Dese, gefeliciteerd! Hier weten de ouders het en ik heb het op het werk gezegd (zijn maar met zijn drieën hier, dus het valt al snel op als er iets is!)
Dank je wel! Iedereen gefeliciteerd! Wat leuk dat je het al aan een aantal hebt verteld. Ik kan ook echt niet wachten.. Vooral aan m'n ouders en vriendinnen. Vind het alleen zo eng om te doen. Dat het alsnog mis gaat en dat je dan slecht nieuws moet brengen. Mijn moeder is over 2 weken jarig. Dan gaan we het vertellen. Super fijn dat jij al eerdere echo's hebt gehad. Ik heb online een inschrijfformulier ingevuld maar nog niets gehoord. Hoop wel een echo te krijgen voor kerst!
@sy dat is moeilijk hahaha.. Weet wel dat we nu zaterdag 14 dagen geleden onveilige sex hebben gehad... Ja he hij is duidelijk....hoe onzeker kun je zijn... Trouwens...allemaal gefeliciteerd En ohhh vertellen aan mensen, dat gaat hier wat worden... Maar zover ben ik nog niet
Nou dan zal het vast wel goed zitten toch? Gewoon over 2 dagen nog eens testen en kijken of het mooi oploopt. @ vertellen: hier nog helemaal niemand verteld. We willen eigenlijk wachten tot kerst met het vertellen aan onze ouders. Maar weet niet of we dat zo lang gaan vol houden . Ben benieuwd hoe ze gaan reageren..
Ja ga ik doen als ik kan wachten ..... Voor nu even afstand nemen en afwachten maar. Zag net nog bruine afscheiding bij afvegen ...
Aargh ik had net een flats bruin met een stolseltje. Verloskundige wil/kan niet kijken. ...... ik wil een echo. Zucht
He, wat vervelend. Het hoeft natuurlijk helemaal niks te betekenen. Maar ik kan me voorstellen dat het je misschien niet helemaal lekker zit. Kop op! Komt vast goed..
Ik heb het mijn ouders vertelt. Die waren niet blij. Wacht met vertellen aan de rest nog wel een poosje.
Echolooks in Nieuwegein (gevestigd in het St. Antonius zkh) doen vroege echo's. Je zou hen kunnen bellen?
Ik klets ook graag mee ^^ Ik ben vandaag precies 6 weken. Geen bloedverlies (afkloppen) en nu en dan kwalen. Eerst had ik veel kramp, nu bijna niet meer. Wel nog gevoelige borsten maar niet heel pijnlijk en vaak kan ik in de ochtend en avond geen aparte luchtjes hebben, want dan moet ik toch echt spugen. Ik heb de cb met indicator een paar keer gedaan. Deze liep netjes op. Nu nog 1 week wachten (echo 5 dec). Ze vroeg aan mij of ik een echo wilde met 8 weken, moest ik alleen zelf betalen. Prima, vind ik niet erg! Ik heb een lange cyclus, dus zij gaan uit van 8+2 op 5-12, maar zelf denk ik dan precies 7 weken te zijn. Waarom waren ze niet blij frummelk? :/
Vreemd frummel want met 6 weken zie je echt al iets. Ik zou een andere vk bellen eens... En wat erg van je ouders meid...
Het lijkt hier toch echt de verkeerde kant op te gaan. Reageer later misschien nog wel eens. Maar nu eerst even afstand Sorry voor mijn ego berichten btw...
He meiden, Hoe is het hier? Komen jullie de dagen wat door? Hier nog steeds af en toe bruin bloed verlies. Geen krampen en volgens mij zit de baby nog op zijn plek. Ik zal morgen de verloskundige even bellen want wil toch graag weten hoe het zit. Of het inderdaad een miskraam wordt of dat er een andere reden is voor het bruin verlies. Mijn ouders ware in eerste instantie niet blij met deze zwangerschap. Maar ik ook niet direct. Het was erg snel op de jongste. Mijn kinderen zijn als baby erg moeilijk. We zijn nu allemaal wat gewend en blij