Verschrikkelijke filmpjes. Maar 'opgeilen' heb ik het nooit gevonden, wat hebben ze die vrouw ontzettend on-sexy gemaakt met die rare monoloogjes.
Ja verschrikkelijk!! Er zijn helaas wel meer reclames die me op mijn irritatie werken... (of ligt dat aan mijn hormonen )
Vind het ook een vreselijke reclame!! De kleding vind ik zoiezo al niks die ze aanheeft en dan dat verhaaltje erom heen slaat helemaal nergens op!
Inderdaad, eerst douchen en zogenaamd alle make-up eraf en dan zit ze daarna in die vensterbank: 'natuurlijk, wel zo lekker' terwijl ze nog dikke zwarte randen en mascara op haar ogen heeft! Jaja, heel natuurlijk.
Ik vind t ook shit reclame en die van nederlandse energie maatschappy bah kots die van charlie sheen is écht goed
Ik was al bang dat ik de enige was die zich helemaal knetter irriteert aan de reclames...die van esprit....jeutje...zo'n ingestudeerd stukje wat er ook nog eens heeeeel saai uitkomt....zalando...die is werkelijk om te gillen (van ellende)....en smeerkaas wordt aangesmeer door middel van veel bloot...het gaat bijna niet eens meer om het product...sex sales...ik vind het alleen steeds erger worden tegenwoordig... Ik zeg: filmpje in de dvd speler, ned 1, 2 of 3 of gewoon maar muziek luisteren in plaats van tv kijken...het programma aanbod is nu toch ook al waardeloos?!?! Normaal is het zo dat je het rond de zomerperiode (welke zomerperiode?!) erger wordt, maar het is nu al zo dat alles tot in den treuren wordt herhaald....oh sorry ik sla door
Jaaaa die van Charlie Sheen is grappig idd. Zalando erger ik me al aan vanaf de eerste reclame die erop is.
Jaaa vreselijk die reclame! Alle haarshampoo/mascara reclame's vind ik ook vreselijk!! Die reclame's van Ice Tea (?) met die ene lekkere vent vind ik wel leuk. (Ben z'n naam kwijt, hij speelt Wolverine dacht ik?)
Ik vind het ook een zwaar irritante reeks reclame van esprit. Terwijl ik het wel een lekker wijf vind Ik vind die van latta niet irritant, ik wist niet dat het gewoon opgeklopt boter was, ik dacht dat het iets lekkers was. (geen ah in de buurt)
Oh ja, ik vind alle maandverband reclames dom, net of je spontaan geen buikpijn meer hebt als je een bepaald merk gebruikt. Die vrouwen rennen allemaal net iets te vrolijk rond.
Ik vind haar ook mega irritant. Ik zei laatst tegen mijn vriend "en daarom krijgen modellen betaald om hun mond te houden en alleen fotogeniek te wezen" normaal praat ik echt nooit denigrerend over beroepen maar man wat een reclame. Vriend was het helemaal met me eens trouwens haha.
Ja echt he!! Ik gebruik die inlegkruisjes van de alldays...zei laatst nog tegen mn kerel, nou de mensen staan echt niet te juichen hoor als ik langsloop....