Wij komen er maar niet uit. Welke naam vinden jullie het mooiste? Het moet wel passen bij onze zoon, hij heet Fabian. Andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom.
Allemaal niet echt mijn smaak, maar Dylan vind ik dan 't mooist. Eerlijk gezegd vind ik ze ook allemaal niet zo leuk bij Fabian, ik zou dan zelf eerder voor weer een Nederlands-klinkende naam gaan. Succes!
Wat voor naam vinden jullie dan goed bij Fabian passen? Roan en Jason zijn niet mijn smaak. Milan whaa net niet helemaal.
Wordt een beetje eentonig verhaal, maar ik vind ze dus inderdaad ook niet zo bij Fabian passen (en niet zo heel erg leuk). Wat past er wel bij Fabian...? Hmmm, bijvoorbeeld: Nathan Daniel Samuel Sven Wessel Tobias Thomas (zijn niet allemaal mijn persoonlijke smaak, maar ik probeer echt te bedenken wat mooi bij Fabian past, en heb het idee dat je niet van al te Hollands klinkende namen houdt? Terwijl ik Fabian dus juist wel een beetje Hollands vind klinken, dus heb geprobeerd een soort van tussennamen te bedenken.)
Ik vind ook geen van de 3 mooi en idd niet bij Fabian passen. Vind Rene wel bij Fabian passen, maar misschien te hollands als ik de andere namen zie...
Hoe spreek je Fabian uit? Ik ken namelijk een Fabian die je NLs uitspreekt, maar ook een Fabian die je als Feebijen (zo ongeveer) uitspreekt, dus engels. Maakt wel uit denk ik voor als je de namen bij elkaar wilt laten passen.
Fabian wordt gewoon op z'n hollands uitgesproken. Van de namen die genoemd worden vind ik Wessel erg leuk. Manlief vind het jammer genoeg echt niet leuk. Wij vinden namen mooi die; -Niet zo heel vaak voorkomen, maar weer niet te apart (pff ja dat is lastig) -die je gewoon op z'n nederlands uit spreekt. Dus geen namen die op z'n engels worden uitgesproken. -geen oer hollandse namen.
Ik vind ze ook alledrie echt niet mooi en ook niet bij Fabian passen. Ik vind Fabian en Lucas wel mooi bij elkaar, alleen is Lucas wel populair en valt daarom sowieso af voor je. Anders misschien Ruben?