tjee, eeuuh paranormale dingen vind ik wel ok. maar dingen die gebeuren net als in films word mij een beetje te gek!
We merken het woensdag wel... Feit is wel dat Nostradamus veel dingen goed had voorspelt, om maar als voorbeeld de aanslag op de twin towers te nemen... zo zijn er ook voorspellingen die niet zijn uitgekomen hoor.. Overigens zijn de meeste verzen pas achteraf bevestigd..
Welnee joh! Drie jaar geleden zou Engeland niet meer bestaan door overstroming... Kom op jongens (meiden), gun die man zijn aandacht toch niet.
Die man is dood, wat kan het hem nou bommen of hij aandacht krijgt of niet... Laat ons gewoon lekker speculeren hierover.
Dan zal ik nog wat engs zeggen. Als het zo is dat op 19 september de doden herrijzen, dan zou het zomaar kunnen dat mijn broertje ook tot leven komt. Het enge hieraan is dat hij op 19 september precies 7 jaar dood is.
Ik laat jullie wel lekker speculeren hierover... Mij een biet. Jij begon met: boeboeh wat eng... Wilde je alleen geruststellen en nuchter als ik ben geloof ik niet in die fratsen.