Hondje ziek

Discussie in 'De lounge' gestart door Heart, 2 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Vandaag eigenlijk al de hele dag is mijn hondje zich érg aant krabben. Ook likt hij steeds aan zijn pootje en schud met zijn hoofdje..
    Straks was ik hem een hele tijd kwijt in de tuin, en vond hem uiteindelijk staand naast zijn eigen braaksel :(
    Het laatste anderhalf uur heeft hij een dikker hoofdje gekregen, en hij gaat steeds liggen alsof hij heel moe is. Blaft wel nogsteeds op voorbijlopende mensen voor het raam, zoals hij altijd doet.

Heb dierenarts net gebeld, en mag gelukkig om 20.00 uur met hem komen!
    Hopelijk heeft hij niets ernstigs (heb hem al gecontroleerd op teken) en valt het allemaal mee..moet er niet aan denken om hem nu al te verliezen :cry: Erg genoeg heeft mijn zus dit vorig jaar met kerst mee moeten maken met haar hond, ook tijdens haar zwangerschap :cry:

Iemand een idee wat hij zou kunnen hebben, zodat ik dat misschien tegen de dierenarts kan vertellen? Al zullen zij natuurlijk ook wel weten wat ze doen.. :(

2. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Ik kan je helaas niet helpen, maar ik ben blij dat je snel terecht kan en ik wens je heen veel succes vanavond, en ik duim dat er niets ernstigs is!

Liefs..

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    He meis getsie...
    Hopelijk is alles goed met je hondje.

Gaat ie ook steeds ergens alleen liggen?
    Of blijft ie wel bij jullie?

Hou je ons op de hoogte?

4. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Bij ons gaat ie liggen maar ook wel alleen. Zat al een tijdje achter de computer en toen kwam ie onder het bureau liggen. Misschien te warm daar met blazende pc want nu ligt hij alleen, bij de bank :(

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Heeft hij misschien stiekem iets gegeten dat hem niet goed bekomen is,of een allergische reactie?
    Mijn hond heeft een keer lucifers opgegeten,hij kreeg ook een dik hoofd en moest ontzettend ovegeven.
    Heb je iets raars kunnen zien in zijn braaksel?
    In ieder geval sterkte,hoop dat alles meevalt.

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Zoilang ie zich niet helemaal afzonderd hoef je niet bang te zijn dat ie aan het overlijden is...
    Heeft ie gegeten en vervolgens wild gespeeld?

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hij schud zijn hoofdje en krabt zichzelf en krijgt een dik hoofd....
    Misschien door een wesp ofzo gestoken,kan ook nog.

8. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Niets geks gezien nee, en gespeeld heeft ie ook niet vandaag!
    En gestoken door een wesp zei de assistente bij dierenarts ook al, maar hij krabt eigenlijk overal (nou ja, aan voorpootje aan de achterkant en aan zijn oor/hoofd)

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hmm..misschien idd gestoken door een wesp......die van mij spelen er ook steeds mee.
    De wespen en bijen zijn onwijs sloom van dit weer en zelfs de hondjes krijgen ze te pakken.

Ik hoop echt dat alles goed is met het hondje!

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Onze hond heeft zoiets ooit gehad en kreeg een hele dikke snuit en ook veel krabben en met zijn hoofd schudden, waarschijnlijk was dit een allergische reactie op cashewnoten :rolleyes: .

Maar goed van je dat je naar de dierenarts gaat. Veel succes, is altijd zielig als een beestje zich niet lekker voelt :(

11. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Net voordat we naar de dierenarts gingen werd hij weer wat meer levend..zul je altijd zien :rolleyes:
    Maargoed. De dierenarts kon (gelukkig) niets geks vinden, alleen was hij wat geirriteerd bij zijn buikje, en zijn hoofd vond ze wel meevallen.
    Hij heeft nu een spuitje tegen de jeuk gekregen, en pilletjes waar we morgen mee kunnen beginnen. Ook tegen de jeuk.
    Moesten hem voor de zekerheid maar iets tegen luizen en teken geven, al kon ze er nu geen vinden.

Hopelijk is hij dus gewoon door iets gestoken (evengoed zielig, maar niet zo erg!) en is het morgen weer grotendeels over!
    Bedankt voor jullie reacties evengoed :)

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hopelijk knapt hij snel op! Altijd zielig zulke dingen!

:(

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Denk allergie reactie doordat hij stoken of gebeten is door een insect.
    Hebben wij ook een keer gehad met een hond ook braken en krabben, wat sloom, bleek allergie reactie, kreeg pilletjes mee, binnen een paar dagen was ze weer de oude.

14. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Gelukkig niks ernstigs.

Hopelijk knapt ie snel weer op!

15. Klaver

Klaver Actief lid

1 aug 2008
    152
    0
    0
    Belgie
    Hopelijk is hij snel terug beter!

16. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Kan me voorstellen dat je even in angst zat.
    Gelukkig gaat het alweer wat beter

Deel Deze Pagina