die is echt dr verstand verloren (schoon moeder)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

BLusvrouw: ik heb Deni ook lang bv gegeven, tot 7 maanden, en schoonmoeder zei regelmatig: en krijgt Demi al de fles, dan kan ik die geven..
    Of: ben je nog niet afgebouwd? Geef je nog geen flesje...?
    Niet zo leuk dus...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind het ook echt niet kunnen ! 5 weken, veel te klein en gevoelig voor krampjes, allergien enz. zou het er ook zeker met haar over hebben.

Los in de auto? sorry maar ik geloof dat ik Fynn er per direct niet meer naar toe gebracht had als ze niet heel snel veranderd.

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis

:confused: Als ik dit inderdaad lees, zou ik ook heel boos zijn! Wat mag ik dan in mijn handen knijpen, dat ik zulke betrouwbare en wjize schoonouders heb! Mijn moeder gaf vorige week ons mannetje ook een aantal druppels van de bowl (zonder alcohol) en ze wist dat hij zo last heeft van krampjes.....toen was ik ook echt niet te genieten! :rolleyes:

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    off/topic: valhalla bedankt!

5. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ooohhhh de rillingen lopen over mijn rug!
    Grrrrrr, mijn schoonmoeder heeft ook van die rare acties! en als ik er wat van zeg dat doet ze het de volgende keer stiekem om een paar dagen later te zeggen dat ze het dus stiekem toch gedaan heeft!

ik zou het idd nog een keer goed duidelijk maken.....
    en verder denk ik ook dat de slagroom niet zoveel kwaad zal doen

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Oeps. ik zie dat ik erg veel typfoutjes heb gemaakt, mijn excuses hiervoor! KOmt doordat toetsenbord laatste tijd niet meer goed reageert

7. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Tja het is jou kindje en dat soort dingen moet ze toch overleggen voor ze zoeits doet...

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    welke debiel geeft bij 4 weken nu al een fruithapje!

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Pardon? Nou ik wil iemand die met 4 weken fruithapjes geeft niet meteen debiel noemen hoor!
    Waarschijnlijk dacht die moeder ook alleen maar dat ze het zo goed deed voor haar kindje, en misschien heeft het kindje er ook wel helemaal niks aan over gehouden. Ik neem aan dat niemand iets doet met haar kindje terwijl ze weet dat het misschien niet goed is ;)!

Het is misschien iets anders dan wat jij als normaal voor ogen hebt, maar iemand debiel noemen vind ik persoonlijk niet zo netjes ;)! En ja ik weet dat er meerdere zijn die 'namen' roepen!

Maar antwoord op de eigenlijke vraag, nee ik vind het niet normaal dat ze slagroom gegeven heeft, omdat ik dus vind dat je pas rond de 6 maanden begint met iets anders dan melkvoeding en verder dan voorlopig nog geen slagroom! Zeker omdat ze weet dat jij (blusvrouw) het er niet mee eens bent vind ik het niet kunnen dat ze het toch aan die kleine gegeven heeft.

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Tja, zeker als ze weet hoe jullie er over denken vind ik het echt niet kunnen dat ze slagroom heeft gegeven. Al denk ik niet dat ze er zelf het kwaad van inziet.
    Maar van jouw kant kan ik je woede wel begrijpen. Helemaal omdat ze ook probeerde je uk te vervoeren zonder autostoeltje, en zelfs flesvoeding in huis haalde terwijl ze weet dat je de borst geeft.

Dat dingen buiten de deur anders gaan is nu eenmaal zo. Moest ik wel aan wennen hoor. Ik hoorde laatst dat ze haar diksap in de middag uit een tuitbeker drinkt. Tja, dat is anders dan thuis, hier wil ze geen tuitbeker, en ik wist er niets vanaf. Maar verder prima.
    Ook bleek dat ze thee had gedronken. Dat vond ik minder. Toen heb ik ook gezegd dat ik haar daar nog wat jong voor vond en dat ik liever heb dat ze wat anders geeft.

Maar dit soort details vallen in het niet bij het geven van slagroom. Al denk ik dat vanuit het perspectief van je schoonmoeder dat deze overtreding net zo groot is als de voorbeelden die ik noemde.

Deel Deze Pagina