minder beweging na indalen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door didi1981, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didi1981

didi1981 Lid

11 aug 2008
    36
    0
    0
    juf
    emmen
    Voel de laatste week me beebje wat minder bewegen dan anders ( heb nu vooral s avonds druk rond me ene rib, net of ze de benen strekt ) zal dat te maken hebben met het indalen? Volgens gyno was ze vorige week al een stuk ingedaald en nav steken die ik de laatste dagen heb gehad in me lies denk ik dat ze helemaal is ingdaald. Nou heb ik gelezen dat beebjes dan minder kunnen bewegen, maar wil graag ff weten of er mensen zijn met die ervaring.... ben heel bezorgd en maak me gauw zorgen. ( t hartje kunnen we wel voelen, maar ze is zo rustig.... zucht )

x didi :(

2. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Volgens mij komt dat gewoon omdat de ruimte wat minder wordt. Dan heeft je ukkie wat minder bewegingsruimte. En nu hij/zij ingedaald is, gaat de beweging van links naar rechts ook niet meer natuurlijk :D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat is helemaal normaal hoor! Het koppie ligt nu vast idd, dus dan worden ze behoorlijk beperkt in hun bewegingen. Bovendien kan je baby nu wat meer slapen, om zodoende ook wat energie op te bouwen voor de bevalling...
    Geen zorgen maken dus!

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik hoorde van de VK dat je kindje nog best kan bewegen als hij ingedaald is, het kan zijn kopje nog draaien in het bekken en dus zijn lichaam draaien van links naar rechts. Het betekend dus niet dat als het ingedaald is dat het kindje dan minder beweegt. Wel idd dat de ruimte beperkt wordt en daardoor wat rustiger wordt. Kzou me geen zorgen maken hoor! en zo toch, gewoon ff bellen!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het HOEFT idd niet minder te bewegen, maar in de meeste gevallen is dat wel zo, dat je kindje nadat het is ingedaald dus veel minder beweegt.
    Mijn VK zegt dat als je ervoor gaat liggen om je kindje te voelen, je het binnen een uur moet voelen, en dat mag je met wat geduw en gemasseer dus wat stimuleren, :) Ze schijnen 3 kwartier achter elkaar te kunnen slapen op het eind in je buik en dan liggen ze over het algemeen behoorlijk stil.
    Je moet je kindje verder minimaal een keer of 5 per dag voelen, als het echt veel minder wordt, is het handig even te bellen.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Kun je t hartje van je beeb VOELEN? Wij proberen t wel steeds met een wc rolletje te horen (vriend dan), maar dat is nog niet gelukt.

Is het niet je eigen hartslag in je baarmoeder die je voelt? Die voel ik namelijk al de hele zwangerschap heel goed...

Deel Deze Pagina