moeder met 3 jonge kindjes vermist

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zogezegend, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Oh hou op afschuwelijk :( hoop dat ze met dr kindjes heeeeel snel terug gevonden wordt. Bolderkar is opvallend iig. Hoop dat dit landelijk nieuws wordt of een amber alert.
    Vind wel apart dat ze zomaar uit een instelling kan verdwijnen met 3 kids en bolderkar...

3. zogezegend

Ja ik vraag me ook af wat eraan vooraf is gegaan. Je moet toch wel heel wanhopig zijn om zo te vertrekken.
    Het zal ook gevolgen voor haar hebben als moeder neem ik aan, dus ze zal ook wel bang zijn.

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Je zou verwachten dat ze wel snel terug te vinden zou moeten zijn met bolderkar en buggy. Is ook lastig als je een buggy moet duwen en tegelijkertijd een bolderkar moet trekken....

Hopelijk worden ze alle vier snel in goede gezondheid terug gevonden! En ook ik begrijp niet hoe ze ongemerkt met drie kids weg kon komen uit een instelling... Waar was de leiding?

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Vrouw (27) en 3 jonge kinderen weer terecht

Door: Redactie DHA
    Datum:18 sep 15 - 23:26
    Reageer:

Den Helder -De sinds 18-09-2015 uit Den Helder vermiste moeder en haar 3 kinderen zijn zojuist in goede gezondheid gevonden. Dank voor RTs. Aldus een bericht van de politie. Vrijdagavond werd het viertal nog officieel als vermist opgegeven. Ook Burgernet werd toen, tevergeefs, ingeschakeld.

6. zogezegend

Ja gelukkig zijn ze weer terecht!!!!

7. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Gelukkig weer terecht

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38