Totaal niet herkenbaar. Mijn man stelt leuke outfits samen en kan mijn dochter dr haar beter vlechten dan ik! Hij heeft ook allerlei dingen opgezocht over invlechten en is dat nu aan het oefenen
Haar kan nog niet zoveel aan verkeerd gaan en kleding matcht meestal vrij goed. Soms vloeken de sokken bij de broek, maar ach... Als dat het enige is! Het nadeel dat mijn man wel heeft is dat hij haar absoluut niet in slaap krijgt. Als ze moe is, gaat hij tegen haar praten en met haar spelen... Dan valt ze natuurlijk nooit in slaap! Vanmiddag moest ik even de stad in en ik moest kleding passen en dan is het niet handig om de kleine meid in de draagzak mee te nemen, dus ik haar bij mijn man achtergelaten met de melding "Ze heeft nog niet geslapen, als ze moe is, hou haar maar lekker tegen je aan, dan rust ze nog wat" Kom ik minder dan een uur later terug, ligt ze in de box met een lading speelgoed en is meneer zijn pc in elkaar aan het zetten... Het gevolg? Een oververmoeid meisje wat de hele dag aan het huilen en jammeren is En hij? Hij is er weer vandoor...
Hahaha, ik herken wel en paar vd dingen die ik hier lees, maar ik noem het geen frustraties. Ik vind het grappig. Man trekt de gekste combinaties aan bij onze zoon en let ook niet op de maten. Soms ligt er nog een klein kledingstuk in de kast en hij concludeert dan niet dat het niet past. Kan ik die arme jongen met een naveltruitje ophalen van het KDV En als hij papadag heeft, zitten de beide heren om 1 uur 's middags nog gewoon lekker ongedouched en in pyjama Civilisation te spelen achter de computer, afwas all over the place, opgedroogde chocovlokken op het gezicht... Ach ja. Mannentijd noem ik dat dan maar. De rest van de week is de kleine om 8 uur gewassen en in schone kleren gestoken met netjes gekamde haren
Nou aan dat niet in slaap krijgen erger ik mij elke avond weer. Dan kan ik het hele riedeltje afwerken en 'hopen' dat het snel klaar is terwijl hij al lang en breed zit te gamen achter de computer. En dan nog niet eens koffie voor me pakken want a. hij is bezig en b. ik vroeg het niet lief genoeg. Jaaa daaahaaaag! Ga maar fijn gamen! Morgenochtend issie voor jou.
Ja, ik begrijp dat dat een grote ergernis is. Gelukkig is dat voor ons wel een gezamelijke missie. Of dat was het iig. Tegenwoordig slaapt de kleine jongen goed. En mocht het een keertje niet zo zijn vanwege de griep ofzo, dan zijn we weer team "bedtijd!" Lijkt me heel vervelend om daar alleen voor te staan.
K had 4 weken geleden last van z'n prikjes (dagen later als dat hij ze kreeg) Een week later vertelde ik dit tegen mijn schoonzusje, dat K er veel last van had. Weinig eten, heel suf maar als hij wakker was veel huilen..(2 dagen lang) Zegt mijn man ineens, nou overdrijf eens niet zo, zo erg was het echt niet hoor.. M'n nekharen stonden overeind! Ben dus echt geflipt. Meneer werkte die bewuste dagen van half 9 tot 10 ( 07.30 van huis 23.00 thuis) bij thuis komt viel meneer in een diepe coma. Ga mij niet vertellen dat ik overdrijf als je er glad niet was! Je hebt 0,0 mee gekregen die 48uur, maar weet wel te vertellen dat hij er niet veel last van had.:x Overigens ik neem het hem niet kwalijk dat hij werken was, maar wel dat hij het 'beter' weet terwijl hij het niet mee gekregen hebt.