ja precies Waarom zou TS geen klacht in mogen dienen? De baas zal uiteindelijk bepalen welke stappen hij onderneemt. Misschien geeft hij het meisje nu nog het voordeel van de twijfel, maar let hij voortaan wel beter op hoe zij zich gedraagt tegenover klanten, want eerlijk gezegd vind ik het ook niet kunnen dat ze gewoon aan de telefoon bleef ALS dit om een privegesprek ging. en dan ook gelijk weer de telefoon oppakken nadat ze TS snel had "weggewerkt".
ach, relax, het is 30+ graden . neem een wijntje en adem in en uit. een klacht indienen; waarvoor? dan kun je bij iedere winkel wel een klacht in gaan dienen als iets je niet aanstaat. sorry hoor, maar ik word simpel de laatste tijd van iedereen die maar klachten indienen omdat..... tja... heb hier afgelopen maand pasfoto's laten maken van mn 11 maanden oude zoontje en 3 jarige dochter. verkoper (was in een postwinkel hier in het dorp) wilde er ook niet aan beginnen, want kleine kinderen babys bla bla bla ging niet etc. ze hadden zo een foto hokje net als bij de stations met zo een gordijntje haha. ik moest maar naar de stad naar de fotograaf. dus ik heb gezegd, luister ik sta nu hier met de kinderen, ik wil niet naar de stad en je hebt een bord buiten staan met pasfoto's voor 7.50 dus hoppakee. man ging dus foto's maken. we hebben peentjes gezweet in het hokje en tig foto's afgekeurd (deed de software automatisch) en uiteindelijk helemaal happy met goede fotos.
Eh, waar lees jij dat ik opgefokt stampend woedend ben met stoom uit mijn oren? Ik ben relaxed. Ze deed gewoon flauw, en nu ga ik ergens anders heen. Of ik wel/niet een klacht indien, daar ga ik nog over nadenken. Ik ben niet zo heel erg van het klacht indienen - maar misschien moet ik daar eens verandering in gaan aanbrengen. Dat weet ik nog niet. Verder drink ik niet waar mijn kind bij is en lust ik geen wijn, dus dat laat ik geheel aan jou over. Neem er nog maar eentje
Wij moesten indertijd heel snel na de geboorte een paspoort regelen voor ons zoontje (hij was in Engeland geboren en mijn moeder in NL was ernstig ziek). Kwamen we daar in zo'n dorpspostkantoor in Engeland waar ze dus gewoon een matrasje op de grond legden, grijs doek eroverheen, zoontje erop, rits rats klik, en voilà! Nu hebben we dus een paspoort met foto van een baby van 1 week oud, ogen dicht, die 5 jaar geldig is Maar we hebben wèl mijn zoontje kunnen voorstellen aan mijn moeder, die is overleden toen hij 8 weken oud was...
quote Ik hoop dat ze ontslagen wordt. Rotgriet !' dat bedoel ik met relax ik zeg niet dat er stoom uit je oren komt, al zou het wel een grappig gezicht zijn. en ik zit nu idd aan een wijntje heerlijk!
Ik zou net wel teruggaan naar die winkel. Maar dan wel gelijk vragen naar die trees haar baas en vertellen hoe je behandelt bent en hoe ze zich gedroeg. Ik hoop dat hij meer klachten krijgt over die trezebees en dat hij op de duur zijn conclusies trekt dat ze zijn business ruïneert. (En voor deze foto's zou ik hem het dan maar laten trekken, maar de volgende keer zou ik naar een dorp verder gaan.)