die 3 zoenen.....bah!

Discussie in 'De lounge' gestart door lieniej, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    geen problemen mee, zolang het op de wang is.

En ik kus mijn lieve "dinnetjes" erg graag haha

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ligt er echt aan wie het is. Ben bij mijn naasten wel een echte "vrijdoos", hihi!

3. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Het zoenen valt wel mee maar dan...

Dé nieuwjaarswens: En vant jaar een tweede hé !
    Ik vond het al enorm pijnlijk dit na mijn miskraam in september 2006 te horen. En nu ik een dochtertje heb zal het weer allemaal benoemt worden voor nummertje 2.

Ach, even slikken en hop erdoor

LiefsKitty

4. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    tja.. het lekkere in Spanje is dat je maar 1 persoon feleciteerd, aleen de jarige nl.. (stond ik voor paal de eertse keer een buitendlands verjaardagsfeeste, en ik netjes iedereen feliciteren, vonden me zo overdreven netjes..hahaha)

aleen yuk...zelfs bij vreemden moet je zoenen! soms zie ik dat echt niet zitten en geef ik een hand, zegt me man altijd, ja ze is nederlandse, die zoenen niet;) hou helemaal niet van dat gezoen de hele dag, bij het zien, bij het weggaan, kom je ze weer tegen weer zoenen, ja zeg zo blijf je aan de gang! en dan ook nog... AAAAhhh de holanda... 3 besos!dus dan zoenen ze je voor straf nog 3 keer ook omdat je nederlands bent! blech!

hebben jullie dat ook met je kleintjes? ik vind niet dat mijn dochter iedereen maar kusjes hoeft te geven, dat moet uit haar zelf komen(en geloof me het is een echte knuffeldoos!)maar je hoort hier de hele dag ´geef een kusje aan die´geef een kusje aan die andere die je amper kent. vind dat echt niet nodig hoor.

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik vind standaard iedereen 3 zoenen geven verschrikkelijk, niet gemeend en onpersoonlijk.

Als iemand groet met een kus, dan is het er 1 en welgemeend. meestal zoen ik niet maar mijn vriendin zat vandaag ergens mee, en toen ze binnenkwam een knuffel en 1 kus.

soms doe ik het wel hoor 3 x zoenen maar dat is vaak een diepgewortelde gewoonte.

als ik mocht kiezen deed ik er 1tje bij de mensen waar ik om geef en de rest kan een zwaai krijgen :D

6. Aura

Aura Niet meer actief

Ik geef wel altijd 3 kussen aan vrienden, familie vaak 1 of 2. Maar vreemden meestal gewoon een hand of de situatie moet zijn om drie zoenen te geven.
    Vind het zelf ongepast om vb. op een verjaardag te roepen "gefeliciteerd iedereen" daar houd ik absoluut niet van, zelf geef ik iedereen netjes een hand en stel ik me even voor en zeg gewoon gefeliciteerd.
    Ben een enorme kuskont maar wel met mijn eigen clubbie zeg maar, niet met jan en alleman.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha, heb ook nog een tijdje in Spanje gezeten en werd gek van dat gezoen.
    Maar goed, ik vind het ook altijd zo'n onzin dat kinderen maar steeds kusjes moeten geven. Moet gewoon van het kind uit komen en niet omdat die ouders dat maar willen. Bij opa en oma ofzo kan ik het me het voorstellen, maar soms willen mensen echt dat ze Jan en alleman maar zoenen, dat hoeft van mij niet.

8. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hier nog een die daar een hekel aan heeft! gelukkig doen wij dat
    niet in onze familie, maar die schoonfamilie :evil: !
    inderdaad vooral met nieuwjaar, dertig man rond de kleine tafel
    van oma en iedereen die opstaat als je binnenkomt om toch maar even
    die drie kussen van mij te mogen ontvangen, NOT NICE!

9. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik geef vriendinnen wel 3 zoenen! Vind het altijd heerlijk om al die parfums te ruiken! * waar heb je die gekocht?* haha! Mn moeder geef ik een kus op de mond, mn vader op de wang, en andere mannen geef ik nooit 3 zoenen! Blergh! ( alleen mn vriend.. die kan er 100 krijgen als die wilt haha)

10. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Wat betreft mn zoontje, altijd opa en oma een kus geven bij binnenkomst en als we weer weggaan! Sorry, maar ik vind dat erg belangrijk, je weet maar nooit wanneer het de laatste keer is dat je ze ziet. Verdere aanhang van de familie hoeft hij echt geen kus te geven.. daar walg ik zelfs van als hij het toch doet haha! ( vooral schoonfamilie) Ze mogen hem ook niet op de mond kussen van mij.. Blergh!

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik hou wel van kusjes geven & krijgen hoor! 8)

Alleen de kusjes van de oma van m'n vriend sla ik liever over...

Die zijn zeik nat & d'r snorretje prikt... :(

En meestal "vergeet" ze dat ik al n zoen gekregen heb en mag ik er nog een komen halen, jekkerdejek...

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Brrrr... Ja kan me voorstellen dat je die kusjes liever aan je voorbij laat gaan!

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik geef familie en vrienden 1 zoen. Onbekende op een verjaardag niet hoor, gewoon een hand.

btw: in Parijs is het volgens mij 4 zoenen maar in het Zuiden gelukkig maar 2. Ik heb in Zuid-frankrijk gewoond en als school begon was je een half uur bezig om de hele klas zowat 2 zoenen te geven want dat is echt gewoonte daar.

Deel Deze Pagina