Dan is het zo warm.... Lekker badje voor de kindjes op gezet. Ik wil mijn wasmachine aan doen want heb een bult was ( was alleen in het weekend ) doet hij het niet. Van alles geprobeerd. Vorige week centrifugeerde hij niet meer. Uiteindelijk weer wel. Maar nu draait de trommel niet eens meer. En dat is dan een halfjaar oude wasmachine! Ik de monteur bellen. Kunnen ze pas de 31ste!! Dus ik moet nu 2 weken wachten tot mn machine gemaakt word.... Grrrrrr moest dit even van me afschrijven. Door de hitte kan ik al minder hebben.
Welk merk heeft je wasmachine? Vaak heeft de producent een eigen service/reparatie afdeling. Even opzoeken en bellen dus!!!
Indesit. Ik heb de wasmachine gekocht bij mediamarkt en hun gaven me een nummer van de fabrikant zelf.. Hub moest ik bellen
Hmmm bel anders mediamarkt nog een keer en vraag of ze een vervangend/leen apparaat hebben. Je kunt toch niet 2 weken zonder
Hun kunnen niks doen. Het is zelfs zo dat als ze over 2 weken komen, nemen ze me wasmachine mee en word hij gerepareerd... Dus dan ben ik hem ook weer een tijdje kwijt en krijg ik niks om te lenen!
Dat is kut zeg.. Wij hebben een wasmachine en droger van Indesit. De droger hadden we nieuw besteld. Werkte niet goed, uiteindelijk nadat ze meerdere keren langs waren geweest (waar ook elke keer weer paar weken tussen zat) hebben we na ongeveer 3! maanden een nieuwe droger gekregen. Overigens niet tevreden met deze droger... Maarja, kunnen we niks meer aan doen.
Al enig idee wat er mis is? Soms is het goedkoper een nieuwe aan te schaffen dan een monteur laten komen. Och ja, valt natuurlijk nog onder garantie... Onze machine ging laatst ook stuk ( bosch) en we wilden ook een indesit kopen vanwege de prijs maar bij media markt vertelde een verkoper dat ze niet zo goed waren. Vooral als je hem veel gaat gebruiken ( gezinnen en zoals bij ons, baby op komst/kraamweek) Dat ze vaak stuk gaan. Maarja verkoperspraatje misschien? Dan nog, je kunt met een machine geluk hebben en pech. De een is voortdurend stuk of snel stuk en de ander tuft jarenlang door... Wel heeeeeel onhandig twee weken wachten. Zou voor ons echt geen optie zijn. Maar heb je geen familie? Buren? Waserette desnoods waar je even kunt wassen? En anders toch maar met de hand???
Je mag bij mij wel even wassen hoor! Maar dan mag je mijn was ook gelijk even wegwerken haha. Het zijn maar 2 wasjes maar heb vandaag zo geen zin maar hoop voor je dat het gauw geregeld kan worden.
Ik hoor het ook vaker idd, maar hier wel tevreden. Vorige indesit is 10 jaar meegegaan. Nu weer een indesit. Maar lees vaker klachten hier over hie mediamarkt met klachten omgaat. Goed balen zeg
Hahaha ik zat al te zoeken, heb ik echt indeshit neergezet?? Nee, zo erg is de warmte nog niet naar mn hoofd gestegen. Zoals ik al zei, je kunt ook pech hebben met een apparaat.
Hier ook een tevreden Indes(h)it gebruiker. De onze is al bijna 9 jaar oud en heeft intussen 2 verhuizingen overleefd. Hopelijk blijft hij nog even in leven. Pfff TS, kan me voorstellen dat je baalt dat je wasmachine kaduuk is. Heb je ook geen kennissen of familie in de buurt wonen die af en toe even een wasje voor je willen draaien? Of een handige Harrie in familie- of vriendenkring die verstand heeft van wasmachines die wel even voor je wil kijken wat het kan zijn?
Oh wat erg!!! Ik zou een tweedehandsje proberen te scoren via de kringloop of marktplaats of weetikveel. Ik vind 2 weken ook echt te lang; laat staan dat de reparatie nog langer duurt. Je kunt je gezinsleden misschien wel overtuigen geen kleren meer aan te trekken deze maand met dit weer. Ik hoop dat jullie geen verjaardagen/bbq's hebben !!!