Ik snap dit niet: wat is het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CynthiaB, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Even een vraagje:

Mijn eerste niet-pil ongesteldheid was van 27 maart tot en met 31 maart. Nu zou ik volgens mijn cycluskalender aan mijn vruchtbare periode moeten beginnen, maar gisteren had ik bij het afvegen een héél lichtroze kleurtje 's middags en 's avonds 1 klein sliertje bloed. Vandaag zie ik dat ik weer bij het afvegen een soort waterig uitziend bloed heb.
    Is dit normaal? Het zal toch niet zo zijn dat ik weer ongesteld word? Kan het wat anders zijn?
    Ik voel ook wel een klein beetje in mijn buik, een soort hele lichte ongesteldheidspijn.

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey cynthiaB ik denk zelf dat je lichaam aan het ontpillen is. maar dit verschilt ook heel erg per persoon. de een heeft er veel last van de ander niet. ik ben zelf gestopt in september 2006 en ik ben ook na het stoppen met de pil mijn zelfde cyclus blijven houden als met de pil. het enige wat er bij mij veranderd is, is dat ik wat meer bloed verlies dan toen ik nog de pil gebruikte.

liefs kikkert

3. Misschien dat je deze klachten hebt door je eisprong, dat hoor je ook wel vaker. Succes!

Groetjes Jelske

4. Niet meer actief

het kan ook door je aankomende eisprong zijn

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh ja, kan je bloed verliezen als je eisprong eraan komt?

Het is echt heel weinig en heel licht, maar wel met een klein beetje buikpijn.

Het lastige is dat dit de dagen zijn dat ik echt moet klussen, en ik vraag me nu af of ik dat gewoon toch moet doen.

6. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ik heb dus hetzelfde!
    licht roze afscheiding en vanochtend 3 stolsetjes (mini) heb naar mijn idee ergister of gister mn eisprong gehad, temp is vandaag ook hoger dan de andere dagen..... steekjes links ter hoogte van mn lies en een vaag gevoel in de maag net niet misselijk.....

Dus dat kan inderdaad door de eisprong komen?

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    En hoe lang heb je dat al?
    Ik temp niet, dus dat weet ik niet, maar het verschil tussen jou en mij is wel dat jij je eisprong al hebt gehad en ik nog niet.

8. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ik heb dit sinds vanochtend....
    maar ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad, zeker weten doe ik het niet, tempen heb ik de afgelopen dagen eerlijk gezegd niet heel goed bijgehouden vandaar.... ;)

Gister heb ik wel even een soort van ongi krmapen gehad, maar dat was snel weer over... en dan nu dit?! nou hier breekt mijn klomp van hoor, hahahhaa

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, die ongikrampen heb ik ook, maar heel zwak, dus niet pijnlijk.

Wat kan je lichaam toch rare dingen met je doen. Zo blijkt maar weer, je kunt er geen peil op trekken. Moet ik nu blij zijn dat ik dit heb (vanwege een eventuele innesteling) of juist niet (na 3 dagen wéér ongesteld). I don't know....

10. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    jah daar zit ik dus ook over te tobben....

En die ongikrampen heb ik nu ook licht, gister was het eventje heftig maar daarna dus niets....
    bij mij verplaatst het ook, dat zit het boven mn schaambeen en dan links ter hoogte van mn lies....
    en ik heb zo af en toe een warm gevoel boven mn schaambeen

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jaa, bij mij zit het ook bij mijn linkerlies, waar het pijn doet! Wat toevallig zeg!

Misschien toch gewoon eisprong dan. Maar het bloeden blijft vooralsnog bij mij....

12. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    bij mij is het over... althans heb het na vanmiddag niet meer gespot....
    bij mij is het niet bloeden te noemen..... echt heeeel licht roze en vanmiddag leek het ook wel een beetje geel....
    nog steeds een licht misselijkheid ook....

Raar hoor zo halverwege de cyclus! :(

13. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ik voel ook wel eens mn eisprong,niet elke cyclus, maar als ik em dus voel dan heb ik ook steken in mijn lies en ongi-krampen.Meestal wat voor een paar uurtjes en dan zo snel als het komt gaat het ook weer.

14. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb ook wel eens bloedverlies gehad rondom mn eisprong. Een klein beetje, alleen met afvegen. Is normaal. Meer meiden hebben dat. Het kan idd ook met ontpillen te maken hebben, je lichaam raakt een beetje in de war als je lang aan de pil geweest ebnt en nu niet meer.
    En tempen, daar zou ik nog niet mee beginnen als ik jou was Cynthia. Het haalt al het spontane eraf en ik zie dat je nog maar net bezig bent.

15. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ik heb mn ei ook wel eerder gevoeld...
    maar nog nooit licht roze afscheiding gehad en ben nu ook licht misselijk

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb altijd erg veel last van mijn ovulatie. Ontzettende zere borsten vanaf eisprong tot menstruatie. Pijnlijke steken in mn buik en ja...inderdaad....ook misselijkheid. Wat dat betreft vind ik het maar niks allemaal.

17. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    oohh dus jij hebt dat ook, dat misselijke! Mmmmm
    maar heb jij dan ook wel eens lichtrzo afscheiding met de neiging naar geel?

18. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    yup

19. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    oh oke! dus kan het er wel op houdeb dat het door mn eisprong komt... Mmmmm
    Dan ben ik wel benieuwd wanneer ik m nu gehad heb.
    toch nog maar even klussen vanavond hahaha

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Klussen kan nooit kwaad!
    Maar als je een cyclus van 28 dagen hebt normaal gesproken dan kan t t och ook kloppen? Een innesteling duurt ook wel even, dus ik denk ook dat t daar te vroeg voor is. Maar wat niet is kan nog komen toch?

Deel Deze Pagina