Nog een paar weken te gaan en de twijfel slaat toe.... Een naam mooi vinden is zo persoonlijk, toch ben ik benieuwd; welke naam vinden jullie mooier? Olivia Annabel
Oh moeilijk! Vindt ze allebei erg mooi. Olivia hoor je niet vaak. Annabel wat vaker maar is net zo mooi. Kun je ze niet allebei houden? Olivia Annabel Achternaam....
Ik vind Annabel niet zo'n leuke naam, dus Olivia (en dan liefst afkorten tot Liv, maar dat zal niet je bedoeling zijn )!
bedankt!! .. jullie neigen ook allemaal naar mijn eigen voorkeur, nu voel ik me toch weer wat zekerder
Ik vind Annabel (liever Annebel) juist véél mooier! Olivia hoor ik de laatste tijd heel vaak en ik vind het ook gewoon minder mooi.
Olivia! Staat op nummer 2 in de lijst voor aankomende baby, maar ik krijg wel heel vaak te horen dat men moet denken aan Olijfje van Popeye...:S
..en als je zou moeten kiezen tussen olivia en lilly (je kunt het jezelf ook moeilijk blijven maken natuurlijk.....
Olivia. Lilly vind ik echt niet mooi. Annabel doet me ook teveel aan het liedje denken. Krijg het dan meteen in m'n hoofd.
Absoluut Olivia, had ik ook op mijn meisjeslijstje staan Annabel vind ik ook weer zo'n mega-pestgevoelige naam (Annabel snottebel )
Olivia of Livia... Lilly vind ik ook érg leuk, maar dan zou ik denk ik de volledige naam nóg Olivia doen. Annabel vind ik niet zo mooi.
moeilijk, want even mooi! misschien is Olivia wat zachter, lieflijker en Annabel wat stoerder? Kan niet misgaan met deze namen !
ik vind Olivia de mooiste van je namen. Annabel, denk ik ook meteen aan het liedje. En Lilly: heb ik vervelende asociaties bij, god wat had ik een hekel aan dat kind.