ieww eng topic!!! gelukkig hebben we wij niet veel spinnen in huis maar er woont er wel 1 in me zijspiegel van me auto die maakt elke dag een web die ik dan vervolgens weer kapot maakt
brrrr heb het ook niet op die beesten. Mijn man is er gelukkig absoluut niet bang voor. Noujaaa, gelukkig. Laatst zat er zo'n joekel in de keuken en wat doet die griezel( man dus) hij pakt m gewoon met zn bloten handen op en terwijl ie richting tuindeur loopt om m buiten te zetten zie ik dat beest over zn handen rennen. Brrrrrr 2 griezels waar ik van griezelde. En man maar lachen om mijn reactie.
waarom lees ik ook al weer dit topic? toen ik de titel las, kreeg ik al de rillingen. en dan NOG dit topic doorlezen :S Hier liep er zaterdagavond zo'n joekel over de bank. Ik vind het doodeng. Laat natuurlijk niks merken aan de kinderen, maar ik kan mn gegil dan nog maar net binnenhouden. Hoewel, heb geregeld staan gillen maar leg dan ook uit dat mama alleen schrok omdat mama de spin niet zag. Niet dat ik het doodeng vind, een vies, smerig beest!
Hier ook al 5 in een week of 2-3 gehad. De eerste is doodgemaakt door onze kat (held 1) en de anderen zijn door manlief buiten gezet of uit het raam gekieperd (held 2).. Ze rennen inderdaad over het plafond of over de grond. Weet ook niet waar ze vandaan komen. Ik slaap in iedergeval niet als ik weet dat zo'n beest bij ons kan komen (onder de deur door) dus manlief moet wel Vraag me alleen af of ze niet door de ventilatie roosters gaan of misschien door het open raam weer terug naar binnen. Bah bah. Krijg steeds een hartverzakking als ik weer eentje tegenkom. Eergister was de laatste keer.. (hoop ik)
Hier zitten ze helaas ook. Tsja als het kouder word komen ze lekker binnen. Ik durf ze gelukkig nog wel weg te halen met een heeeel groot glas. Ik moet wel want m'n vriend is niet altijd thuis hihi. Ik geloof trouwens niet dat die beesten met z'n tweeen komen ahoewel ik er laatst dus wél twee had,een paar uur na elkaar. Zal wel toeval zijn
oooh die vieze vieze vieze beesten. Vorige keer zat er ook eentje in de slaapkamer. Ben er niet heel angstig voor maar ik schrik gewoon als ik zo'n achtpotig monster over de grond zie sprinten. Heb snel een beker gepakt en heb hem op hem gezet. aaah heeft zeker 5 min geduurd voordat ik de beker op durfde te tillen om er vervolgens heel panisch een deksel op te doen. heb de spin toen met beker, deksel en al in de tuin gegooid dus toch wel een beetje een schijterd
hier ook, we hebben een houten vloer een lichte kleur wat het nog erger maakt is dan het contrast van de donkere spinnen erop die voorbij vliegen!! wij wonen in een redelijk nieuw huis, zou het daar ook mee te maken hebben? er zijn er altijd meer als je er 1 hebt gepakt, dan lijkt het einde wel zoek wij hebben witte gordijnen en toen ik die ´s avonds dichttrok zat er 1 bovenin tussen de plooi, ik heb tot 1 uur ´s nachts gewacht en dat ding in de gaten gehouden tot mijn man thuis was om hem weg te halen.
Ieeewwww, waar wonen jullie met die 20+ spinnen?? Vriendin van mij had vorige week ook zo'n grote als op het plaatje, ik heb ze gelukkig nog niet binnen gezien. En ze rennen?? en bijten?? Na het lezen van dit topic, kriebelt het overal en kijk ik schichtig om me heen....
OMG Wat een ENORME engerd Bedankt, ik heb nu overal kippenvel, gadsie zeg! Hier zitten ze ook vaak, alleen 1 van mijn katten speelt ermee. Ik kom de volgende dag dan een spin tegen die helemaal in stukjes op de grond ligt, bah bah! Ze doet hem dan steeds in dr bek *kauw*kauw* eruit, erin *kauw*kauw* brrr vieze kat! Haha!
volgens mij komen die ook niet per 2 maar met hele bussen aan. Tis echt niet normaal dit jaar, ik zit niet meer op mijn gemak in mijn eigen huis. En moest je nu denken dat die spinnen de muggen opeten dan heb je het ook wel mis want daar zijn we ook nog half door opgegeten. Oh ja en onze poes is te tam om er nog maar naar te kijken.
GATVERDEGATVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...... Durf het bijna niet te typen en klop dan ook heel hard af, maar hier woon ik bijna een jaar en nog geen grote spin gezien! In mijn vorige woning wel van die joekels zoals op de foto. Bij mijn moeder ook...bah. Ook van die hele grote en LOPEN ZELFS OVER HAAR GEZICHT ALS ZE SLAAPT!!! Ieuwww!!!!!!!!! Hier heb ik wel veel muggen!!
Ieewwwlll, waarom zou je SPINNEN willen eten!!??? Gadver, hier schat ipv een lekker broodje krijg je vanmiddag een spin, brrr
***De huisspin (Agelenidae) is een van de bekendste Nederlandse "enge" spinnen. In de herfst zien we het mannetje regelmatig over de vloer rennen. Hij is dan op zoek naar een vrouwtje maar jaagt daarbij vaak de vrouw des huizes de stuipen op het lijf. Laat hem gewoon zijn gang gaan want na enkele minuten is hij weer verdwenen of opgegeten door de kat. ***
Ik kan die pagina niet eens bekijken, brr maar dat is idd wel de spin die hier altijd rond rent en vervolgens opgegeten word.
OMG!!!!!! Ik denk dat ik mijn hele huis in de fik steek als ik zo'n spin hier binnen tegen zou komen!!!!!!!!
WOW ik dank God op mijn blote knieen dat ik er nog geen heb gezien want waarschijnlijk kun je me dan opvegen