Die is goed afgericht :D

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    heb er ook zo een thuis.. gaat soms in een keer slaan met zn pootje.. alleen gaat ie dan echt door de kamer heen maar hij leert er echt niks van! eigenwijze donder. ook wel een liefie hoor.
    maar vraag me af hoe ie straks word al de kleine er is.. hopelijk niet zo!!! hihihihihi

2. Leliana

Leliana Niet meer actief

Wat een diervriendelijkheid hier zeg ..hihi :D :p
    Ach..dat arme beest kan er ook niks aan doen! Wij zijn ook allemaal wel eens gefrustreerd ...

Charlie: Misschien wordt hij wel net zo beschermend als de mijne :D Dan mag het bezoek zich wel bergen .. :D :p

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Lijkt op mijn oude kat , rotbeest zat me ook in het donker op te wachten en viel me ook altijd aan :p:p

4. Leliana

Leliana Niet meer actief

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mwa, heb absoluut niks tegen katten maar met deze was het slecht afgelopen als ie dat bij mij zou flikken..

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    maar het gaat hier om een kat dat niet zijn eigen baasje maar een oppas (dus vreemde) aanvalt.. en omdat het glas stuk viel en hij dat geluid hoorde zag hij dat als gevaar en wil dus het kind beschermen..

eigenlijk is het heel erg lief maar erg handig is het niet en idd als ie zulke dingen ook bij mensen in het gezin zelf zou doen dan had ik hem allang weggedaan!

7. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Je 'leert' een kat daarmee ook niets. Katten snappen er niets van als je ze een tik geeft of ze flink in hun nekvel pakt.

Waarschijnlijk bereik je er meer mee door het gedrag te negeren, op te staan en weg te lopen. Daarmee leert een kat dat het ongewenst gedrag is en krijgt hij niet de aandacht die hij zoekt.

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou hij zou je kind maar grijpen op deze manier. Denk niet dat ik het dan zou kunnen negeren:$

9. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Mijn hond zou zulk gedrag niet overleven en mijn kan dan ook niet.

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Aardig gek zeg!! whahaha..!!:D

11. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Ik had het ook niet over de kat uit het filmje, maar reageerde op wat iemand anders over haar kat vertelde.

De kat uit het filmpje is erg agressief. ik zeg: kattengedragstherapie.

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zo, wat een kut beest..

13. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    hahaha nou ik heb dat wel is geprobeerd maar dan wandelt ie met je mee en haalt weer uit. maar heb er geen probleem mee hoor!! het is niet dat ie altijd zo is... soms heb ze last van der hormonen denk;).
    blijft een vrouwtje he:).

en straks met de baby gaat het vast goed. want als mn neefje er is doet ie ook nooit wat.. joh we zien wel hoor, maak ik me nu nog niet druk om.

15. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0

Zal idd vast wel goed gaan met de kleine!

16. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Misschien denkt dat beest dat het ZIJN kind is.. hoort een knal en valt aan?! haha.
    rotbeest...

17. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

#37 tweemeisjes, 3 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2010
    Ik zeg een kogel (;)) haha, niet echt. Maar ik had wat in mijn handen gepakt hoor om hem te meppen/wegjagen.
    Echt 100% is het katje niet, heb er geen hekel aan. Maar gezond is het niet.

Deel Deze Pagina