Hallo allemaal! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn zoontje heeft een favoriete knuffel.. alleen ik heb dr maar 1ntje van .. en zou dus heel erg blij wezen dat ik er 2 of 3 heb! Nu heb ik overal al gezocht en gekeken maar ik vind nergens deze knuffel! Het probleem is ik weet niet van wie ik het heb gehad aangezien wij met zoveel medewerkers op kantoor zitten... ik had al een beetje rond gevraagd maar ze wisten het niet meer. Dusssssssssssssss.... zie mijn album wie weet waar ik deze knuffel kan krijgen! Alvast bedankt! Gr, diana
Op de site www.knuffelkwijt.nl kun je oproepjes plaatsen en kijken of je knuffel er tussen staat! Echt een grandioze site! Denk dat je daar het beste resultaat zult boeken. Ik ken het knuffeltje in ieder geval niet... Succes!
Volgens mij heb ik ze ook ooit bij babydump zien liggen (bij het filiaal in Eindhoven). Ze lagen daar in een bak op de kledingafdeling.
T is idd n DAatje van de DA drogisterij. Misschien op hun site? En anders in de winkel er naar vragen.
Idd dat dacht ik ook meteen. En als ze bij jouw DA niet meer liggen, kunnen ze misschien wel even bellen voor je met andere filialen
Jeetje, dat is balen. En slaapt hij nu niet, zonder zijn knuffel? Toen Jesse zo'n 3, 4 maanden was, merkten wij zijn voorkeur voor een knuffel, een bruin leeuwtje met manen. Gelijk de geefster gevraagd waar ze hem gekocht had, en heb er gelijk 3 van bijgekocht. Misschien wel een beetje raar, 4 slaapknuffels, maar we staan dus voorlopig niet voor narigheid als d'r eentje zoek is.
Nee hoor ben em niet kwijt.. wil dr juist meer! Net als jouw Ik merkte dus bij maand of 6 dat dit zn favo was.. en aangezien ik zoveel medewerkers op kantoor heb zitten waarvan ik een kado had gehad wist ik niet meer van wie ik dat had gehad. En zij niet wat ze hadden gegeven.. Trouwens.. leuk die knuffelsite maar moet zeggen dat ik hier meer aan heb