Die kleine lag te ruften naast me in bed, niet normaal!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ytest, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha geweldig! Ons mannetje heeft ook geen gene. Je ziet hem er al op broeden en dan komt er toch een fanfare langs! Het mooiste vind ik nog dat ie daarna zo opgelucht kan zuchten van verlichting :) liggen wij helemaal in een deuk! Of als ie net als het heel stil is op de achtergrond (omdat ie lag te slapen) opeens ligt te knetteren..
    Ik kan alleen maar denken geniet ervan vent nu mag het nog. En liever scheetjes dan krampjes..

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Fien doet dat altijd als ze s'morgens nog ff bij me ligt.. En dan zo'n gelukkige blik er bij.. En dan moet ik bekennen dat ik er ook een laat vliegen en dan liggen we samen in een deuk :)

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha! Geweldig om te lezen dit!

4. Bobar

Bobar Lid

12 sep 2013
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ook. Soms zo erg, dat de hond de kamer uit loopt ... :)

5. tuc

tuc Niet meer actief

Voor baby's is het natuurlijk grappig, wij moeten ook om onze zoon van 8 maanden lachen. Maar scheetwedstrijden tussen 2 en 3 jarigen of lachen om kleuters nee daar kan ik mij niks bij voorstellen. Ik vind het echt niet netjes om dit in het openbaar te doen of zelfs thuis om er een wedstrijd van te maken. Vanaf een jaar of 1,5/2 vind ik wel dat je dat je kindje uit mag leggen en corrigeren als dat gebeurd...net als boeren laten.

6. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij lagen laatst nog even heerlijk met onze zoon na te soezen (zo'n heerlijke zondagmorgen) en ineens een dikke scheeeeeet! Echt heel behoorlijk. M'n man keek mij aan en ik mijn man. Zo van 'deed JIJ dat?' Was het onze zoon... hahahaha.. Hij lag tussen ons in en keek ons in al z'n onschuld aan, zo liefjes. :D:D:D

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    In het weekend neemt manlief onze dochter vaak mee naar de wc om te plassen, zitten ze samen in dat hokje een concert te geven. En een lol dat ze dan hebben, hahaha.

Liever ook niet in het openbaar hoor maar ik vind het ook niet iets om erg benauwd over te doen, het is heel gezond en beter dan ophouden. En helaas, het ruikt niet naar bosviooltjes.

Deel Deze Pagina