Hallo! Ik ben Alysha,ben 5½ maand en vind het nou toch echt wel eens tijd dat wij ook hier ons eigen topic krijgen! Alles gaat om ons,vanaf het moment dat het bedacht worden om gemaakt te worden tot we er dan nu zijn en groot gaan groeien,dus we hebben wel recht om hier te mogen praten ! Vind je dat je niet genoeg geknuffeld word ( of juist teveel) of vind je het eten wat je krijgt niet zo lekker of wil jij juist niet slapen als je mama dat wil... vertel dat dan hier! misschien zijn er meer kindjes zoals jij! Wat ik dus heel erg leuk vind is om samen met mama hier op t forum te kijken,ik wil dan heeel hard op de toetsen meppen,maar dat mag niet van mijn mama,ze heeft gezegt... de laptop is van mij en daar mogen je zus en jij niet aankomen..... nou mama slaapt en ik ben dus mooi even hier! hahaha heb wel gezien hoe ze het allemaal deed hoor! Verder eet ik alles wat ik maar in mn mond kan krijgen,alleen op het KDV wil ik de fles niet drinken... waarom vertel ik lekker nog niet..... ik ga nu snel weer verder slapen,anders ben ik morgen zo heel moe en dan valt het vast op bij mama dat ik nu wakker was.... hopelijk tot snel hier bij liefs Alysha
Hallo Alysha, Hier Alyna! Wat een goed idee van jou om een topic voor ons te starten, wij hebben ook wel iets te zeggen! Ik heb ook van mijn mama afgekeken hoe het moet! Ze laat mij ook niet op die grappige toetsjes rammen als ik bij haar op schoot zit, wat flauw he?! Ik ben een beetje ziekjes en heb mama vorige nacht opgehouden, en deze nacht ook een beetje...maar nu is ze lekker in slaap gevallen dus ik kwam hier even kijken! Ik eet ook alles wat er voorbij komt, behalve babydanoontjes,die vind ik echt bah! Naar het kdv ga ik niet, vind je het fijn daar met al die andere kindjes? Nou ik ga ook maar snel weer slapen voor mama wakker wordt... Ik hoop dat ik hier wat vriendjes kan maken! Heel veel liefs van Alyna!
hallo meiden, wat een super goed idee ook voor ons een topic. Mijn mama is nu even in de keuken dus hup heb ik snel de tijd om zoals altijd de laptop in te pikken. Want zodra mama weg is pak ik hem altijd de laptop is zelfs bijna een keer op de grond gevallen pfff dat zag mama en boos dat ze was niet normaal! Maar nu til ik de laptop niet meer op is toch wat ze zwaar voor mijn kleine spierbalarmen. Wat een toeval trouwens onze namen lijken wel een beetje op elkaar leuk zeg. Nou hier zeggen mama en papa dat ik grote zus word maar wat et precies inhoud? dat weet ik nog niet ga ik dan groeien of iets.. Maar dat merk ik denk ik nog wel Nu ga ik weer voordat mama erachter komt Dikk kus van Alysia (ik ben alleen geen baby meer maar is niet erg toch? hier dus een dreumes aan het woord )
Goedemorgen meisjes hier een berichtje van Ynse. Ik kom ook even snel op de laptop van mama. ze is aan het opruimen en schoonmaken. we hebben net mijn grote broer naar school gebracht. geen idee wat dat is en waarom hij naar daar gaat. ow mij vlug even verstoppen, mama kijkt of alles ok is met mij. wel leuk een eigen toppic voor ons, dat was een goed idee Alysha. waar blijven de boys overigens hier, of wordt dit een meidenclub? jongens komen jullie ook meekleppen. ik ga maar gauw weer want ik hoor mama al komen. toedeloe liefs van Ynse
Hey! Das nog eens stoer, onze eigen topic! Hier is de eerste 'man' hoor Ynse.. It's me: Julen! Mijn mama was vanmorgen lekker druk in de weer met mij.. Ik dacht nl, ik wil om 5.30uur eten en spelen.. Ja dan moet zij ook maar eens vroeg d'r bed uit! hahahaha.. Het is me gelukt! Mijn mama is nu ook aan de schoonmaak... Gek mens, ik maak er nl toch weer een troep van.. Mijn papa is vandaag op de motor weg! Stoer he.. Ik wilde ook mee, maar ja daar past geen kinderzitje achterop...Jammer! Greetz van Julen
Heeeej hallo iedereen! Ik ben Vigo, en ik wil hier ook wel snel even wat vertellen hoor. Mama is toch bezig met afstoffen, en ze heeft niet eens door dat ik niet meer naar de DVD van de Teletubbies kijk Vanmiddag gaan mama en ik naar de winkel. Ik hoorde mama vanmorgen tegen papa zeggen dat het hoog tijd wordt dat ik nieuwe kleding krijg omdat ik ineens zo snel groei en alles te klein wordt. Maar de tijd is toch helemaal niet hoog ? Nah, ik zal vast vanmiddag wel zien wat mama daar nu mee bedoeld heeft. Oh, en Alysia, ik ben ook een dreumes hoor! Volgens mij maakt dat helemaal niks uit. Ik ga snel weer verder, want mama is bijna klaar met poetsen. Ze wil zometeen fruit voor mij maken... Lekkuuuurrrrr! Lieve groetjes van Vigo
JKFa;fj dw'fw jfá;ldáfsjdfág wuásgj'psag'pfiewpa'gka'sfkásf d'fáwpoefwpu fjdal;fue[ows9ur0q94785-0 4udjfalfj0 2]r'd;lfkásfl d'gasgj;alwtf[489rt4;ldsfkja;lkdfá0t34rt9q3wrt9-4ga;dslkgDfasjfalwkjgáoiet CAMILA P.S. Camila kan alleen nog maar rammen op het toetsenbord! Kusje van haar mama voor jullie allemaal.
