Ja hij loopt netjes op Masky!! Ja uiteraard kon ik het niet laten! Wel besloten morgen even over te slaan! Hij loopt nu op en is donkerder dan toen met de vroegemiskraam in mei. Dus op nod test ik was weer
Oh wauw! Die predictor is super mooi. Bij mij lopen ze ook sneller op dan met beide miskramen. Dus ben erg benieuwd! Ik bel toch vandaag de vk maar
Spannend 20-12 je echo! Vandaag NOD voor ons, nog getest?! Ik heb een action gedaan duidelijk, ietwat rare kv test..
Mooie testen, lopen keurig op! De testen van Kv zijn ook niet meer zoals het was. Ik heb niet meer getest, heb ze niet meer in huis . Straks maar even halen, voor morgen weer. Jij kan ook bijna bellen, spannend! Laat je even weten wanneer jij mag? Ik ben benieuwd!
Ja vanmorgen action en clear blue! En gebeld met de feriliteitspoli en pas een afspraak op 2 januari met 8+3 weken.. niet gewend zo lang te moeten wachten. Met dochter nummer 1 gingen we al met 6+4 geloof ik. Dus worden toch weer onzekere feestdagen dit keer!
Wauw mooi je testen! Balen dat je zo lang moet wachten meis, maar eerder doen ze niet? met de feestdagen is het inderdaad maar onzeker, maar hopelijk kun je een beetje je gedachte verzetten! Je testen zijn in iedergeval keurig! Ik heb vanmogen ook nog getest, wat lopen die action testen langzaam door he . Kon het niet laten er ook nog een predictor tegen aan te knallen
Mooie testen! Ja bij de vorige zwangerschappen tussen de 6 en 7 weken echo bij de fertipoli gehad.. nu ineens dus super laat. Hmm vervelend
Gek he, ze hadden niet eerder tijd? Of wilde ze wat langer wachten? Ik mocht in principe met precies 6 weken komen. Maar heb er toch zelf voor gekozen die paar dagen extra af te wachten, misschien is er in die paar dagen toch meer te zien..
Ja ze gaf eerst aan de 31e maar dan moet manlief werken. Dus die optie ging hem helaas niet worden en ipv eerder als de 31e is het dus later geworden. Waarschijnlijk al vol, maar durfde het niet te vragen. Was zegmaar de minst gezellige assistente die ik aan de lijn had..