Die opmerking kwam best hard aan..

Discussie in 'De lounge' gestart door blondi, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nee dat is lekker zeg! Fijn voor jou, maar haalt jouw man het lef vandaan dat zo even te bepalen??

2. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb sinds de zwangerschap van mijn zoontje geen bikini meer aangehad. Ik voel me er zelf gewoon niet prettig meer bij (laat ik het zo zeggen: staand durf ik prima, maar ik durf niet te bukken of te gaan zitten...).
    Ook vind ik een bikini superonhandig met kleine kinderen, ik werd continu half uitgekleed in het zwembad.
    Verder zie ik voor mezelf het nut van een bruine buik niet, omdat niemand (behalve mijn man) die buik ooit te zien krijgt. Al met al genoeg redenen om gewoon een badpak aan te doen, haha!

Ik heb trouwens nog geen goed badpak. Wel 2 jaar geleden een tankini gekocht, maar daar piept dan weer net een rolletje tussenuit. Voor mijn gevoel kleedt een badpak mooier af.

En ik zei altijd: Ach, als ik naar het zwembad ga, neem ik gewoon mijn kinderen mee, dan kunnen mensen zien waar het van komt, hihi!

Neehoor, ik heb niks te klagen over mijn lijf, maar doe niemand een plezier met mijn lijf in een bikini denk ik...

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Pfiew vald weer mee;) volgens mij schaam ik me meer voor me lichaam als dat mijn man doet Hahaha dus omgekeerd hier..

Ik draag trouwens een badpak... Wel een hele moderne hoor.. Ik ben van b nog op de top f gegaan nu d dus het is niet helemaal lekker met mijn borsten ik ben dan ook constant bezig om mijn borsten terug in mijn bikini te doen.. Ben bang dat als ik een keer te wild doe mijn borsten eruit liggen..

Maar die het niet om mijn buik te verbergen zeg maar..
    Ooit sta ik weer in een bikini als mijn borsten een liftje hebben had :D

4. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Hier juist anders mijn vriend vind dat ik een bikini aan moet doen . Want dat zou mij mooi staan. En ik weiger het omdat ik me schaam voor mijn Buik

Deel Deze Pagina