Hallo Allemaal ben net terug van de echo. En de vruchtzak is te klein voor het aantal weken. Er is wel een dooierzak te zien. Maar geen hartje en geen kindje. Dat had de gyn graag gezien. Ik moet donderdag terug komen. Ik ben eerder zwanger geweest van een lege vruchtzak. Alleen toen was er zelfs geen dooierzak te zien. Ik heb al een keer een miskraam gehad. Weet nu niet hoe ik me moet voelen. Wat is normaal voor een vruchtzak in deze termijn? Worden slopende dagen tot donderdag. Maar we gaan uit van het ergste. En mijn bloedwaarden waren zo mooi en de testen die knalden. Ben vreselijk misselijk en moe. En dan zit er gewoon niks. Helaas
Heeft de Gyn het vruchtzakje opgemeten en wat zei hij daarover? Ik zie dat je 6 weken zwanger bent, als je niet bent teruggezet vrees ik het ergste. Vaak heb je dan al hartactie. Ik hoop dat je donderdag alsnog goed nieuws krijgt en dat je minder lang zwanger bent dan je dacht. Heel veel sterkte x
Hij heeft inderdaad de vruchtzak opgemeten. Die was te klein voor het aantal weken. 20mm groot wel een dooierzak. Verder niks te zien hij was ook niet positief. We moeten tot donderdag wachten hoe moeilijk het ook is. Toch lees ik nog wel positieve verhalen op internet. Het is heel dubbel nu.
Hallo Tamara dat denk ik zelf ook. Een late innesteling. Ben zelf nog aardig positief. En dat was ik de vorige keer niet. En er zit wel een dooierzak in dus helemaal leeg zoals de vorige keer is de vruchtzak niet. We kunnen nu alleen niks meer dan afwachten. Als je mijn HCG ziet en mijn testen ziet die knallen gewoon. Maar goed misschien zegt dat wel niks. Niemand heeft er ervaring mee dat er met 6 weken niks te zien was en later wel?
Hier ook een negatieve eerste echo maar ruim een week later een knipperlichtje. Ik denk ook late innesteling gehad. Echo mevr wist het zeker dit werd niks ik maak een afspraak voor een curetage. Heb nu een kerngezond kereltje lopen Heel veel sterkte, groetjes kim
Ik had een bloeding gehad met 5 weken, dus met 6 weken bij de vk en daar gelijk een echo gehad. Hier was helemaal niets op te zien of te vinden. 2 weken later weer een echo gehad, deze was vaginaal omdat er aan de buitenkant nog niets te zien was.. Toen verscheen heel mooi op het scherm ons kleintje met vruchtzakje en kloppend hartje. Inmiddels 26 weken zwanger en alles is nog goed . Hoop ook zo een afloop voor jou! Sterkte met wachten!
Ik vraag me af hoe een dooierzakje kan bestaan zonder vruchtje? Dacht dat dat altijd samen ging? En idd als je een paar dagen scheelt qua innesteling kan dat al zo'n verschil maken. Het is nog zo klein en in verhouding groeit het zo snel. Ik duim voor je!
Ook ik hoop het beste voor je. Hier geen positief verhaal. Had met 6,3 een echo en was een vruchtzak met vruchtje te zien. 3 dagen later terug voor echo en er was een traag kloppend hartje. Ook via iui zwanger geraakt en vruchtje liep qua groei 1 week achter. Helaas miskraam geworden. Hoop natuurlijk dat jij erg goed nieuws krijgt, duim voor je!!!
Hallo Lief al die reakties. Ik moet zo naar de dokterswacht. Denk dat ik er ook nog een blaasontsteking bij heb. Afwachten allemaal en dat is erg moeilijk. Hou jullie op de hoogte. Pffffff wat is dit moeilijk allemaal.