Hallo mede-baby's/dreumesjes! Ik kan ook wel even snel mijn verhaaltje doen hier. Mijn mama gaat me zo naar de kdv brengen. Daar heb ik het altijd heel erg naar mijn zin! Mama en papa hebben al vakantie en die gaan vanmiddag de laatste spullen kopen voor volgende week. Wat er volgende week is? Ze hadden het over center parcs...geen idee wat het is maar ze zijn zo enthousiast dus het zal wel iets leuks zijn! Ik weet wel dat ik volgende week dus ook vakantie heb. Nou, ik moet maar gaan. Ik ben al laat, maar ja mijn papa en mama zijn toch vrij dus dan mag het! Tot snel! Xx Aisha
Leuk een topic voor ons eigen! Ik ben Felicity en ik ben 18 maandjes en ik begin steeds meer dingen erbij te leren! En als ik een woordje zeg gaan Mama en Papa hard voor me juichen en zijn ze héél blij =D> dat vinden ze leuk dus vaak herhaal ik dan me woordje. Hobby's : Zwemmen : ( ben dol op water ) Dieren : Dol op Visjes Paardjes Hondjes. ( ze zeggen wel eens met wie je omgaat raak je mee besmet ,nou ik heb het letterlijk van me mama en papa!) Tekenen : ( oeps ook een keer op het zeil getekend! ) :-$ Muziek : Als mama de muziek aan zet ga ik automatische dansen ik ben gek op dansen! Huishouding : Als mamma het huis schoon gaat maken wil ik haar mee helpen. ( stoffen ,stofzuigen ,dweilen ) Andere bezigheden : *Ik ga niet naar een kdv omdat me moeder een thuis mama is ,opzich zou ik het daar ook wel leuk vinden aangezien ik dol ben op kinderen. Maar ik wil wel me mama in de buurt hebben voorals ik moe wordt dan of als ik iets wil ,maar ik heb het thuis ook prima naar me zin hoor! *Ik ben helemaal verzot op yogi drink yoghurt ,het eerste wat ik doe als ik sochtends op sta is om yogi vragen. *Toetsenbord dat vindt ik ook héél leuk vooral die laptop van me mama en papa maar daar mag ik ook niet aan zitten. ( óke wel heb ik me eigen laptop van babys eerste laptop maar vindt die andere leukerder! ) *Tegenwoordig vindt ik de kopjes met lepeltjes interessant vooral als ik nog ergens suiker vindt in een van de kopjes die net uit zijn gedronken. *Staartjes is iets wat ik niet leuk vindt ik haal me elastiekjes er gauw weer uit! Leuk dat ik me verhaaltje over mezelf hier mocht vertellen! Ik ben ook benieuwd naar de vele andere verhaaltjes van al me vriendjes vriendinnetjes! Felicity!
Hey hallo! Wat een leuk idee, ik was al bang dat wij nooit eens aan het woord zouden komen door al het gekwebbel van onze mama's! Ik ben Elena en ben een heerlijke ondeugd, zoals mama dat zegt. Ik doe nu net alsof ik netjes naar Teletubbies aan het kijken ben, maar intussen ben ik lekker stiekem op mama's laptop aan het typen! Goh wat is dit leuk, wat flauw van mama dat ik niet vaker op die toetsjes mag rammen! Vinden jullie het nou ook zo frustrerend dat onze mama's en papa's niets snappen van ons taaltje? Ik vertel ze zoveel hier, maar ze zitten me aan te kijken alsof ik Chinees spreek! Zit ik bijvoorbeeld uitgebreid te vertellen dat ik een poepje heb gelaten in mijn broek en dat ik er last van heb. Dus vraag ik netjes aan mijn mama of ze mijn luier wil verschonen. En het enige antwoord wat ik dan krijg is "Ow schatje, wat praat je toch lief. Ik ben het helemaal met je eens!" Wat heb ik daar nou aan? Dus moet ik het weer op een krijsen zetten. Tja ze vragen er zelf om, anders valt er niet te communiceren met die ouwelui hoor! Ook moet ik persé bij ze aan tafel zitten als we gaan eten. Maar ik wil niet aan tafel zitten, vooral niet in die stomme kinderstoel met die stomme riempjes! Ik probeer er altijd uit te klimmen en dan komt mijn mama met allemaal speeltjes. En intussen probeert mijn papa een volle lepel in mijn mond te stoppen. Ja daag, daar trap ik natuurlijk niet in! Ik kan trouwens lopen sinds een paar dagen, helemaal los! Ik voel me zo stoer! Alleen mijn beentjes wiebelen af en toe zo raar en dan val ik op mijn bips, hebben jullie dat nou ook? En mama en papa jubbelen het helemaal uit. Waar je ouders toch niet blij mee kunt maken! Zo, nu ga ik weer met mijn blokjes spelen voordat mama erachter komt wat ik aan het doen ben! Ik heb nog heel veel te vertellen, maar dat komt nog! Dag daaggg!
