die andere vrouw.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Xmas06, 2 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva R

Eva R Niet meer actief

wat een vervelende situatie zeg. Ik zou ook zeggen dat je vriend maar eens met haar moet gaan praten. Want het zit jou heel erg dwars, dus hij moet er niet zo luchtig over doen. Maar waarschijnlijk als jij met haar gaat praten is dat voor haar alleen maar een teken van 'zie je wel...'
    Ik denk dat hij gewoon keihard het contact met haar moet afkappen en tegen haar moet zeggen dat ze moet ophouden. Pfff, lastig... sterkte

2. Quinta

Quinta Niet meer actief

Ik sluit me hier ook bij aan.
    Wat een energie verspilling trouwens, lekker laten gaan. Je weet toch wat je aan elkaar hebt?

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Precies! Ik zou het proberen duidelijk te maken aan mijn vriend dat ik het echt niet leuk vind en dat hij het moet oplossen. Hij is een volwassen man en als iemand zijn partner dwars zit door zich aan hem op te dringen, dan moet hij er wat van zeggen. Anders ben jij het meisje uit het liedje 'Don't cha' van de Pussycat Dolls :)

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik zou haar zeker niet aanspreken, dan laat je juist merken dat het je opvalt en je er mee zit. Ik zou het ook negeren. En als je ergens bent met je vriend waar zij ook is, juist normaal tegen haar doen. Gewoon groeten en vriendelijk blijven. Zo laat je juist merken dat je 'er boven staat' en ze je dus niks kan maken. Je vriend zou juist wat afstandelijker kunnen doen, wel vriendelijk maar niet in haar meegaan zeg maar. Denk dat je haar dan het meeste 'raakt'.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dat denk ik inderdaad ook.

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    sluit me hier bij aan.
    Negeren dat mens. Niks laten merken want dan weet ze dat haar gedrag succes heeft.
    Je hebt dan geen garantie dat ze stopt hoor, maar je moet zelf leren ver boven haar te staan. Laat zij zich maar lekker voor gek zetten.
    Eens kijken wie er dalijk het meeste plezier heeft als JIJ met een zwangere buik van HEM rond loopt.

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Milla:
    Nu ik het op het forum heb gezegd ziet mijn vriend in dat ik er onwijs mee zit. We praten er nu ook meer over ;). Ik vindt ook wel dat hij degene moet zijn die het oplost :D

@ moesje1:
    Mijn vriend vindt dat ze maar verder moet leven in haar droomwereld. Tenzij zij op de een of andere manier met hem contakt opneemt dat laat hij haar wel duidelijk merken dat hij er niet van gedient is.

@ Alexia:
    Het contakt afkappen wordt moeilijk :( Op de een of andere menier is ze altijd overal waar wij ook zijn. dank je voor je reactie meis!

@ Quinta:
    Helemaal mee eens. Mijn vriend en ik zijn onafscheidelijk! :D

@ Vlinder:
    Ik Haat dat nummer :p haha....

@ Maja:
    Ik heb zo lang al aardig tegen haar gedaan, en er als het ware 'boven'gestaan. Maar op een gegeven moment breekt dat je ook op. Ik kan niet meer doen alsof...ik kan er gewoonweg niet meer mee omgaan! En die spanning is duidelijk te voelen als we samen in een ruimte staan.

@Missym:
    Hay meid :D Lief dat je ook reageerde! ;)

@ Crisje:
    'Eens kijken wie er dalijk het meeste plezier heeft als JIJ met een zwangere buik van HEM rond loopt'
    Hahaha, mijn vriend moest hier enorm om lachen en is het helemaal met je eens!

Meiden, nogmaals bedankt! :D

kus

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Compleet negeren,...ook niet aardig doen....gewoon helemaal niks noppes nada! ;)
    Anders zou het nog nut hebben ook, wat zij allemaal doet.....en dat laat je natuurlijk niet gebeuren he? ;)

Zij trekt al aan het kortste end....want jij hebt de vent die zij wil hebben...lekker puh! :evil:

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

hahaha :) helemaal gelijk in! gek eigenlijk dat ik me er zo in laat meeslepen...

dank je! :D

10. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

Ik heb een beetje hetzelfde gehad, het is nu gelukkig over!
    Dat mens stond ook steeds waar mijn vriend stond, ookal was het in n tent van weet ik veel hoeveel man :(
    Kennissen van hem zeiden zelfs van huh? ben je weer terug bij haar?
    Terwijl ie al lang en breed met mij had..

Maar mijn vriend is gewoon steeds bij haar weggelopen en heeft haar verder genegeerd..
    Ik zelf heb nooit wat gedaan(gelukkig) deed net alsof ze er niet was!
    Dat werkt het beste denk ik, anders heeft ze er alleen maar schik van, ze ziet dat het jou wat doet!

Denk dat je vriend er het beste voor kan zorgen dat ze ophoud..
    Haar aankijken van: wat moet jij nu weer :( en weglopen :)

Sterkte!

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zou haar lekker negeren. Dan gaat de lol ervanzelf wel een keer af.
    Al klopt het ook wel hoor dat mannen hier in vaak erg dom zijn en het zelf niet zien :)

Maar goed met haar praten heeft denk ik geen zin, en ach laat lekker ze is gewoon stront jaloers op je! ;)

12. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Fatal Attraction?

Maak je uit de voeten, dat mens is een psychopaat!

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Graag gedaan! ;)
    Zij wil graag dat je onzeker wordt...en doordat jij dus (ogenschijnlijk) niet verblikt of verbloost....moet zij zich 's avonds wel haar haren uit haar kop trekken van frustratie! :evil:
    Misschien een leuk beeld om voor de geest te halen als je je weer dreigt te laten meeslepen... :)

14. Athena

Athena Lid

17 mrt 2008
    78
    0
    0
    iets anders aan het zoeken
    België
    hoi Eleni (mooie naam trouwens ;) ), ik heb ook ongeveer hetzelfde voorgehad, alleen vroeg zij achter men rug om om afspraakjes met hem - gelukkig was ie wel zo eerlijk om al haar berichten aan mij te laten tonen. Ik ben toen enorm uit men krammen geschoten (mede ook mss dankzij de hormonen waaraan ik zat :rolleyes: maar ben zowiezo een jaloerse tik :p ) en heb haar laten weten via mail & sms dat ik van haar gedrag niet gediend was (ze is overigens zelf getrouwd :rolleyes: ).

Maar derna gewoon straal genegeerd en men vriend stelde me ook op men gemak dat hij nu bij mij was, van me hield, met mij een huisje wil en dat we samen 100% voor een kindje gaan :D . Wat ik zou doen is haar gewoon straal negeren als ze weer rond hem hangt, doen alsof ze niet bestaat (jouw vriend haar ook negeren indien mogelijk natuurlijk). Wacht maar tot je met een zwanger buikje naast je mannetje staat, dan ziet ze vast en zeker groen :evil: .

Deel Deze Pagina