Opgezette buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimtijn, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Wie heeft er ook last van een opgezette buik? Ik ben nu 7 weken zwanger en ik kan m'n broeken bijna niet meer dicht. Ik weet dat dit mijn darmen zijn want voor de zwangerschap had ik ook al hele gevoelige darmen. Maar nu heb ik echt al een buikje.

Groetjes Kim

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vervelend hé, als dat gebeurt... Ik had er met 7 weken ook al behoorlijk last van en ben toen gewoon over gegaan op zwangerschapsbroeken!
    Echt een verlichting! Ik zou zeggen: lekker zwangerschapsbroekie aantrekken! Je weet niet wat je overkomt! :)
    Niets is zo vervelend als een broek die strak en niet meer lekker zit..... :(

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Had ik ook last van, en tot de 16e week heb ik het nog kunnen redden met broeken in een maatje groter en broeken zonder knellende rand of elastiek. Daarna moest ik echt aan de positiebroeken (en die zaten erg lekker om mijn buik).

Veel succes met je zwangerschap! Geniet ervan!

Groetjes, Wendy

4. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik had het ook al zo snel.. was echt heerlijk toen ik eindelijk positiekleding ging dragen. Toen kon ik me tenminste weer gewoon bewegen

5. karinbrandon

9 jan 2007
    15
    0
    0
    cassiere
    ik weet wat het is,
    ik heb vandaag mijn 1e echo gehad en heb het nagevraagt bij de gyneacoloog, aan gezien mijn buik ook al snel dik word.

hij legde mij uit, dat door de zwangerschap een bepaald deel van je darmen omhoog word geduwd waardoor je dus een dikkere buik krijgt, ook werkt een bepaald gedeelte niet meer goed, waardoor een ander gedeelte harder moet werken hierdoor kan je dus die krampen in je onderbuik krijgen( het is dus niet alleen bandenpijn).

groetjes karin

Deel Deze Pagina