Hallo Lieve Alyna,Alysia,Ynse,Julen,Vigo,Camila,Aisha,Felicity & Elena Geweldig dat jullie hier allemaal even voorbij komen schuiven! Sommigen ken ik al,die heb ik al eens in het echt gezien! Mama is weer s druk en weten jullie....morgen komen er wat andere maart-mama's met baby's hier! ik heb er helemaal zin in,eindelijk kids die dezelfde taal spreken.... want voor dat andere "grote mensen taaltje" moet ik toch wel heel veel moeite doen..... behalve mama en ham ham ( tijdens mn eten ,als mama niet opschiet met die lepel) kom ik nog niet erg ver! Ow mama is klaar,ik snel weer weg hier..... we gaan zo ook nog lekker naar het dorp.... vind ik zo leuk dikke kus Alysha
Hoi, Hier Sam 18 maandjes alweer oud.. Wat gezellig een eigen topic... Mijn moeder zit er bijna elke dag op.. En ik Mag niet van mama en ook niet van papa.. trouwens..! maar ik kwam eigenlijk even voor alle meisjes Die wil ik een lief kusjes geven.. en alle jongens een High Five! adios.!
ow zie ik toch nog even een knappe kerel voorbij schuiven,zal ff kiken of ik ook "stoer" kan typen Yo Sam! Cool dat jij hier ook even voorbij komt! Als je mama en papa niet in de buurt zijn,kom je maar gewoon even langs hoor.... Men,kga je spreken.... POWER! volgens mij best goed gelukt.... nou nu ga ik weg hoor! liefs Alysha
hey Vigo,waar woon jij eigenlijk? bij mij in de buurt? ow ow ow ja kan er nix aan doen... ik ben nu al verslaafd aan zsp.... net als mijn mama xx
Hey ! Ik woon wel redelijk bij jou in de buurt. Mijn papa en mama wonen namelijk in Almelo. Das toch niet zo heel ver weg, toch? Ik vind het hier ook wel heel leuk hoor. Kon net alleen niet stiekem hier komen, want mama had mij meegenomen naar boven om daar de slaapkamers schoon te maken.... SAAAAIIII!
hallo iedereen, ik ben dominique, ik woon in duitsland of dit ver weg van jullie is weet ik niet, maar het is erg leuk! ik ga 1 dag in de week naar een plaats in nederland waar allemaal kindjes zijn, super gezellig, al wilde er gisteren een jongetje bij mij in de wipstoel kruipen dat ging me toch net effe iets te ver, dus heb ik het op een gillen gezet, gelukkig was er zo'n lieve leidster die me heeft gered uit de klauwen van dat joch. Mijn mamma is nu "centjes verdienen" wat dit betekent weet ik niet maar oma past op, het is altijd leuk met oma ik hoef maar een geluidje te maken en ze pakt me op en doet leuke spelletjes met me of we gaan een liedje zingen. nou ik ga snel want ik krijg een schone luier en een fles en dan ga ik even slapen ben alweer doodmoe! doooooeeeggggg tot een volgende keer! Do!
hoi hoi ik ben damanja en ben nu 2.5 maanden oud. mijn grote broer van 2.5 jaar die slaapt nu even die is altijd zo moe als die van school komt. nog een weekje veel tijd met mama doorbrengen en dan moet mama weer aan het werk helaas. maar ik heb een leuke oppasmama en natuurlijk oma nog. verder vindt ik het leuk om rond te draaien inde box want stil liggen daar hou ik niet van. maar nu ga ik even lekker eten want ik heb wel trek gekregen. liefs damanja
Cool.... een eigen topic! Ik ben nu lekker thuis bij oma, en die ziet vast niet dat ik mama's laptopje heb geleend.... Ik ben Samantha en al bijna 6,5 maanden. Ik ben pas begonnen met eten via Rapley (ofsow ). Vind het best wel leuk dat mama stukjes geeft. Kan ik lekker fijn knijpen enzo. Maar wat ik niet snap is dat de kleurtjes op haar bord maar 1 dag klopt met wat ik op mijn bordje heb... Maar goed, ik ga weer snel terug. Mama belt straks naar oma. En misschien zet oma mama wel op de handsfree... ken ik lekker meeluisteren terwijl ik de telefoon probeer af te pakken. Ik snap nog steeds niet hoe mama in zo'n klein ding past.. Groetjes Samantha