ik begrijp niks meer van mn lichaam. ik heb 6 weken geleden een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. 18 dagen later had ik een positieve ovulatietest ( wil de weten hoe mn cyclus liep ) maar tot op de dag van vandaag nog geen menstruatie te bekennen. ik zou dus mn menstruatie op dag 35 moeten hebben maar ben inmiddels op dag 38.:x nu deed ik net een ovulatietest en weer 2 streepjes hoe kan dit?? zwangerschapstesten zijn negatief trouwens. gister al bij de huisarts geweest maar ik moet nog 2 weken afwachten omdat hij bang is als hij me iets geeft om de menstruatie op te wekken hij ook een miskraam op kan wekken stel dat ik wel zwanger ben. hebben jullie hier misschien ervaring mee of over gehoord ?
Vervelend dat je een miskraam hebt gehad Sterkte ermee. Verder begrijp ik dat na een mk je lichaam in "verhoogde paraatheid" is; het zou dus kunnen zijn dat je zwanger bent. Misschien toch nog te vroeg? Misschien toch een langere LF? En die ovu-testen... (wrm gedaan eigenlijk?) gelezen dat die op hcg kunnen reageren maar dan wel vaag dat je zw testen positief zijn. Vervelend die onduidelijkheid