) De komende weken blijven we vrolijk doorklussen, maar ik voe me nu al onrustig hoor 'Voel ik al wat? Doen m'n borsten al zeer? worden mijn tepels al groter?' Hahahaha. M'n mannetje was net wel heeeel lief! Ik zei tegen hem dat mijn tepels zeer doen en dat ik het idee heb dat dit steeds rond mijn eisprong is. Zegt ie: dus we moeten nu eigenlijk klussen? Ik: uh...ja... Hij: Nou kom op dan! Toch fijn als je man net zo enthousiast is
Inderdaad heel fijn als je man ook zo enthousiast is! Die van mij is dat nog niet zo, hij wil liever nog eventjes wachten vanwege finaciele situatie...zucht
het is zeker frustrerend... als het deze maand weer niet raak is ga ik ook naar de huisarts, die is er ook al van op de hoogte dan gaan we dat traject in... maar tog nog een heel klein beetje hoop dat dat niet nodig is
Mijn schoonzusje werd zwanger toen mijn broer zonder werk zat...en nu is mij nichtje inmiddels 2 jaar en hebben ze alles op de rails! Maar je vriend zal een goede reden hebben voor zijn wijze woorden
Uhh iik snap m niet helemaal geloof ik ,als ik naar je banner kijk... Jullie gaan er niet samen voor? aangezien je schrijft dat je man nog niet enthousiast is of wil?! :
Hmmm, Mijn vage klachtjes lijken ineens allemaal zo goed als weg te zijn. Hoop dat die ongi volgende week niet komt *duim duim duim* Hoest bij jullie? @ Melanina: Balen meid. Liefs
Bright ik 'duim duim duim' ook voor je! Ik voel me nu een stuk rustiger. Alies heeft gependeld voor me: februari. Dus ik kan nog even rustig achterover leunen
Haha, dat helpt best wel he? Alies had voor mij november Dus mijn rustig achterover leunen is er niet bij, haha. Maar goed, heb ook vier pendels voor december en 1 voor januari Dus de komende drie maanden niks niet achterover leunen Liefs
Whahaha spannend meid! Maar het helpt inderdaad wel een beetje. Soms word ik gek van ongeduld. En als het nu wel raak is, dan is de verrassing nog groter Maar als je pendels kloppen dan moet het de komende maanden érgens raak zijn Liefs Cyn
@Sjan, Ik duim voor iedereen op het wachtbankje. Dus ook voor jou Hoop dat het helpt. hihi @Cyn, Ik word soms ook wel een beetje gek. Terwijl ik eigenlijk weet dat de kans dat het bij ons spontaan lukt kleiner is. Maar je lichaam kan je zo voor de gek houden. En heb klachtjes gehad die ik nog niet eerder heb gehad. Voor jou is het klustijd of niet liefs
Ik weet niet precies wat mijn cyclus is maar had vorige week woensdag een super posi ovu test (zie album). En het hele weekend steken en pijnlijke tepels...dus we hebben al heel wat geklust en gaan gewoon nog vrolijk verder met klussen
Ik hoef niet meer te wachten, heb mijn antwoord! Ik ben zwanger! Ik hoop dat jullie ook allemaal een positieve uitslag krijgen binnen een korte tijd!
@daf gefeliciteerd! Geniet ervan! Kan iemand me van advies dienen? Ik heb afgelopen maand 2 positieve ovu-testen gehad, een van de twee moet bijna wel een vals positieve zijn geweest maar welke? Als ik ervan uit ga dat de eerste de goede was (zie mijn banner) ben ik nu 4 dagen over tijd. Als de tweede de goede was wordt mijn menstruatie pas verwacht op 17 november. Wanneer zal ik testen? Ik weet het niet meer! Aan alle andere dames die in de wacht staan: heel veel sterkte met het nagelbijten. Ik zal voor jullie duimen dat er veel positieve testen zijn.