Ik heb vannacht met haar op mijn buik geslapen en ze heeft minder gekreund dan als ze op haar rug ligt. Ze kreunde wel een paar keer, dook in elkaar en liet windjes. Pfff ik vind dit zo moeilijk.. Het idee dat ze zoveel last daarvan heeft... ik zou haar zo graag eens lekker tevreden willen Zien. Of misschien is ze dat wel maar verwacht ik teveel??
Wij hadden t hier dat ze de hik kreeg +-1.5-2 uur na een voeding of veel wegslikken. Veel onrust, schoppen overstrekken en nooit voldoende melk, wilde t liefste de hele dag door drinken. We hebben tegenwoordig geen horloge of klok meer nodig als zij (nu 1 jr) t op een mopperen zet of de hik krijgt is t 2 uur na een voeding. Misschien 5 minuten meer of minder maar zij vindt t hoogste tijd in elk geval. Enige uitzondering is als ze slaapt, dan wil er wat langer tussen zitten maar zodra ze wakker is wil ze dan ook direct eten.
Boert ze wel goed na een voeding? Krijgt ze misschien veel lucht binnen tijdens het drinken? Misschien een lactatiekundige een keer mee laten kijken. Wat je omschrijft klinkt niet als reflux, je ziet heel duidelijk dat ze last heeft van windjes volgens mij. Op de buik slapen zou ik ook echt nog verder gaan proberen. En gewoon op verzoek blijven voeden en niet gaan rekken zoals iemand adviseerde.
Zijn haar tongriempje en lipbandje al eens gecheckt door een lactatiekundige of arts? Wij hebben namelijk soortgelijke klachten bij onze dochter en nu na veel zoeken blijkt het lipbandje te strak. Hierdoor krijgt ze heel veel lucht binnen tijdens het drinken, terwijl ze ogenschijnlijk goed aangelegd is. En de onrust komt hier ook voornamelijk in de nacht.
Op de buik gaat echt niet... Ze zet het echt op het krijsen. Ze is nu zo moe, want ze slaapt nu al een week zo slecht. Overdag ook niet meer dan een 2 uurtjes verspreid over 4 slaapjes. Snachts veel kreunen en dan wakker. Heel Moeilijk om nu te achterhalen wat het probleem nu precies is... Tongriempje is door Arts gecheckt maar dat was goed. Overdag boert ze goed maar snschts komt er niet veel uit. Maar de keren dat ze boerde snachts deed ze nog steeds kreunen. Ik kom er maar niet achter heel frustrerend...
Qua reflux denk ik dat het alleen de verborgen zou kunnen zijn... Ik zie er soms wel eens smakken maar dat is ook wel eens 2 uur na de laatste voeding. Verder zie ik niet echt gekke dingen qua reflux. Misschien zit ze in haar sprongentje. Ik weet het niet . Maar ik word er moedeloos van want ze is kapot