die onzekerheid is verschrikkelijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karinbrandon, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinbrandon

9 jan 2007
    15
    0
    0
    cassiere
    hallo,

ik ben nu 6 weken zwanger van mijn 2e, ik ben oh zo verschrikkelijk onzeker, ben zo bang dat het niet goed zit, en waarom ik weet het niet.
    ik heb alle normale verschijnselen, misselijkheid, veel plassen, pijnlijke borsten, chagerijnig, krampjes in mijn onderbuik, last van mijn darmen etc etc etc... en toch is daar het gevoel dat het misschien niet goed zit.

morgen heb ik om 8.30 een echo en ik ben superzenuwachtig.
    herkennen jullie dit gevoel, die angst?

groetjes karin

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ja! dat gevoel heb ik ook weken gehad! Probeer maar zo te denken, het gaat vaker goed dan fout! Kweet het, klingt makkelijk, maar is het niet!
    Morgen zie je vast een mooi hartje kloppen!

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    succes morgen en we duimen voor een supermooie echo!

wel laten weten he?

4. karinbrandon

9 jan 2007
    15
    0
    0
    cassiere
    ik heb de echo gehad, alles was goed gelukkig, het vruchtje is 2,2 mm groot :D en er was zelfs al hartactie :)

ik ben zo verschrikkelijk blij, de kans dat het nu nog fout ging was volgens de gyneacoloog maar heel klein 2 a 3%

over 2,5 week hebben we weer een echo.

groetjes karin

5. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Gefeliciteerd Karin, ik ben blij dat de echo goed was, en nu lekker genieten van je zwangerschap.

6. Niet meer actief

hoi karinbrandon.
    Ik ben ook ongeveer 6 weken en heb afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad. Bij ons klopte het hartje ook. Alleen heb ik het niet gezien. Ik zag echt niets. Mijn vriend en die vrouw zagen het gelukkig wel. Maar ik vond het nogal raar gaan. Ze deed niet echt haar best om het mij te laten zien. Dus nu weet ik eigenlijk nog niets. Moet 30 jan. weer terug.

Ben nu de hele tijd aan mijn vriend aan het vragen hoe het nu precies eruit zag :)

Bij mij kon ze het ook niet opmeten..omdat het nog zo klein was, ik heb alleen een uitwendige echo gehad.
    Maar ben blij dat ze bij jou zeiden dat de kans nu kleiner is dat het fout gaat!

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik heb straks een Termijn Echo.. Ben ongeveer 8 weken, maar ze denken langer dus errug spannend en ook errugg eng want ik weet niet wat me te wachten staat en of natuurlijk alles goed is..

Je moet je niet teveel druk maken en lekker genieten van je nog 2 mm kindje :) Laten we hopen dat hij heeel hard mag groeien :D

8. karinbrandon

9 jan 2007
    15
    0
    0
    cassiere
    hai hai,

toevallig zeg want ik moet ook de 30 terug komen dan krijg ik weeer een echo.

er was idd haast niks te zien, het is gewoon een klein grijs vlakje wat je ziet, en dan te bedenken dat dat uit gaat groeien tot een babytje.
    heb je geen echo foto mee gekregen?

groetjes karin

9. karinbrandon

9 jan 2007
    15
    0
    0
    cassiere
    miss x,

heel veel succes met je echo, laat even weten hoe het gegaan is.

nu k weet dat alles goed zit kan ik weer genieten :)

groetjes karin

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Thanx krijg ik trouwens een foto mee? Het is inwendig he? spannend. Vind het zo vervelend dat het pas om half 5 is. Dat betekend de hele dag spanning

Succes

11. karinbrandon

9 jan 2007
    15
    0
    0
    cassiere
    gewoon zelf even vragen om een foto,
    ik heb wel inwendig gehad, niks ergs aan, trek een lang shirt aan zodat je niet helemaal alles open en bloot hebt, misschien geeft dat een fijner gevoel..

heel veel succes

Deel Deze Pagina