Ik voel me echt zo stom, het zit zo ik test al een paar dagen en het is nog niet eens me nod. Ik weet dat een test nooit zo vroeg uitslag zal geven maar tog kan ik het niet laten, ik heb deze week al meer dan 20 testen gedaan. Ik heb echt hulp nodig want ik kom er niet van af moet pas over een week testen maar ben al begonnen na me innestelling. Ik weet echt geen raad meer hoe ik hier mee kan stoppen.
oei smaya, das idd niet zo best...als je nu 20 ovutesten verslind kan ik het nog begrijpen, maar 20 zw. testen... meis je word er alleen maar onzeker van...je hcg moet van hele goede huize komen, wil je al zo vroeg posi testen.....snap dat het moeilijk is, maar probeer de meerwaarde van te vroeg testen eens te zien....die meerwaarde is er niet. Vraag anders of je man de testen wil verstoppen en je er pas 1 mag geven op je NOD of als je 1 dag overtijd bent. Verder zul je het zelf moeten doen meid, wij kunnen je daar niet bij helpen, totdat je zelf inziet dat je er niets mee bereikt. Bovendien is het toch veel leuker om een vetposi test te hebben, dan steeds niets of een heel vaag streepje waar je niets mee kan?
haha ik dacht dat ik testverslaafd was!ik doe er negen op twee weken tijd.....maar ik test ook altijd veel te vroeg... ik steek het op mijn lange en onregelmatige cyclussen
@kweb bedankt voor je reactie en ga het proberen, ik snap me zelf echt niet hoor, me man mag dit echt niet weten want die pakt me pasje af hahahah ik ben nu langer dan een jaar bezig na me mk en nog niet zwanger steed hoop ik op een pos test maar ja hoop snel.
hahah nou jij dus ook ben ik tog niet de enige erg he ik heb echt zo een spijt elke keer denk ik had ik maar effe gewacht. maar kan het nie laten.
moeten ze de testen maar heeeeeeeel duur maken,dan doe ik het niet meer hahahaa vind ik niks erg aan hoor....we doen ondertussen geen andere kwaad haha
hahah ikdenk hoe duur ze ook zijn we tog gaan halen, ik vind het echt kanp van sommige meiden w8ten echt tot ze een week overtijd zijn. ik kan dat dus echt niet