@Melanina: ik heb afgelopen maand gebruik gemaakt van ovulatie testen. Is me goed bevallen. Je weet dat je precies op tijd bent met klussen! Het is dan net of er een snelle zwemmer bij zit of niet. Mijn ei was er! Dit geeft ook wel wat rust en minder onzekerheid. Maar het is ook spannend, want was er een snel genoeg? Misschien is dat ook iets om je ei te vinden. Ik heb ze van Sensitest.
gisteren een echo gehad en er zat een gigantisch ei en ja hoor...gistermiddag/avond is die dus gesprongen. Gisteravond dus nog even geklust En nu wachten maar...
Het enige wat we kunnen doen is afwachten end oor gaan met de dagelijkse dingen van t leven... Ik probeerde gister aan m'n mannetje uit te leggen dat ik na m'n eisprong toch een zenuwachtig gevoel in mijn lichaam krijg. Hij zei toen, zo nuchter als hij is 'Ach, we zien het wel' Grrrr... leef nou een beetje mee! hihihi Zo'n man voelt ook niet wat wij allemaal voelen. Ben blij dat ik hier m'n ei kwijt kan.. hihihi Liefs Debby Taluha: Ik hoop dat er een speedy conzales tussen zat! Die jou eitje heeft bevrucht!
Aan sterre en bright en eventuele andere dames die het wilden weten. De zijn weer op bezoek, dus een test was niet nodig . Ronde zes dan maar.
Ik zit ook op de bank en hoewel het nog maar ronde 2 is, wil ik eigenlijk gewoon het veld in, eigenlijk in de basis, maar ja dat kan niet meer lukken he! Jammer frown, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!
hihihi Ikke wil ook! Mijn mannetje is aan slag geweest en nu wil ik de bal vangen whahahaha Of hoop dat ik de bal gevangen heb... Nou... 12 dagen geduld! Pffff... wachten duurt echt lang!
Als het goed is krijg je via je werkgever een stukje vergoeding voor kinderopvang. Je kunt ook denken aan een gastouder. Vaak iets goedkoper en in gezinssituatie. Persoonlijk ben ik van mening dat een chreche niet slecht is hoor voor een jong kindje. Zolang je hem of haar er maar niet 5 dagen per week in stopt. Maar één of twee dagen kan naar mijn idee niet zoveel kwaad. Liefs
Awh, balen meid! Nou ja, nu weet je wel welke ovu test je aan kon houden en kun je ook je LF berekenen (de tijd tussen je ei en je NOD). Op naar de volgende ronde meid! Liefs
haha ja vandaag is het nog 3 dagen tot nod, dus ik denk ja misschieeeeeen.. en ik heb er nog eeeeeeen.. en JA DAAR WAS IK AL BEZIG haha.. en nu weet ik het even niet meer.. ik dacht een heel licht tweede streepje te zien, maar het was wel erg licht.. weet iemand of dit wat betekend, of kan je ook een super licht streepje hebben terwijl het nog niets is? liefss
PFFFFFFFFF Ik denk weer van alles te voelen Ik heb al een paar dagen last van m'n buik. Soort ongi pijn maar dan anders, zere tepels..... *zucht*
Mijn cyclus maar weer aangepast, ga maar naar 32 dagen?! Mijn ovulatietesten waren tot nu toe nauwelijks zichtbaar, nu lijkt het vanavond iets beter gekleurd?! Maar we blijven maar om de dag klussen en hopelijk komt mijn ei snel...
Iedereen weer succes nog met wachten.... Diegene die helaas ongesteld zijn geworden: balen! Veel geluk in de volgende ronde.... (je hebt toch elke keer weer hoop he, dus elke keer die teleurstelling...bah) Zit inmiddels op ruim de helft van de 2 wachtweken, altijd weer spannend. Had eerst totaal geen hoop, maar het begint weer te kriebelen. Wil niet weer die teleurstelling meemaken!
Oh ja die banner klopt niet helemaal meer. Als ik het goed heb (qua temp.meting) was mijn eisprong op 3 nov, dus 17e NOD. Ben nogal onregelmatig, dus moeilijk een datum te prikken dan. Slik sinds kort teunisbloemolie (capsules), schijnt wat te helpen zeggen ze, tja probeer het maar.
hoi hoi ik moet ook nog een aantal dagen wachten maar ik heb wel behoorlijk last in me lies vooral rechts misselijk heb vandaag daardoor ook bijna niks gegeten (bang dat alles der zo weer uit komt) en dan ook nog is steekjes in de zijkant van me borsten... dus ik hoop zo dat het raak is en iets in me eg ook dat het raak is of ik hou me eigen weer voor de gek :s maaar de kwaaltjes die voel ik tog egt heb er zo last van dat ik zelfs vandaag maar niet ben gaan werken dus duimen maar weer .... kzal gelijk voor alle meiden hier mee duimen
Mokkeltj: wie weet, hoop het voor je. Hou ons op de hoogte! Als ik je banner bekijk moet je nog 8 dagen wachten, klopt dat? Dat is dan nog best wel lang en zulke symptomen zijn dan wel erg vroeg, maar goed, bij iedereen is het verschillend, dus zegt niks.
ja eigenlijk nog 6daagjes maar kdenk schat maar wat ruimer hahaha ja en kweet dat het zo vroeg is het kan natuurlijk ook een griepje zijn hoop ut natuurlijk van niet maar het word met de dagen aleen maar erriger dus ik hoop het zo! en anders als het niet zo is dan weet ik dat het waarschijnlijk een griepje is kan iemand eigenlijk wel zo vroeg de shym... krijgen daar was ik ook behoorlijk benieuwd naar?
Ik mag waarschijnlijk van het wachtbankje af. De rode duivels zijn naar mijn idee in aantocht. Iets rood bij het afvegen. Maar voor de zekerheid een tampon ingegaan, ga zo zwemmen Liefs
Dan is dat wel zo'n prettig idee hea?!? Nou ik zal toch nog even voor je blijven duimen dat het niet doorzet. En anders... hopelijk de volgende ronde meer geluk! Liefs Debby