Dinsdagavond een (uitwendige) echo met een prachtig kindje van 17mm en met een sterke hartslag van >160. 2x zo groot als de week ervoor, dus de echoscopiste was meer dan tevreden en zei "nou, dat ziet er goed uit, ik zou maar rustig ademhalen". Woensdagavond echter plots een beetje bruinverlies en deze ochtend weer. Niet echt kramp, gewoon het gevoel wat ik tot nu toe steeds had in mijn buik, beetje druk, beetje stretchen. En ook lichtjes lage rugpijn, maar dat had ik ook al een langere periode. Hoe bang moet ik volgens jullie zijn? Want na 4 eerdere miskramen ben ik compleet in paniek Om 16u krijg ik een echo, maar ik weet niet wat ik met mezelf aan moet tot die tijd... Ik wilde zo graag eindelijk relaxen en gaan genieten en dan gebeurt er weer zoiets
Ik heb flinke bloedverlies gehad met 12 en 14 weken...schrikken!! Ik was zo bang!!! Gelukkig niks aan de hand en bleek het iets met een laatste stukje van mijn placenta te maken te hebben en moest meer rusten! Had er iedere keer last van als ik een lange en stressvolle werkdag gehad had. Sterkte meid,hopelijk straks een goede echo!!
Hee meis! Das schrikken! Maar het komt inderdaad wel vaker voor. Gelukkig kan je die kleine uk vanmiddag weer zien en horen. Ik weet nog dat ik de eerste paar weken (ik denk wel tot een week of 12) steeds het gevoel had dat ik elk moment ongesteld kon worden. Zo'n akelig gevoel in je rug en buik, bluh. Toch bleef ik hartstikke zwanger en is mijn dochter in maart 2012 geboren. Even volhouden nog, voor je het weet is het 4 uur!
Ik heb in het begin van deze zwangerschap ook krampen en bruinverlies gehad. En later in de zwangerschap nog een paar x licht bloedverlies. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar het hoeft niet direct iets te betekenen. Ik zal duimen voor je voor een goede echo.
Wat een schrik! Bruin bloed is in principe oud bloed. Dus er us nu niet iets acuut aan het bloeden bij je. Bloed hoeft ook niet bij je kindje vandaan te komen hè? Grote kans dat het iets anders is! Zoals gesprongen vaatje door betere doorbloeding oid. Doe vandaag zo mogelijk rustig aan, en niet te veel op google.