Bij deze heb ik een positief verhaal voor je. Bij mijn eerste kindje bij 6 weken ook een echo gehad. Via de ovutesten en snelle positieve zwangerschapstesten wist ik de termijn precies. Op de echo was alleen een vruchtzak te zien van ruim 5 weken. Ze dachten dat ik minder ver was. Omdat ik wist dat dat niet kon was ik erg verdrietig en moest toen ook 2 weken wachten voor de volgende echo. Eerst 3 maar heb toen dringend verzocht eerder omdat ik dat niet vol zou houden. Na 2 weken de echo en een kloppend hartje te zien en de termijn ook volgens de neerkomt met ovutesten. Dus verloskundige had het mis dat ik waarschijnlijk minder ver was. Heb toen het een en ander uitgezocht. De kans dat het mis gaat is iets groter als de echo wat achterloopt. Maar een klein meetverschilletje en je krijgt dit. Mijn ukkie zat toen gewoon goed verstopt. Wees nog positief hoe moeilijk ook dat is.. weet het. Heb ook 2 weken zo moeten wachten. Succes!
Hier was met 6 weken en 6 dagen ook niks te zien.. Pas bij 9 weken was er hartactie te zien.. Nu is mijn zoon een maandje.
Hier ook een positief verhaal. Eerst gezegd dat ik me kon laten curreteren omdat er een ege vruchtzak zat. Ik dacht zelf bijna 7 weken te zijn. Bleek ik 5 weken en een paar dagen. Toen ik anderhalve week later terug kwam (Me niet laten curreteren, omdat het niet goed voelde) bleek er toch een kindje te zitten met een hartje. Dus, hoe vreselijk moeilijk ook, je zult moeten afwachten.
Hallo Dokterswacht heeft inderdaad een blaasontsteking gevonden. En wilde ook dat de gyn mee keek ze vertrouwde het niet helemaal. Dit was een ander ziekenhuis dan gister. De gyn van gister is ook nog niet klaar met mij. Hij heeft me echt verteld gister dat hij niet positief was. Dat de kans groot zou zijn dat het mis zou gaan. Dat was hij zag niet bij de termijn zou horen. Vandaag een andere gyn nam de tijd was heel aardig. En tot onze verbazing klopte het hartje gewoon. Ze was heel positief alles zag er goed uit. Kuur gekregen voor blaasontsteking en 4 juni terug komen. Het andere ziekenhuis bel ik af heb ik totaal geen vertrouwen meer in. ben de hele nacht in de weer geweest. Was erg verdrietig en alles is gewoon goed. Hier mijn foto ben super blij en trots. Maar ontzettend kwaad op de gyn van gister hij was ook zooooooo nors. Mijn man vond hem ook niet aardig. Ja en wat moeten we ermee verder denk niet dat je heel veel meer kan dan het melden. Ik ben opgelucht we krijgen een kindje. Hier de foto
Allereerst gefeliciteerd!!! Wat geweldig maar wat ontzettend slecht van die gyn. Gelukkig zit hij ernaast
gelukkig dat het toch goed is dat hij nors is, geef ik je zeker gelijk dat je er niet meer heen wil, maar dat hij niet positief was over het vruchtje, tja het is niet leuk maar beter 1x teveel zorgen dan 1x te weinig je hebt je wel ontzettend veel zorgen gemaakt en met een bang gevoel, maar het is nu gelukkig goed, proficiat, mooie echo
Nee de gyn nam gister ook niet de tijd. Denk ook dat hij heeft gedacht dat ik verder was. Hij was erg warrig gister. En ik denk altijd nog zeg dan goh ik weet niet welke kant dit op gaat. Maar volgende week zien we nog een keertje. Dan kan ik meer zeggen. Hij heeft me behoorlijk veel stress bezorgd om niks. Moet zeggen vond de echo van gister ook niet duidelijk en hij zocht ook niet echt. De echo van vandaag was prachtig we zijn zooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij en opgelucht. En nu wil ik genieten.