die *** levertijd!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Margot1988, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben een kamer van baby dump. we hadden eerste een andere besteld (andere winkel) maar dat duurde ook zo lang en hij kwam maar niet. ik ben toen zo kwaad geworden heb was een kamer met alles erbij thermo bad ed. in tottaal was het 2500 euro.
    dan bel je word je boos zeggen ze glas hard dat ze jou niet als klant nodig hebben en dat ik dan maar moet kijken voor een andere als het mij niet zint.ik heb per direct de kamer afbesteld.heb nooit geen boete hoeven te betalen.

die zelfde dag naar baby dump daar het verhaal uitgelegt ( was inmiddels 33 weken) daar een kamer uit gezocht etc.hun hebben er een spoedbestelling van gemaakt en met 35 weken had ik alles in huis (normaal een levertijd van 6 weken). de kamer was wel een stuk duurder maar ik vind het ook veel mooier.

2. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    hoi,
    zijn er ook dames bij die er aandachten om bij het leveren van de slaapkamer bij babydump vroegen of ze het karton meenamen? Doen ze dat bij babydump?
    Zit dat ook in van dat piepschuim ingepakt?
    Donderdag komen ze bij ons leveren en had er eerlijk gezegt niet aangedacht om het afval mee te laten nemen. Maar vinden ze dit niet vervelend?

Groetjes Helena

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    weet ik eigenlijk niet, ik had niet zoveel zin om onze 9pakketten terplekke uit te pakken en karton aan hun weer mee te geven. ik wilde het rustig op mn gemak doen allemaal en kijken of alles klopte. we zijn zelf met lege dozen (en piepschuim stukken van verpakking) naar stort gegaan en daar weggegooit.

Deel Deze Pagina