Zoals de titel luidt, wie heeft ervaring met de Action early? Vanaf hoeveel dpo kun je hier mee testen? De gewone Action heeft 25 mIU en daar testte ik 2 jaar geleden op 10 dpo positief mee. Kan je met de early dan nòg vroeger testen aangezien die slechts 10 mIU/mL is? Ervaring pls!
Zo dat is heel vroeg! Met de early had je dan op 6 dpo al positief kunnen testen? Maar dat kan toch niet vanwege de innesteling en zo? Verwarrend
Nee hoor ik denk dat die action testen gewoon heel gevoelig zijn, en geen verschil gemerkt tussen beiden
Toevallig heb ik maandag beide testen gedaan. Eerste dr early omdat ik hoopte een dikkere streep te zien. Toen daar net als op de gewone van een dag ervoor een dun streepje op stond schok ik en heb ik een gewone ook nog gedaan. Wat blijkt? Gaf even dun streepje aan. Terwijl ze nu wel oplopen. Naar mijn idee dus kwa gevoeligheid niet veel verschil.
Niet mijn eigen ervaring want ik heb alleen de gewone gebruikt. Veel dames geven hier aan dat early regelmatig vals positief geeft. De normale is betrouwbaarder.
Ik vind het zelf rot testen. Voor dpo gaf die een vaag pen streep aan. Hij gaf bij mij rond 3 dagen voor nod iets aan. Kruidvat en z&k waren al duidelijk. En no Go voor mij