Die 2 weken wachten na je eisprong..zucht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dovaca, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Thanx Debby.

Liefs

2. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik word echt gek van dat wachten! :x En ik ben erg ongeduldig ook, zit pas in de eerste ronde en ken mijn cyclus dus niet echt....Ik denk ook van alles te voelen moet ik zeggen. Dinsdag is mijn NOD!
    Ik heb vandaag een test gedaan (negatief) en weet dat dat veel te vroeg is. Heb dit toch gewoon gedaan, anders blijft het in mijn hoofd zitten! Iedereen gaat daar anders mee om, toch? Na verloop van tijd zal ik er wel achter komen dat vaak en te vroeg testen niet echt handig is, kost ook genoeg. Maar goed, succes aan iedereen op de wachtbank en hopenljik kunnen we elkaar binnenkort goed nieuws vertellen! ;)

Groetjes Nadja

p.s. fijn om jullie verhalen allemaal te lezen. Het helpt me om realistisch te blijven en wat beter te begrijpen hoe ons vrouwenlijf in elkaar zit (vaak nog steeds een raadsel!) :(

3. esther84

esther84 Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik zal mijn eigen even voorstellen ik ben esther en ik ben 24.
    Ik en mijn mannetje zijn inmiddels al weer zo'n half jaar bezig voor een klein hummeltje.
    Dit zou de eerste moeten worden.
    Als ik naar mijn slijmverlies kijk en naar mijn vorige cyclus dan zou ik vandaag denk ik mijn eisprong moeten hebben.
    Maar ik weet het allemaal niet zeker omdat mijn vorige cyclussen niet regelmatig waren.
    Maar dan zit ik dus in hetzelfde schuitje als jullie.Die 2 vervelende weken zijn aangebroken.

4. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi Esther,

Veel succes met klussen in ieder geval! ;)
    En welkom op de wachtbank!

Groetjes Nadja

5. mvk

mvk Lid

19 aug 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    het wacht bankje is aarrdig vol. Ik hoop het ook zo, heb ook allemaal vriendinnen die zwanger zijn of net bevallen IKWIL OOK. Maar moet nog tot maandag wachten, zucht

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik moet tot zaterdag wachten....en wachten duurt zo lang!

Duimen maar.......Hopelijk is het aangeschafte maandverband niet nodig!

7. esther84

esther84 Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    @Nadja,

Thnx meid,dat klussen zal wel lukken ik denk dat we deze maand daar niet over hoeven te klagen,haha.
    En dat vrouwenlichaam,ik snap daar ook echt niks van.In de eerste maand nadat ik gestopt was,dacht ik echt alles te voelen,ontzettende pijnlijke borsten en misselijk.
    En de maanden daarna had ik ook weer overal last van.
    En dat te vroeg testen,tja als ik niet veel hoef te werken dus er constant mee bezig ben,dan doe ik dat ook hoor,maar eigenlijk echt weggegooid geld.

Ik ben benieuwd waar ik deze ronde allemaal last van krijg,ik weet wel dat de komende 2 weken weer erg lang gaan duren.

@ iedereen

Ik hoop dat we met zijn allen geluk hebben deze ronde!

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit ook op het wachtbankje!
    Ik zit nog maar in mijn tweede cyclus en morgen heb ik mijn NOD.
    Ik dacht vorige maand zwanger te zijn had pijnlijke tepels, maar helaas dat kwam door het ontpillen.
    Nu heb ik meer last van gevoelige borsten maarja heb nu wel een beetje buikpijn.
    Ik word echt niet blij als ik morgen ongesteld wordt...maarja 2 maandjes is nog niks he...
    We wachten het af..

Succes allemaal! xxx

9. esther84

esther84 Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    Hoi Annie22,

Wat spannend morgen je nod,is er al wat in aantocht?ik hoop het niet voor je.
    En 2 maanden is niet erg lang maar toch als je het graag wil,weet ik als geen ander dat elke maand weer een lange maand is.

Heel veel mensen in mijn omgeving raken zwanger of bevallen.
    En vooral mensen die nog niet alle zaken in orde hebben,dus jonge meiden.
    Dan heb ik echt zoiets van,en ik dan?
    Ik ben getrouwd,woon inmiddels 2 jaar samen,wanneer is voor mij nou dat moment?
    Maarja het is gewoon afwachten.

xxx

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hey,

Ja spannend morgen..
    Maar tot nu toe nog niks in aantocht. Had net heel lichte krampjes maar het is alweer weg..Ik snap er niks meer van.
    Hoelang ben jij (esther) nu al bezig?

11. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Annie... en en en?

Goedemorgen to all!
    Hoe gaat het met jullie?

Ook ik zit op het wachtbankje, ik dacht dat ik al verder in mijn cyclus zat... maar ik voelde dinsdag tijdens het koken een felle steek in mijn onderbuik en dacht dit moet m'n ei zijn. hihihi :oops: Dus die avond nog even geklust. De dag erna alles eens goed berekend en indd ik moest precies die dag mijn ei hebben. :) Gelukkig zondag ook nog geklust en dinsdag dus. Hoop dat de zaadjes het eitje hebben kunnen bereiken. ;)

Afwachten dus....

Liefs Debby

12. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Helaas.... :(
    Net een beetje ongesteld...
    Wel raar me borsten doen nog steeds beetje pijn. Vorige maand was het over toen ik ongesteld werd.
    En tot nu toe steld het ook nog niet veel voor dus even opletten...

xxx

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ohhh balen Annie! Nou wie weet zet t toch niet door. :)

Liefs

14. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb volgende week dinsdag mijn NOD, ik vind het heel spannend. Normaal heb ik al een week van tevoren gespannen borsten, daar heb ik nu geen last van. En ook de standaard pukkels blijven dit keer weg. Sinds zaterdag kramp/steekjes in mijn onderbuik, en een wat rommelend gevoel in mijn buik/darmen.
    Ik hoop dat het deze keer raak mag zijn, maar ik weet heel goed dat mijn lichaam rare dingen doet. T'is dus gewoon afwachten.

Iedereen die aan het wachten is....SUCCES!

DDOOEEGG

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Bij mij heeft het doorgezet. Jammer maar helaas.

Tot de volgende ronde meiden!

Liefs en succes allemaal.

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Balen Bright!

Hopen dat de volgende ronde je meer geluk brengt.

Liefs

17. esther84

esther84 Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    Hey allemaal,

Wat jammer voor jullie,Bright en annie22 dat jullie toch weer ongesteld zijn geworden.
    Maar wie weet komende maand,dat dan jullie maand is.
    Ik moet nog even wachten mijn 2 weken zijn net pas ingegaan.
    Zal nog wel lang duren.

@ annie22 wij zijn bijna een half jaar bezig.

Ik wist niet dat even zwanger raken zo'n gedoe was,mijn moeder en zus waren bij allebei de keren ook allebei in de eerste maand aangeteld.
    Maarja niet iedereen heeft geluk.

xxx

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ik wist ook niet dat het zolang zou duren!
    Ik hoorde vandaag weer van collega's dat ze in 1 keer zwanger waren en die waren nog veel ouder ook! Dan denk ik: waarom ik niet? Ik en me vriend zijn allebei nog jong (vriend is 29) en me moeder was altijd binnen 1 maand zwanger... dus ik dacht ik ook!
    pfff ik begin echt te balen nu en ik ga nog maar de derde maand in..
    :(

xxxx

19. melissa 29

melissa 29 Actief lid

27 okt 2008
    138
    0
    0
    ziekenverzorgende
    Hoi allemaal.

Ik zit ook op het wachtbankje,ik moet nog ruim 14 dgn wachten voor ik kan testen,ik hoop zo dat het deze ronde raak is...

We zijn pas twee mnd bezig maar als je iets wil dan duurt het altijd erg lang...

Wat vervelend voor jullie annie en bright,maar geef de hoop niet op de volgende ronde is vast voor jullie,

liefs melissa

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het maakt niet uit hoe licht het streepje is, want er kan totaal geen streepje komen als je niet zwanger bent. Je lichaam maakt alleen die hormonen aan als je zwanger bent. Maar voor je menstruatie kan t allemaal helaas nog mis gaan, dus zou op je NOD weer testen en dan heb je kans dat je streepje veel donkerder is. Hoop het voor je!

Ga zometeen (als ik moet plassen haha) een testje wagen! Over 2 dagen is mn NOD!

Deel Deze Pagina