Die irritante pukkeltjes!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marla, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Nog een tip: eiwit van een ei scheiden,en dat op je gezicht smeren..Het klinkt vies en het erop doen is ook vies maar daarna...Je moet het een kwartier laten zitten en dan gaat het ontzettend trekken,(wat ik wel fijn vind want dan werkt het iig)Daarna afspoelen en dan heb je een megazacht huidje en je pukkeltjes doen niet meer zo'n pijn!En ik was een x per dag met sebamed,een zeep met een ph-waarde van 5,5(niet schadelijk voor je huid)ik vind het wel fijn..

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Yvetje, krijg je van dat eiwit geen heel erg droge huid? Het rare is dat ik helemaal geen vette huid heb, maar toch die pukkels. Van Clearasil vervelt mijn huid echt. Daar kan ik schijnbaar echt niet tegen.

Nou Gavor, toen ik zwanger was had ik het gaafste huidje van de wereld: geen pukkel te bekennen. Daarna kwamen ze helaas in volle getale terug. :x

3. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Hé Marla,ik heb een hele droge huid en zit onder de pukkels.. :( Alhoewel het is al wat minder geworden,toen ik net gestopt was met de pil was het vele malen erger.Ik doe ná het maskertje wel nivea creme opsmeren,jeweet wel die dikke in de blauwe pot.En natuurlijk ook gewone dagcreme gebruiken.

4. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Het valt bij mij nu nog wel mee, maar ik ben dus een keer eerder gestopt en toen ben ik vanwege de pukkeltjes toch maar weer met de diana pil begonnen.
    Toen ik in oktober bij de huisarts aangaf te willen stoppen met de pil, maar ik erg bang was voor die behoorlijke " acne" gaf ze aan dat als het nodig is er wel zachte uitwendige smeersels voor zijn op recept.
    Maar gelukkig valt eht nog mee.

Liefs
    Bianca

Deel Deze Pagina