Die stomme hormonen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aslanck, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wordt hellemaal gek van de hormonen! Ik kan er echt niet meer tegen. Ik ging net tekeer tegen een collega. Ze kan niet goed Nederlands en ze kwam naar me om iets te vragen(en ik denken dat ze het slecht bedoeld): Ik weet niet hoe jij werkt....... En ik vatte het verkeerd op! Toen ging ik hellemaal uit me dak en begon oppeens te huilen .. Later kwam ze naar me toe net toen ik uitgehuild was.. Ging ze haar excuses aanbieden en dat ze het niet zo bedoelde en alleen wilde weten hoe ik te werk ga zodat ze daar rekening mee kan houden. En ja hoor.. Ik ging weer huilen.

Ben ik net uitgehuild.. Komen er een stuk of 7 collega's een verjaardagsliedje zingen voor mij.. En jaaa de tranen rolden weer over me wang :( Wat erg zeg die hormonen. En moet er nog 3 maanden mee.. :(

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Gefeliciteerd met je verjaardag :D
    Kan me voorstellen dat het niet leuk is ;) Ikzelf heb gelukkig geen huilbuien, maar ben wel snel geïrriteerd. ;)

3. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

als eerste gefeliciteerd
    maar ik herken het huilen heel erg kan nog wel huilen om een dode vlieg bij wijze van spreken
    of kan opeens heel boos doen
    maar gelukkig weet me man het en begrijpt het goed
    maarja soms ook wel iritant hoor
    en ik ben nogmaar 16 wk dus heb nog langer te gaan als jij

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ja die rot hormonen pfff heb er ook af en toe last van kan soms om de kleinste dingen huilen.

5. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    hihi, ik huil niet snel maar wordt heel snel boos en kan daarna ook meteen doen alsof er niks gebeurd was

6. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi hoi

ik huil nu sinds 2 dagen heeeeel veel om niks vaak! kan ook ff niks meer hebben en word eerst geïrriteerd en daarna de tranen!

het is een tijdje rustig geweest met de hormonen maar nu PFFFFF... nou nog ff volhouden zeggen ze...word er zelf helemaal gek van haha

groetjes willy

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

ben eigelijk de hele zwangerschap niet zo huilerig geweest, alleen sneller aangebrand. Maar vanmiddag ging de was ophangen niet zoals ik het wilde, nou ik begon te huilen hoor :) En daarna met stofzuigen, ik botste overal tegenaan, en daar kwamen de tranen weer! hihihi, zal wel bij de laatste loodjes horen ofzo. Gelukkig kan ik er achteraf wel om lachen!

8. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie felicitatie.

Ja het is echt niet meer leuk hoor laatst moest ik zelfs huilen toen er 2 kleine kinderen bij mij aan de deur kwamen en een sint maarten liedje gingen zingen dat is toch niet normaal meer. Waarom moet ik daarvoor huilen dan? :s

Gelukkig is me mannetje heel lief en zegt hij dat ik gewoon moet huilen als ik dat moet. En ik heb hem nu al gezegd dat hij niet uit huis moet rennen als ik moet bevallen omdat ik dan zeker agressief ben. maar dat vind hij hellemaal niet erg zegt hij en hij zegt dat hij niet uit huis gaat rennen.

Deel Deze Pagina