Wie heeft er ook veel last gehad van voorweeën en hoelang hebben die geduurd? Ik heb nu sinds 1,5 week met regelmaat (eigenlijk vooral s'nachts, gelukkig niet iedere nacht) last van "voorweeën" in het begin heel lichtjes maar ze beginnen nu toch wel sterker te worden..... Helaas zet het iedere keer niet door en is het vaak na zo'n 2 uur weer weg.... Is het wel normaal dat je bij een eerste zwangerschap zo'n 1,5 week met regelmaat (niet iedere dag) last hebt van voorweeën die toch wel eventjes aanhouden? Ik moet eerlijk zeggen dat het me toch wel aan het uitputten is! Ik slaap er gewoon slecht door en ik kan overdag dan wel wat bijslapen maar dan nog voel ik me gewoon ontzettend moe! Wordt er ook gewoon een beetje knettergek van!! Iedere keer heb je stiekem toch hoop dat het doorzet maar er gebeurd gewoon niks Morgen moet ik naar de VK en dan gaan ze ook kijken of er al eventueel iets aan de gang is van ontsluiting ofzo maar ik ben zo bang dat strax ook nog eens blijkt dat er niks is gebeurd en het "voorwerk" dus voor niks is Nog meer mensen met ervaring??? En is het zo dat als je voorweeën hebt de bevalling dan juist wat makkelijker / sneller zal gaan of is dat onzin?
Hier niet echt last van voorweeen maar heel veel krampen. Soort menstruatie pijn. Heel vervelend. Ik blijf dit topic wel even volgen. Hopelijk ga je snel bevallen.
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat iemand bij mij op de gym dit ook heeft. Zoals jij het beschrijft. Bij haar hadden ze gezegd dat het niets zegt hoelang de bevalling nu nog op zich laat wachten maar dat het hierdoor allemaal wel wat wekr wordt. En als je ook nog eens ontsluiting hebt.... heb je die iig al gehad.. Ik wens je veel succes en als het zo door gaat hoop ik voor je dat het niet lang meer duurt!!!
Hoi, Ik ben met 23 weken opgenomen in het ziekenhuis met weeën. aan de weeënremmers gegaan en alles is uit de kast getrokken. Na 3 weken mocht ik (eindelijk) naar huis. Ik heb nu nog steeds last van voorweeën, eigenlijk precies zoals jij het omschrijft. ook vooral 's nachts. inmiddels zit ik al op 29 weken en frummel zit nog steeds op zijn plek. vriendin van me had met 38 weken last van voorweeën maar werd bij 41 weken ingeleid.. ik denk dat het per persoon heel erg verschillend is.. ben je je slijmprop al verloren? groetjes marij
Hey, 1,5 week terug heb ik wel iets verloren wat volgens de VK de slijmprop kon zijn... Maar dat wilde niks zeggen zei ze! Ik zelf ben trouwens ook opgenomen geweest bij de 30 weken omdat ze bang waren dat de kleine eerder zou komen (veel harde buiken en krampen en bloedverlies) maar gelukkig bleef het nog even zitten! En nu ben ik dus weer 1,5 week aan het rommelen, echt om een beetje gek van te worden!!!
ik heb al vanaf 33 weken voorweeen schijnt.. ikben nu 39 weken en 4 dagen en nog steeds geen baby baal er wel van!! want soms zijn die weeen gewoon echt pijnlijk.. maar ik heb wel al 1 cm ontsluiting en de baarmoedermond is verweekt.
Bij mijn jongste had ik vanaf 38 weken veel last van voorweeen, maar ben pas met 41 weken bevallen. Gelukkig was het niet allemaal voor niks, want die voorweeen hebben er wel voor gezorgd dat ik, toen het echt begon, al 4 cm ontsluiting had. In totaal heeft de bevalling ook maar 1 uur en 23 minuten geduurd.
Nou hier dus nog geen ontsluiting Wel een verweekte baarmoedermond maar verder nog niks.... Maandag moet ik weer terug naar de VK en dan wordt ik waarschijnlijk weer doorgestuurd naar de Gyn om ingeleid te worden... Dit omdat we ook een groot kindje verwachten.... Eigenlijk wilde ze me vandaag al doorsturen maar ik heb gezegd dat ik het weekend wil afwachten in de hoop dat het vanzelf op gang komt al ben ik bang dat dat niet gebeurd.... Ook hebben de voorweeën geen effect gehad op het indalen van de kleine Zit nog steeds gewoon lekker in mijn buik rond te fladderen voor zover het nog kan....