Klopt ook, maar dat kan toch ook op die manier gezegd worden? Dat iets niet staat, zoals een bikini. Maar het idee dat je eigen vriend zich voor je schaamt, vind ik triest. Internetfilmpjes, tja... Het komt er dan dus op neer dat alleen mensen die aan het ideaalbeeld voldoen een bikini kunnen dragen. Net zo triest..
Ik heb dan makkelijk praten (ik ben een sprietje met 53 kg) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vollere vrouwen vaak wel mooi vind. De rondingen horen nou eenmaal bij een vrouw. Wat is er mis met een dikke kont, staat leuk in een broek toch? Vollere vrouwen hebben vaak volle borsten, staat superleuk in truitjes en bikini. Ik heb bijvoorbeeld altijd ruzie met de vulling van bikinitopjes die verschuiven. En een buikje, tja ach ook lekker vrouwelijk. DUSSS, pech voor alle mannen. Gekeurd worden? Ik keur zelf wel, ik ben geen slachtkoe. Doe waar jij je lekker in voelt, straal zelfvertrouwen uit en als anderen ergens moeite mee hebben kijken ze maar de andere kant op! Die onbekenden op het strand zijn de moeite en onzekerheid niet waard hoor!
Ik heb nergens gezegd dat ik te dikke vrouwen uitlach. Het gaat om het feit of iemand in een bikini er leuk uitziet of voor gek loopt. Als er dan 1 tussen loopt die echt voor lul loopt in een bikini dan lachen wij als mannen daar inderdaad om (niet hardop natuurlijk) De dikke mannen in verkeerde zwembroeken mogen de vrouwen uitlachen hoor, daar kijken wij toch niet naar
Nou, lekker aardig van je man zeg! Ik vind dat er nogal een verschil zit tussen een bepaald lichaamsdeel van iemand minder mooi vinden, of je schamen voor het uiterlijk van je partner. Mijn man is recent zo'n 20 kilo afgevallen en hij slooft zich 3x per week uit in de sportschool, waardoor zijn lichaam een stuk strakker is geworden dan het was. Ja, ik vind hem nu mooier dan met die 20 kilo extra. En ja, toen die 20 kilo extra er nog aan zat heeft hij ook wel eens aan mij gevraagd of ik hem nog wel echt aantrekkelijk vond. Toen heb ik eerlijk gezegd dat dat niet meer zo heel erg het geval was. Maar schamen?! Nee...NOOIT! Ik heb me nooit geschaamd voor hoe mijn man eruit zag. Ik kan dat ook niet begrijpen hoor. Het spijt me, maar ik vind het echt een klote-opmerking van je man, dat hij zich zou schamen voor jou als jij in een bikini zou lopen.
Hij had dat wel even anders kunnen brengen, wat een lomp andwoord. Mischien had hij kunnen zeggen, schat ik wil eerlijk tegen je zijn een bikini past op dit moment niet bij je maar in een tankini zal je er hartstikke leuk uit zien!
Marnatman, dan heb ik je post verkeerd begrepen. Ik kreeg de indruk dat je vrouwen op het strand nogal beoordeelde op hun uiterlijk, en dat vind ik echt raar. 't Maakt mij niet uit hoe oud of hoe dik iemand is, als ze graag naar het strand komt mag ze van mij een bikini aantrekken.
hij zou zich letterlijk schamen om naast jou te lopen in bikini???? wat een hork... je bent de moeder van zijn kids en en ja misschien een paar kilootjes te veel of wat straie... maar zich letterlijk schamen??? Mijn man zou echt oorlog hebben had ie dat gezegd... Als je je voor me schaamt, dan zoek je maar een andere vrouw. Ik vind vooral dat je je zelf fijn moet voelen in bikini. Tot vorig jaar maakte het me nooit uit. OF ik nou maat 38 of 48 had, ik liep in bikini (alsof je er in maat 48 wel goed uitziet in badpak?) nu voel ik me wel iets fijner in badpak omdat het voor mij volwassener voelt. Maar om mijn buik of straie zou ik het niet laten hoor.
Helemaal mee eens, wat een onzin zeg. Sowieso vind ik striae van een zwangerschap absoluut niets om je voor te schamen. Als je echt een te kleine bikini draagt ofzo dan ziet het er misschien vreemd uit, maar dat vind ik iets anders. In goed passende badkleding hoeft niemand zich te schamen ook niet voor haar blote buik.
nou nee mijn vriend zou dit dus echt niet doen vooral omdat hij weet hoe je iemand er mee kan kwetsen hij zal altijd wel eerlijk zeggen of het mooi staat of niet maar zou nooit mijn lichaam afkraken of mij onzeker maken sorry dat vind ik echt heel erg
dit dus... ik zou echt misselijk zijn als mijn man zich voor mij zou schamen... ik zou niet meer naast hem willen lopen.
