Ik ben gisteren naar de kapper geweest en heb mijn haar in laagjes laten knippen. Het is niet echt kort, maar ook niet heel lang. Ik heb daarna een haarkleuring gekocht (donkerbruin, maar het lijkt bijna zwart) en heb dat gisteravond in mijn haar gedaan. Ik doe het altijd zelf en dat lukt altijd prima, maar nu zag ik vandaag bij daglicht met een spiegeltje de achterkant van mijn haar en een deel heeft het tóch niet gepakt. Het is zeg maar een beetje de binnenkant van mijn haar, wat eerst mahonierood/ bruin was, en daaroverheen vallen donkerbruine lokken. Het valt niet gelijk heel erg op, en tegenwoordig kan alles, toch? Ik had nog een beetje haarkleuring over, en dat ligt nu in een zak in de container. Het is een uur of 19 geleden dat ik de flacon heb opengemaakt. Zal ik mijn haar zo laten of is dat geen gezicht denken jullie? Of moet ik het uit de container vissen en kan ik de rest van mijn haar en nog mee doen? IK GA ER GEEN FOTO VAN MAKEN VOOR DE DUIDELIJKHEID
Alles kan tegenwoordig, dus echt lelijk zal het niet zijn.. Waarschijnlijk is het pak verf te weinig voor je haar?! Ik doe het ook altijd zelf, de ene keer mahonie dan weer middenbruin en dan zie je ook altijd lichte plukken. Ik heb er geen moeite mee, gedaan is gedaan.. Als ik maar geen kleur heb waardoor ik echt voor paal loop
Nee NIET doen!!! Is te lang geleden dat je het gemaakt hebt. Dus als je het nog over wil doen raar ik je aan om echt een nieuwe te kopen.
Hehe, eindelijk een reactie! Ik was niet echt duidelijk, maar ik heb 2 flacons gebruikt. 1 is bij mij altijd net te weinig omdat ik heel dik haar heb. Ik ben er denk ik al over uit dat ik het dan maar zo laat.
ikhad een vriendin die 1 keer in de1 a 2 week bij kleurde(uitgroei) en die kocht gewoon 1 keer zo'n ding en deed er 2 keer mee