Baby-af

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirwar, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Morgen wordt mijn meissie alweer 1 jaar...Pfff wat is dit jaar snel gegaan..NIET normaaaaal!
    Vandaag het hele huis al vol familie gehad, ze heeft een taartje met haar handjes gegeten (wat een geweldig gezicht!) en lekker verwend met cadeaus! Nou nog 2 of 3 keer vieren..;) Kunnen t niet allemaal in 1x kwijt...

Ik ben van mezelf helemaaaaal geen emotioneel iemand, maar dinsdag gaat ze t op de creche vieren (waar ik zelf ook werk) en denk dat ik best een brok in mijn keel ga krijgen...

Wat is dat toch?..hebben jullie dat ook (gehad)?

Mijn moppie wordt groot.......

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Erg he daar gaat je kleine babytje op naar de dreumes periode. Ik kreeg op dano's verjaardag een fotolijst met 3 vakken een babyfoto van mij, mijn vriend en van Dano. Ik heb toen zooo hard gehuild haha moest achteraf lachen om mezelf.

Inderdaad vreselijk emo, en hoe meer de dag naderde hoe meer ik terugdacht aan de bevalling enzo.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor, heeeeeel erg herkenbaar! Voelt als de dag van gisteren dat ik bevallen ben, als vandaag dat ze jarig was en als morgen dat ze alweer 2 wordt....

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met dewi. Hoe gaat het nu met haar? Is ze weer helemaal opgeknapt?

Ik herken het. Ik ga ook steeds meer terug denken aan de zwangerschap en de bevalling. Nog eventje en dan wordt ons kindje al weer 1 jaar.

5. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen
    Dankjewel voor jullie reacties!

Gelukkig is ze weer helemaal opgeknapt! Wat een verschil!

Ik zit nu alleen beneden met haar...mijn man wou uitslapen :(
    Beetje jammer...hij weet dat deze dag erg belangrijk (en vreemd) voor me is...maar ja...;)

Dewi en ik zijn samen al t speelgoed aan t ontdekken wat ze gister gekregen heeft..:D

6. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen
    Ja en idd de hele tijd "vorig jaar was ik nog thuis"...."vorig jaar verging ik van de pijn!" "yep nu zat ik midden in die 6 uur durende weeenstorm.."
    "ow om deze tijd werd eindelijk de ruggeprik gezet!"

;)

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Idd heel herkenbaar!
    Mijn zoontje is pas 2 jaar geworden en ik had het weer :p
    Gefeliciteerd met je dochtertje!

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Owja...heel herkenbaar, ik loop nu al af en toe met een brok in mijn keel...wat gaat een jaar hard! Waar is ie gebleven, dat jaar? Pfff...dadelijk is ons zoontje echt baby af en die tijd komt nooooit meer terug... :( op naar de dreumesperiode! :)

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Gefeliciteerd met je meisje!
    En dreumesjes zijn superleuk hoor ;)

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Gefeliciteerd Dewi! Welkom bij de dreumessen club ;)

En Emo... Pff heb het de dagen erom echt moeilijk gehad hoor! Wilde het liefst meteen voor een nieuwe baby gaan, maar dat is inmiddels alweer over...
    Fijne dagen iig!

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

gefeliciteerd.

ik kan haast niet wachten totdat ze 1 is :oops: :oops:

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel herkenbaar...mijn meisje wordt binnenkort ook 1 jaar.
    Zit er nu ook aan te denken en zit constant tegen mijn vriend dingen te zeggen als;'weet je nog, vorig jaar rond deze tijd?'

Vind het wel een beetje jammer dat ze baby-af is/wordt...maarja nieuwe periode denk ik dan maar. :D Vind het ook erg leuk dat ze begint te ontdekken, stappen, brabbelen,...
    Maar kan echt een krop in m'n keel krijgen als ik haar zo bezig zie en dan denk aan dat kleine hulpeloze hummeltje dat daar bijna een jaar geleden lag. :)

Anyway :) , van harte gefeliciteerd voor jou en je dochtertje! :D

13. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje is afgelopen donderdag 1 geworden. je denkt echt terug aan de laatste loodjes voor de bevalling en kijkt met trots hoe groot en ondernemend hij al is geworden. Ik wordt nog emotioneel als ik eraan denk. We hebben een een heelijke gezinsdag gehad met z'n drieeen die dag.

Hartelijk gefeliciteerd!

groetjes, Miranda

14. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met Dewi's 1e verjaardag!
    Wat een mijlpaal he? Voor je kindje, maar ook voor de mama.
    Ik herken het zo erg, de hele bevalling kwam weer terug en was ook behoorlijk emotioneel. Je kleine meisje is ineens geen baby meer, maar een dreumesje. En wat gaat het dan toch hard allemaal!
    Maar gelukkig staat er geen tijd op genieten...Hoe oud ze ook is, elke dag weer kun je genieten van haar, hoe klein of groot ze ook is.

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    heel normaal hoor. een paar dagen voor alicia 1 werd moest ik ook enorm huilen en bedacht me opeens hie snel het allemaal is gegaan. ze kon ineens zo veel

16. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hartelijk gefeliciteerd!
    Wat jammer he, dat de babytijd zó snel gaat!
    Ook wel leuk natuurlijk, want ze worden hoe langer hoe wijzer enzo...

Jesse is 2 weken geleden een jaar geworden, en oooow, wat was ik ook een emotioneel mens, vooral in de week ervoor. Ik ben zelfs teruggeweest naar het ziekenhuis, even nog langs de gyneacologie gelopen, langs de kraamafdeling en de neonatologie waar hij een week heeft gelegen... :oops:
    Eigenlijk ook niet vreemd, zo'n eerste jaar is zo bijzonder! Vooral voor een moeder, die haar kindje toch zo lang bij zich heeft gedragen, daarna de geboorte, en daarna gevoed, gekoesterd, gebaad, getroost, gewiegd.
    Ik vind het helemaal niet raar dat moeders daar geëmotioneerd van raken. Vind het eigenlijk raarder als ze dat níét zijn! ;)

Deel Deze Pagina