Poei, ik stel me dus niet aan. Weet je, ik vind uiterlijk niet zo heel belangrijk. Als iemand er verzorgd uitziet ben je al een heel eind. En sinds we een dochter hebben gekregen is dit nog meer veranderd. Ik hou echt van mijn vriend en ook al zou hij 20 kilo aankomen dan doe ik dat nog net zoveel, we hebben een kind samen! Ik krijg nu het idee dat dat bij hem niet het geval is.. Ach ja, dan gaan we nog maar meer hoela hoepen en wat minder eten.. Want hij zal me toch echt nog vaker in mn blootje zien.
Ik vind vrouwen die in bikini lopen die er niet 'perfect' uitzien juist stoer en ik kijk naar hen op. Dat ze voldoende zelfvertrouwen hebben om zich niets aan te trekken van wat anderen vinden. Ik wou dat ik zo complexloos was! Niemand is namelijk perfect. De ideale wereld is geen wereld met ideale maten, maar één waarbij we onszelf niet hoeven te schamen voor een ander. Helaas... niet iedereen ziet dit zo. Er zijn genoeg mensen die anderen uitlachen om hun lichaam. Anyways, ik ben ook niet perfect. En toch ga ik de komende zomer in bikini rondlopen.
Ik vind het behoorlijk hard dat je man toegeeft zich voor je te schamen!! Dat vind ik wat anders dan eerlijk zijn. Wat een hork..
Zo hee... Mijn man is de eerlijkheid en botheid zelf...maar zo'n opmerking zal nooit of te nimmer richting mij gemaakt worden! Daar breek je toch elk stukje zelfvetrouwen mee af zeg. Ik ben na gestopt te zijn met de pil 10 kilo aangekomen, vond ik echt vreselijk. Bleek uiteindelijk PCOS te zijn (at echt heel weinig). Met hulp van een dietiste (juist meer eten) en medicatie heb ik het er bijna allemaal af. Helemaal blij met mn platte buik weer. Nu heb ik door zwangerschap een enorme darmenbuikje. Lijkt alsof ik dikker ben dan ooit. Mijn man lachte even toen ik geen verhullende kleding kon vinden en grapte dat het net leek of ik mezelf gewoon vol gevreten had. Maar meteen volgde de opmerking dat hij er enorm blij mee is en dat ik me daar echt niet druk om moet maken. Een beetje tact mag je toch wel van je partner verwachten zeg?!
Bleghh ja ik heb een hekel aan die opmerkingen maar het is wel de waarheid.. en daar heb ik dan ook weer respect voor. En ja ik heb t ook voorgeschoteld gekregen.. ook dat ie me te dik vond.. naja
Schamen?! Pardon....! Hij mag zeggen dat het je niet goed staat, jij vraagt immers om eerlijkheid. Maar schamen, dat is nogalvan een andere orde! Ik had gezegd dat hij zich moest gaan schamen dat ie zoiets durft te zeggen. Ik vind het horkerig gedrag om zoiets te zeggen tegen/over iemand van wie je houdt...!
Hier ben ik het mee eens. Ik zou me heel erg gekwetst voelen. Iets niet zo mooi vinden, ok... maar je schamen? Dat vind ik nogal wat. Zeker als je weet wat voor moois er in dat buikje heeft gezeten. Ik zou zelfs heel boos zijn :x
Damn! Ik heb ook écht geen perfecte buik overgehouden maar t zal mn vriend z'n reet roesten wat ik in t zwembad of t strand aantrek Hij zegt zelfs, ach doe is niet zo moeilijk!Gooi die bikini aan, je bent prachtig. Wat niet wilt zeggen dat hij niet ziet dat mn buik niet perfect is! Maar schamen voor zn vriendin in bikini??? No way
Hmmm, ik ben alles behalve slank, heb een buikje (nouja, buikJE?!), striemen etc... Maar mijn vriend heeft nog NOOIT zoiets gezegt... Ik wil graag een eerlijk antwoord en hij zegt dat hij me hoe dan ook mooi vind!!! Hij vind zelfs dat ik in bikini kan gaan lopen! Uiteraard doe ik dat niet, want daar voel ik me zelf niet prettig bij! Maar kan me voorstellen dat je die opmerking nete leuk vind!