Nah, dat is ook balen! Een afspraak maken voor een eerste echo hoort toch iets leuks te zijn. Zo jammer dan dat ze zo reageren. Kun je niet nog een keer bellen om te vragen of je eerder kan? Misschien krijg je wel iemand anders aan de lijn
Ja we hebben voor 11/12 nog een afspraak staan waarin we eigenlijk het ivf behandelplan zouden gaan bespreken zodat na iui nummer 6 we gelijk door konden. Dus moet sowieso bellen deze hebben ze er namelijk nog niet uitgehaald!
Hey zie nu pas je reactie, ja gisteren nog eeen action test gedaan. Vond hem ook knallen! Je afspraak eruit en kon niet eerder. Nu dus 21 - 12 afspraak bij echobureau waar we met onze 1e veel zijn geweest
Ja bizar spannend! En de tijd gaat zo sloom, nu nog 2 weekjes wachten Testen geeft dan een soort controle maar iedere keer wel bang dat hij afloopt dan heb je daar weer stress van
Beide prachtige opgelopen testen!! Hopelijk gauw mooie echo’s! Voordeel van wachten tot ruim 8 weken is dat je wel direct een prachtig kindje in beeld krijgt (er vanuit gaande dat alles goed zit). Terwijl je met vroege echo’s soms ook voor niks onzeker kunt worden.
Jaa bizar, duurt echt lang! Elke keer denk ik ook oh moet naar de wc om te kijken. Stom he.. ik heb vandaag niet getest, jij nog wel?
Klopt hoor! Het kan natuurlijk zijn dat het later ingenesteld is ofzo, en dat er dan minder te zien is als je dacht. Ik mocht eigelijk met 6+1 al komen, heb voor de zekerheid toch een afspraak gemaakt bij 6+4. Tis een paar dagen, maar misschien toch iets meer verschil.
Nee niet getest vandaag, wij 6+5 met de 1e echo. Ja moet zeggen heb ook best veel afscheiding. Dus denk steeds neeeee bloed ofso
Oh wat fijn dat je reageer! Ik heb precies het zelfde . Heb ook onderin mn buik af en toe een trekkend gevoel, hoe zit dat bij jou? Weet dit namelijk niet meer van mijn vorige zwangerschap
Oeh ik herinner me ook zo weinig van mn zwangerschap. Enkel het slechte slapen en gekke dromen haha! Heb niet echt een trekkend gevoel, wel moest ik niezen vanmiddag en dacht ik dat er iemand me neerstak daar beneden Verder vooral moe, soms kortademig en na eten wat raar op mn maag. En dingen heel sterk ruiken.. eten maar ook als je naar de wc gaat urine ruiken terwijl t er echt niet is