Hi Ladies, Wie heeft er ook last van krampen en steken na je ei???? Ik heb er echt last van, kan niet te lang blijven zitten maar moet dan echt even gaan staan. Heb denk ik eerder mn ei gehad dus mag ook eerder testen.
ikke.. denk ik althans.. had 5 januari (ja ja, hou alles bij tegenwoordig) onwijze steken links in mn onderbuik, duurde denk ik uurtje of 2, maar kon inderdaad niet lang zitten, vooral niet heel rechtop zitten, en vooral niet op linkerbil zeg maar..dan werd de steek erger. na steken paar uurtjes beetje misselijk.. toen alles weer ok. denk dat het mijn ei was, als je bedenkt dat ik 15 dec laatste pil heb geslikt, 18 - 22 dec ongi, dan zou dat heel goed kunnen, maar ja 1ste cyclus zonder pil, dus moet het nog even afwachten!
Heb precies hetzelfde. Ook eerste rond na stoppen met de pil. Vind het allemaal best spannend. Probeer ook alles zo goed mogelijk te doen. BEn begonnen met Etos Zwanger worden etc etc....en natuurlijk heel veel klussen hahahahahaha.. Dank je voor je antwoord. Gr. Annie25