Die speen!! Ik word er gek van.. tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inkie27, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Je kan ook een doek lenen van de doekenbieb. Ik had zelf in het begin een tricot slen, maar nu een geweven. Die geweven moet je wel echt even leren knopen, maar draagt wel voor langere tijd veel fijner. Kijk anders eens op babybij.nl.

2. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Hier heb ik hetzelfde probleem gehad, uiteindelijk overgestapt op de bibi speen en toen was het probleem over!!Meid, zet hem op hè!!

3. Hollowglade

Hollowglade Actief lid

23 feb 2010
    429
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooiebeest.nl heeft erg mooie doeken maar ook doekdragers voor beebjes zo klein...
    Is evt makkelijker knopen..als je wilt kan ik ff sneupen welke nou echt goed geschikt zijn voor beebje in de groei... Maar ook ooiebeest zelf zal veel vragen kunnen beantwoorden... Via facebook kan je haar alles vragen..

Ook is er een dragen en voeden forum.. Als niet lid kan je daar ook enkele dingen lezen..kijk daar eens rond..

Of evt babybij.nl

Ikzelf heb mn 1e doek bij babybij besteld maar zweer nu bij ooiebeest.. Zit nu te wachten op mn conversion die vandaag bezorgd word...

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Of geen speen geven en effe door de zure appel heen bijten het word vanzelf beter.ik heb hier 6 weken met een baby en een peuter aan me lijf geplakt gezeten en nee ik vond het niet leuk hoor haha ik heb ook een draagdoek gekocht een bykay maar ik raad je een geweven aan bij bykay is nogal warm.

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Hier hetzelfde rond die leeftijd, het lukte hem gewoon niet om de speen in zijn mond te houden. Welke speen dan ook, hij was er gewoon nog te klein voor. (inmidddels voorkeur voor difrax, maar hij kan prima zonder. Wil hem alleen als hij heel moe en jengelig is.)
    Ik heb hem ook veel bij me gehouden die tijd, maar ja ik heb makkelijk praten, het is mijn eerste. Zat in mn verlof, dus alle tijd van de wereld om met hem op de bank te hangen...
    Denkt dat een draagdoek een prima oplossing is voorlopig, en als je kleintje straks wat ouder is gaat ze vast wel weer gewoon in bed slapen, met speen of zonder!

6. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de bibi speen.... en een draagdoek van Lodger. Die hoef je niet te knopen, daar zit een kliksysteem aan. Wel aan de prijzige kant, maar heb em zelf van marktplaats....
    En inderdaad je baby is nog klein, de mijne ook en wist/weet soms ook niet waar ik het moet zoeken. Iedereen verteld me het word beter! En dat is ook zo... Even volhouden dus..

7. happymama

happymama Niet meer actief

ik deed er een doekje aan en als ie dan de slaapzak aan heeft t doekje daar een beetje in proppen , hier bleef t redelijk goed zitten .
    nu is hij 8 mnd en doe t niet meer nu , maar moet voor hij in slaap valt ook regelmatig even naar boven , tut valt ook altijd op de grond

8. misa

misa Niet meer actief

Herkenbaar hoor..! Hier een difrax en bibi geprobeerd. Nu gaat het het beste met de difrax van 0-6 maanden. Maar ik wil ook de avent 0-6 maanden nog eens proberen.
    Wat we nu ook wel eens doen is de staart van de difrax aap (knuffel) door de speen zodat de speen wat beter blijft liggen. :)

Maar ja, je kindje heeft ook wel mamahonger waarschijnlijk ja. Maar dat is niet altijd makkelijk als je er nog eentje hebt lopen. Helemaal waar! Hier werkt een doek (of drager) ook erg goed. :)
    Succes!

9. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien zelf 1 aanschaffen. Op marktplaats staan vast wel doeken te koop!

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Eeeehhhhhh, kindje is nog geen 4 weken oud;)

@ TS: Hier een man die door de weeks nooit thuis is, dochter die heerlijk aan het peuteren is, en ja dan ook nog mijn huishouden, hond, werk, vrienden, etc.
    Ik knoopten mijn zoontje ook lekker in een draagdoek, en kon hem zo de hele dag bij mij hebben, maar toch mijn handen vrij hebben voor mijn dochter en het huishouden en de rest.
    Hij is nu 5 maanden en ik draag hem nog steeds heel veel: Hij blij, want hij is lekker bij mama, ik blij want hij huilt niet, en dochter blij aandacht van mama: win - win situatie.
    Je hebt ook ergronomische draagzakken die je vanaf de geboorte kunt gebruiken. De marupsi schijnt erg fijn te zijn bij die kleintjes.
    Op deze site kun je in de doekenbiep ook doeken en dragers huren voor een klein prijsje, zodat je ze eerst kunt uitproberen voordat je wat aanschaft.

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Heb vandaag de Tricot Slen aangeschafd, heeeerlijk!!

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Fijn!!

Deel Deze Pagina